اندروید, اینترنت و شبکه, موبایل, همه مطالب

مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما کاربران عزیز برای حل مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی فقط کافی است ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به گرفتن کد ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید و با مشاوران همراه رایانه در ارتباط باشید . 

اگر شما به خط ثابت دسترسی ندارید ، می توانید از طریق لمس مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه ، روش ارتباط با ما را از طریق تلفن همراه آموزش دیده و به حل مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی بپردازند . 

تلفن های همراه ممکن است در گذر زمان دچار مشکلات زیادی شوند از جمله آنها  مشکل زنگ نخوردن گوشی است ، در ادامه به  بررسی این مشکل در  گوشی برند هواوی و راه حل هایی که در رفع آن کمک می کند می پردازیم  .

اگر شما با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی مواجه هستید حتما این مطلب را از دست ندهید و با همراه رایانه همراه باشید ، مشاوران همراه رایانه ۲۴ ساعته پاسخگو شما کاربران عزیز هستند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

بررسی مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی

بررسی مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی

بررسی مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی

 

علت زنگ نخوردن گوشی هواوی را می توانیم به دو دسته تقسیم کنیم .

  •  مشکل نرم افزاری گوشی هواوی 

مشکلات نرم افزاری عموما مربوط به تنظیمات مویایل می باشد . 

 

۱ – فعال بودن حالت سایلنت گوشی هواوی 

۲ – فعال بودن حالت هواپیما

۳ –  در دسترس نبودن سیم کارت

۴ – فعال بودن گزینه مزاحم نشوید 

۵ – فعال بودن حالت خواب یا مزاحم نشوید

۶ – فعال بودن انتقال تماس ها 

۷ –  مسدود بودن مخاطب

۸ – فعال بودن رینگتون 

۹ – وجود ویروس یا بدافزار در گوشی هواوی

۱۰ – مسدود بودن مخاطب 

 

  • مشکل سخت افزاری گوشی هواوی 

این مشکل مربوط به آسیب فیزیکی و عموما مربوط به اسپیکر می باشد . 

 

راه حل های  مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی

راه حل های  مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی

راه حل های  مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی

 

در این مطلب می خواهیم به شما ۹ راه حل درباره مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی را ارائه دهیم .

 

۱ – غیر فعال کردن سایلنت گوشی

برخی اوقات برای همه پیش می آید به دلیل مشغله و یا حتی استراحت موبایل خود را در حالت سایلنت ( بی صدا ) قرار می دهیم ، در این حالت با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی مواجه می شویم ، برای اولین راه حل چک کنید که گوشی شما در حالت سایلنت نباشد .

۲ – غیر فعال کردن حالت هواپیما

برخی اوقات خواسته یا نا خواسته گوشی شما در حالت هواپیما قرار می گیرد، در این حالت موبایل دسترسی به وای فای ، بلوتوث و ارتیاطات سیم کارت ندارد ، و با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی مواجه می شوید ،  پس با چک کردن این قسمت می توانید مطمئن شوید این حالت در گوشی غیر فعال باشد .

 

۳ – غیر فعال کردن حالت مزاحم نشوید ( Do Not Disturb )

یکی دیگه از گزینه هایی که باعث می شود با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی مواجه شوید ،  حالت مزاحم نشوید است که با رفتن به تنظیمات گوشی می توانید این حالت را غبر فعال کتید تا مشکل زنگ نخوردن برطرف شود .

۴ – غیر فعال کردن دایورت تماس ها 

انتقال تماس ها به شماره ثانویه باعث بوجود آمدن مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی می شود ، شما برای رفع این مشکل می توانید وارد شماره گیری تلفن همراه خود شوید ، سپس وارد تنظیمات همان قسمت شوید و انتقال تماس ها ( Call Forwarding ) را غیر فعال کنید تا مشکل رفع شود .

۵ –  حذف و غیر فعال کردن برنامه رینگتون

برخی افراد دوست دارند  از صدا یا موزیک خاص برای زنگ تلفن همراه خود استفاده کنند ، برای همین از برنامه های رینگتون استفاده می کنند .

برخی از این برنامه ها به دلیل مشکلاتی که دارند باعث می شوند شما با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی مواجه شوید ، برای راه حل می توانید برنامه رینگتون را حذف یا غیرفعال کنید .

۶ – پاکسازی ویروس ها و بدافزارها

وچود ویروس ها و بد افزار ها باعث می شود شما با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی مواجه شوید ، با ویروس کشی موبایل می توانید به رفع این مشکل کمک کنید .

۸ – آزاد سازی مخاطب

گاهی اوقات مخاطبی را ناخواسته مسدود می کنید و این باعث می شود شما با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی مواجه شوید . با رفتن به قسمت شماره گیری تلفن همراه و وارد شدن به قسمت تنظیمات ، سپس قسمت مسدود شده ها می توانید از این موضوع مطلع شوید ، که مخاطب شما مسدود شده است یا نه ، در این صورت این محدودیت را رفع کنید ، تا مشکل زنگ نخوردن گوشی رفع شود . 

۷ –  راه اندازی مجدد گوشی هواوی

اگر مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی با موارد فوق رفع نشد ، می توانید با راه اندازی مجدد گوشی به حل این مشکل کمک کنید .

۸ – برگشت به حالت کارخانه

آخرین راه حل نرم افزاری برای از بین بردن مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی می تواند استفاده از برگشت به حالت کارخانه باشد، توجه داشته باشید در این حالت تمام اطلاعات تلفن همراه شما پاک خواهد شد .

۹ – حل مشکل سخت افزاری گوشی هواوی

علاوه بر مشکلات نرم افزاری که در بالا به آن اشاره شد ، مشکلات سخت افزاری ( فیزیکی ) باعث می شود ، شما با مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی رو به رو شوید .

با چک کردن اسپیکرها می توانید ، از آسیب سخت افزاری مطلع شوید ، برای این کار می توانبد با استفاده از پخش یک آهنگ از تلفن همراه خود از سالم یودن اسپیکر مطمئن شوید. 

 

 

کلام پایانی

در مطلب بالا سعی کردیم به مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی بپردازیم و راه حل های لازم را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم . چنانچه با انجام روش های فوق مشکل زنگ نخوردن گوشی هواوی رفع نشد ، شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان همراه رایانه در هر ساعت از شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته مشکل خود را رفع کنید .

برای تماس با مشاوران همراه رایانه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید و نیاز به گرفتن کد ندارد .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *