اینترنت و شبکه, روبیکا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

آیا شما هم از مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا رنج میبرید ، تلفن ثابت خود را بردارید و شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد شماره گیری کنید ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) و با کمک کارشناسان روبیکا در همراه رایانه برای همیشه با اکانت روبیکا خود خداحافظی کنید و یا در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

دوستانی که تماس از طریق تلفن ثابت برایشان مقدور نیست ، برای ارتباط تلفنی از طریق موبایل ، کافی ست لینک تماس با مشاورین همراه رایانه را لمس و مطالعه کنند و به راحتی با همراه رایانه در ارتباط بوده و به حل مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا بپردازند .

سوپر اپلیکیشن روبیکا علاوه بر حرف و حدیث هایی که در موردش وجود دارد ، کماکان  درجایگاه اول ، در بین اپلیکیشن ها داخلی وجود دارد و جزء پر مخاطب ترین هاست . همین پر طرفدار بودن آن تلنگری است که تیم تولید محتوای همراه رایانه در رابطه با روند استفاده از روبیکا مطلب جامع و کاملی را درج نماید تا کاربران با مطالعه آن به بیشتر سوالات ذهن خود دست یابند . مطلب ذکر شده تحت عنوان پشتیبانی روبیکا می باشد که توصیه می شود هرچه زودتر به مطالعه آن بپردازید .

همچنین می توانید در صورت تمایل مطلب مشکلات روبیکا را نیز لمس و مطالعه نمایید  .

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از کاربر روبیکا بودن پشیمان شده اید و یا قصد فروش سیم کارت خود را دارید و قبل از فروش می خواهید اکانت خود را برای همیشه حذف نمایید ، این وبلاگ را حتما مطالعه نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در این وبلاگ قصد داریم علاوه بر طریقه حذف حساب کاربری ، مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا را نیز مورد بررسی قرار دهیم .

با همراه رایانه همراه باشید .

 

بررسی مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا

 

بررسی مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا

بررسی مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا

گاهی اوقات کاربران دیگر نمی خواهند از روبیکا استفاده نمایند و حتی جزء کاربران آن باشند یا اینکه افرادی هستند که قصد فروش سیم کارت خود را دارند . طبیعتا قبل از تحویل سیم کارت به خریدار بایستی حساب کاربری خود را در برنامه های مختلف حذف نماید .

گاهی افراد با مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا خود مواجه می شوند . عمده مشکلاتی که کاربران در روند حذف دارند عدم دریافت لینک و کد حذف اکانت می باشد . به عبارتی دیگر کاربران پیامک حاوی لینک دیلیت اکانت و پیامک کد حذف اکانت را دریافت نمی کنند .

البته لازم به ذکر است کاربرانی که قصد دیلیت اکانت دارند بایستی از آخرین باری که برنامه را حذف نصب نموده و یا خروج زده اند ، مدت مشخصی گذشته باشد تا اجازه حذف داده شود  که در ادامه زمان دقیق آن را برایتان درج می نماییم .

 

 

۶ مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا و راه حل آن ها

 

6 مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا و راه حل های آن

۶ مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا و راه حل های آن

عوامل مختلفنی می تواند باعث شود که کاربران با مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا شوند که به شرح زیر می باشد ؛

 

۱ – قطع اتصال اینترنت

اینترنت دستگاه خود را بررسی نمایید . در صورت عدم اتصال به اینترنت ممکن است با مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا مواجه شوید و موفق به دریافت کد و لینک دیلیت اکانت نشوید . همچنین می توانید نوع اتصال بهه اینرنت دستگاه خود را تغییر دهید . به عنوان مثال اگر از داده تلفن همراه استفاده می نمایید ، برای حذف از وای فای یا نقطه اتصال دیگران استفاده کنید و بالعکس .

 

۲ – روشن بودن ف ی ل ت ر ش ک ن

روشن بودن ف ی ل ت ر ش ک ن ها یا همان نرم افزار های تغییر آی پی می تواند یکی از دلایل بروز مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا شود . یدین صورت که این نرم افزار ها باعث وجود اختلال در برنامه شده اجازه عملکرد صحیح را به برنامه های داخلی نمی دهد . از بخش اتصالات بیشتر ، وی* پ* ان را پیداکرده و چک کنید که هیچ یک از آن ها متصل نباشد .

 

۳ – پربودن حافظه روبیکا

اگر حافظه برنامه روبیکا شما پر باشد ، ممکن است با مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا مواجه می شوید . زیرا برخی از عملکرد های برنامه از جمله دیلیت اکانت با پر بودن حافظه کیفیت کافی را ندارند . کافی ست سری به برنامه روبیکا در تنظیمات گوشی بزنید و حافظه کش آن را پاک کنید تا کمی از فضای آن آزاد شود .

 

۴ – دیلیت اکانت مجدد روبیکا و یا ورود و خروج مکرر

کربرانی که یک ار موفق به حذف دائمی برنامه شده اند و مجدد ان را نصب کرده اند ، برای حذف مجدد حساب خود بایستی حداقل ۳۰ روز از نصب آن برنامه گذشته باشد تا اجازه حذف مجدد آن را بدهد .

 

مدت زمان سی روزه جهت حذف حساب کاربری

مدت زمان سی روزه جهت حذف حساب کاربری

همچنین کسانی که برنامه روبیکا را از روی گوشی خود حذف و نصب کرده اند و یا خروج از حساب زده اند نیز بایستی برای دیلیت اکانت ان حداقل ۱۰ روز صبر کنند .

 

مدت زمان 10 روزه جهت حذف حساب کاربری

مدت زمان ۱۰ روزه جهت حذف حساب کاربری

 

۵ – قدیمی بودن برنامه

اگر برنامه روبیکا شما قدیمی ست ، متاسفانه ممکن است گزینه حذف حساب کاربری من برایتان وجود نداشته باشد و باعث شود شما نتوانید مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا خود را حل کنید . برنامه روبیکا خود را ابندا بروزرسانی کنید و به مدت ۱۰ روز از ان استفاده نمایید تا به شمار اجازه دیلیت اکانت دهد .

 

۶ – مسدود بودن اکانت

افرادی که متاسفانه تقض قوانین کرده و برنامه آن ها را مسدود نموده است ، از بنامه بیرون انداخته شده و طبیعی ست که نمی توانند آن را دیلیت کنند و با مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا مواجه می شوند . این افراد بایستی ابتدا در صدد رفع تعلیق اکانت خود باشند و سپس آن را برای همیشه حذف کنند . برای رفع تعلیق می توانید مطلب رفع تعلیق روبیکا را مطالعه نموده و راهکارهای پیشنهادی را امتحان کنید .

 

 

۳ راهکار کلی جهت رفع مشکل حذف اکانت روبیکا

 

3 راهکار کلی جهت رفع مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا

۳ راهکار کلی جهت رفع مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا

اگر ۶ مشکلی که در مطلب فوق ذکر شده مورد بررسی قرار دادید و راه کار های لازم را امتحان کردید اما مشکل شما همچنان پابرجاست ، راه کار های پیشنهادی زیر را انجام دهید ؛

 

۱ – شماره اکانت روبیکا خود را تغییر دهید

با تغییر شماره حساب کاربری خود می توانید به مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا پایان دهید . در این صورت به یک سیم کارت دیگر احتیاج دارید تا اطلاعات این اکانت را بر روی آن انتقال دهید . در این صورت بعد از ۱۰ روز اکانت شما با شماره قبل برای همیشه حذف شده و دیگر در لیست مخاطبین به عنوان کاربر روبیکا شناخته نمی شوید .

نکته حائز اهمیت این است که پس از تغییر شماره در مدت تعیین شده جهت حذف ( ۱۰ روز ) نباید حتی ثانیه ای با شماره سابق وارد شده و از استفاده کنید زیرا هوش مصنوعی برنامه پشیمان شدن کاربر تلقی می کند و اکانت شما حذف نمیشود .

 

۲ – مجوز دسترسی برنلمه روبیکا را غیرفعال کنید

در صورتی که اکانت روبیکا شما حذف دائمی نشد ، می توانید دسترسی هایی که هنگام استفاده به روبیکا داده اید را ببندید . برای انجام این کار وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید و سپس از بین برنامه ها ی نصب شده ، روبیکا را پیدا کرده و مجوز های دسترسی آن را غیر فعال کنید .

 

۳ – از حذف خودکار حساب کاربری استفاده نمایید

بخشی تحت عنوان ” اگر برای این مدت نبودید ” در حریم خصوصی و امنیت روبیکا وجود دارد که در این مواقع می تواند به کاربران کمک کند . اگر موفق به حذف دائمی اکانت خود نشدید ، این گزینه را روی نزدیک ترین زمان ممکن ( ۳ ماه ) تنظیم کنید و روبیکا خود را پاک کنید تا حتی سهوا نیز وارد برنامه نشوید . بعد از سه ماه وارد نشدن به برنامه ، به صورت خودکاراکانت شما در روبیکا حذف خواهد شد .

 

 

آموزش حذف اکانت روبیکا

 

آموزش حذف اکانت روبیکا

آموزش حذف اکانت روبیکا

برای حذف حساب کاربری خود یا همان دیلیت اکانت در روبیکا مراحل زیر را دنبال کنید ؛

۱ – ابتدا بخش حریم خصوصی و امنیت در تنظیمات را انتخاب کنید .

۲ – سپس گزینه حذف حساب کاربری من را لمس و تایید کنید .

۳ – حالا بر روی لینک پیامک شده به خطتتان ضربه بزنید و وارد آن شوید .

 

لینک دیلیت اکانت روبیکا

لینک دیلیت اکانت روبیکا

۴ – برای حذف اکانت خود درخواست رمز نموده و کدی که برایتان پیامک می شود را وارد کنید .

 

دریافت و درج کد دیلیت اکانت روبیکا

دریافت و درج کد دیلیت اکانت روبیکا

۵ – پس از ارائه دلیل حذف خود ، حذف حساب کاربری را لمس کنید تا فرایند دلیلت اکانت کامل شود .

 

در پایان

همانطور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم ، آموزش کامل حذف حساب کاربری روبیکا و دلایل مشکل حذف نشدن اکانت روبیکا را برایتان بازگو کردیم . همچنین کارهایی که در هنگام حذف نشدن می توانید انجام دهید را نیز مورد بررسی قرار دادیم . اگر با خواندن مطلب فوق باز هم مشکل برطرف نشد ، نیاز به مشاوره بیشتر دارید . تلفن ثابت منزل یا محل کار خود را بردارید و شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد شماره گیری کنید و به صورت شبانه روزی با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید تا به راحتی و تنها در عرض چند دقیقه اکانت روبیکا شما را حذف نمایند .

در صورت نیاز مطلب حذف مخاطبین روبیکا را بخوانید و به رفع مشکل خود در این زمینه بپردازید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *