اینترنت و شبکه, روبیکا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل روبیکا در خارج از کشور

حل مشکلات با کمک رایانه               

با سلام خدمت همراهان همیشگی همراه رایانه . با بررسی مشکل روبیکا در خارج از کشور در خدمت شما هستیم . چنانچه جزء کاربرانی هستید که قصد مهاجرت دارید ، برای اینکه در خارج از کشور در روبیکا با مشکل مواجه نشید ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و با تلفن ثابت شماره گیری نمایید  ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست )  تا کارشناسان همراه رایانه شما را در این امر یاری کنند .

درضمن کاربرانی که به خط ثابت دسترسی ندارند ، می توانند از طریق موبایل با همراه رایانه ارتباط داشته باشند . برای اطلاع از چگونگی تماس با موبایل ، لینک تماس با مشاورین همراه رایانه را لمس کنید واز مشکل روبیکا در خارج از کشور با اطلاع شوید .

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که از برنامه پر طرفدار روبیکا استفاده می کنید ، قطعا در روند استفاده از برنامه دچار مشکلاتی می شوید و یا سوالاتی ذهنتان را درگیر می کند . همراه رایانه یک پست آموزشی تحت عنوان پشتیبانی روبیکا برایتان در نظر گرفته است که با لمس و مطالعه آن می توانید به راحتی مشکلات ود را حل نمایید .

در جریان باشید امروزه بسیاری از کاربران با مشکل تعلیق روبیکا مواجه شده اند و به دنبال راه چاره می گردند ، چاره کار دست همراه رایانه می باشد . با لمس پست کد رفع تعلیق روبیکا و مطالعه آن به مشکل خود خاتمه دهید .

در این وبلاگ قصد داریم در رابطه با مشکل روبیکا در خارج از کشور صحبت کنیم . تا انتهای این پست آموزشی با ما همراه باشید و در صورت نیاز به ارتباط کلامی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

بررسی مشکل روبیکا در خارج از کشور

 

بررسی مشکل روبیکا در خارج از کشور

بررسی مشکل روبیکا در خارج از کشور

یکی از مشکلاتی که کاربران شبکه های اجتماعی ایرانی از جمله روبیکا با آن دست و پنجه نرم می کنند ، عدم ارسال کد فعال سازی به خارج از کشور می باشد .

یعنی چی ؟

یعنی زمانی که شما درخارج از کشور زندگی می کنید ، متاسفانه نمی توانید کد فعال سازی روبیکا را به صورت پیامک دریافت نمایید .

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا ما در ایران می توانیم کد فعالسازی اپلیکیشن های خارجی را دریافت کنیم ولی در کشورهای خارجی دریافت کد اپلیکیشن های داخلی از طریق پیامک امکان پذیر نیست ؟ زیرا هزینه ارسال پیامک به خارج از کشور زیاد بوده و بیشتر اپلیکیشن های داخلی نمی توانند این امکان را برای کاربران خود در خارج فراهم کنند .

 

لازم به ذکر است کسانی که برنامه روبیکا را در ایران نصب نموده و سپس به خارج از کشور سفر می کنند ، مشکل خاصی نداشته و به تمامی امکانات این برنامه دسترسی دارند و می توانند از طریق روبیکا با دوستان خود در اقصی نقاط جهان دراتباط باشند .

حتی می توانند از تماس صوتی و تصویری آن نیز بهره کافی را ببرند . پس اگر می خواهید به خارج سفرکنید ، قبل از رفتن از ایران برنامه روبیکا را نصب نمایید .

 

راه حل های پیشنهادی عدم بروز مشکل روبیکا در خارج

 

راه حل های پشنهادی عدم بروز مشکل روبیکا در خارج

راه حل های پشنهادی عدم بروز مشکل روبیکا در خارج

برای اینکه در خارج از کشور بتوانید از اپیکیشن روبیکا استفاده نمایید ، ساده ترین راه این است که تا زمانی که از خاک ایران خارج نشده اید ، اپلیکیشن را نصب نموده و کد فعال سازی را از طریق پیامک دریافت کنید .

اگر جزء کاربرانی هستید که در خارج از کشور زندگی می کنید و به روبیکا نیاز پیدا کردید ، می توانید با شماره یکی از افراد مورد اعتماد خود در ایران روبیکا نصب نموده و کد فعال سازی ای که به خط او پیامک می شود را وارد کنید . از این طریق نیز می توانید از اپلیکیشن استفاده نمایید .

 

در پایان

همانطور که در مطلب ذکر کردیم ، کاربران روبیکا در خارج از کشور مشکلی نداشته و از تمامی امکانات و قابلیت های این برنامه به راحتی استفاده کنند . تنها مشکلی که کاربران دارند ، عدم دریافت پیامک حاوی کد فعال سازی می باشد که راه حل های رفع این مشکل را نیز برای شما عزیزان بازگو کردیم . اگر در رابطه با مشکل روبیکا در خارج از کشور سوالی دارید ، کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت شماره گیری کنید تا کارشناسان روبیکا درمرکز مشاوره همراه رایانه شما را یاری کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *