اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی

مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

حتماَ شما هم با مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام رو به رو شده اید و به دنبال راه حل هستید ، برای حل این مشکل می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شما با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید . تا کارشناسان همراه رایانه برای حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام راهنمایی تان کنند .

اینستاگرام بعد از تلاش های فراوان برای محبوبیت ویدیو های کوتاه یا ریلز بین مخاطبان و تولید کنند گان تولید محتوا ، و همچنین انجام برخی کار های تشویقی مانند هدیه دادن به تولید کنند گان برتر ویدیو ، سعی دارد شباهت های زیادی بین اینستاگرام و تیک تام ایجاد کند . همان طور که می دانید بیشترین وقت کاربران در اینستاگرام به تماشای فیلم و کلیپ اختصاص دارد .

با توجه به این موضوع اینستاگرام روی افزایش کیفیت ویدیو و یکی از معیار های افزایش کیفیت تماشای ویدیو به صورت تمام صفحه تمرکز کرده است .

گاهاَ ممکن است که پست هایی که در اینستاگرام دارید و از آن ها استفاده می کنید ، پاک شود و شما را نیز نگران کند در پی حل این مشکل همراه رایانه مطلبی با عنوان مشکل پاک شدن پست در اینستاگرام را ارائه کرده است که شما با مطالعه آن می توانید مشکل خود را حل کنید .

برای دریافت شماره پشتیبانی اینستاگرام ، ۸ راه پشتیبانی اینستاگرام و خدمات پشتیبانی اینستاگرام می توانید به مطالعه مطلب پشتیبانی اینستاگرام بپردازید . همچنین می توانید با مطالعه این مقاله راه حل ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام را مشاهده کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه این قسمت قصد داریم تا درباره ی حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام صحبتی با کاربران داشته باشیم پس با همراه رایانه ، همراه باشید .

 

حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام

 

حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام

حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام

برای حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام لازم است تا تنظیمات اینستاگرام خود را نگاهی بیاندازید و آن را چک کنید که در ادامه راه تنظیم تمام صفحه شدن اینستاگرام را شرح می دهیم .

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید به صفحه پروفایل خود بروید .
  2. روی سه خط در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید .
  3. تنظیمات را انتخاب کنید .
  4. گزینه video size کلیک کنید .
  5. حالا Full Screen را انتخاب کنید .

در حال حاضر با انجام مراحل گفته شده می توانید مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام را حل کنید .

 

چگونه از ویژگی تمام صفحه شدن اینستاگرام استفاده کنم ؟

 

چگونه از ویژگی تمام صفحه شدن اینستاگرام استفاده کنم ؟

چگونه از ویژگی تمام صفحه شدن اینستاگرام استفاده کنم ؟

برای استفاده از ویژگی تمام صفحه شدن اینستاگرام پس از اعمال تنظیمات لازم می توانید راه های زیر را به ترتیب انجام دهید و از این قابلیت استفاده کنید . به این ترتیب می توانید تمام ویدیو های خود را تمام صفحه کنید و آنها را در اندازه بزرگ تماشا کنید .

  1. وارد برنامه اینستاگرام شوید .
  2. به بخش فید خود بروید .
  3. برای یافتن یک پست ویدیویی به پایین بروید .
  4. روی ویدیو کلیک کنید تا کاملاَ باز شود .
  5. اگر روی ویدیو ضربه زدید و صدا قطع شد ، در سمت راست پایین ویدیو ضربه بزنید .
  6. اکنون می توانید ویدیو اینستاگرام را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید .

 

در نتیجه 

گاهی برای کاربران پیش میاید که پیج اینستاگرام شان در دسترس نیست و در واقع با مشکل در دسترس نبود پیج اینستاگرام رو به رو می شوند ؛ همان طور همراه رایانه همیشه در پی حل مشکلات کاربران می پردازید در این زمینه نیز مطلبی آماده کرده است که شما با کلیک بر روی لینک و مطالعه آن مطلب می توانید مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام خود را حل کنید .

در این پست و مقاله راه حل فعال کردن تنظیمات اینستاگرام برای حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام ارائه کردیم و همچنین طریقه تمام صفحه کردن ویدیو های اینستاگرام را به صورت مراحلی برایتان شرح داده ایم ، به صورت کامل مراحل و راهکار های لازم را ذکر کردیم .

چنانچه با مطالعه مطلب مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام و انجام مراحل ذکر شده قادر به حل مشکل تمام صفحه شدن اینستاگرام نشدید لازم است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدو هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت که در ابتدای مطلب ذکر کرده ایم تماس بگیرید ، تا کارشناسان مجرب همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *