اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل عدم فالو در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

کاربرانی که با مشکل عدم فالو در اینستاگرام روبرو شده اند ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت تماس بگیرند تا کارشناسان همراه رایانه اطلاعاتشان را در اختیار آن ها قرار دهند .

اینستاگرام همان پلتفرم پر طرفداری ست که سالهاست مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است . برای آشنایی هرچه بیشتربا این برنامه کافی ست ، مطلب اینستاگرام چیست را لمس کنید . درست است که این برنامه با وسواس خاصی طراحی شده است ولی ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل مشکل هشتگ اینستاگرام و مشکل عوض نشدن پروفایل در اینستاگرام شوید که همراه رایانه مشکلات ذکر شده را مورد بررسی قرار داده است .

درصورت تمایل می توانید مطلب پشتیبانی اینستاگرام را لمس و مطالعه کنید . در این وبلاگ می خواهیم مشکل عدم فالو در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم . قبل از هرچیز ابتدا با کلمه فالو بیشتر آشنا شوید . فالو به دنبال کردن می باشد . در اینستاگرام با دو کلمه following ( پیجی که دنبال می کنید ) و follower ( پیجی که شما را دنبال می کند ) بسیار روبرو می شوید . اگر قصد دارید فالویینگ های خود را افزایش دهید ، اما نمی توانید ، با ما همراه باشید .

بررسی مشکل عدم فالو در اینستاگرام

 

بررسی مشکل عدم فالو در اینستاگرام

بررسی مشکل عدم فالو در اینستاگرام

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که قصد دارید کاربرانی از اینستاگرام را فالو کنید و صفحه شخصی آن ها را دنبال کنید ، اما قادر به انجام آن نیستید . در هنگام وقوع این مشکل با هیچ گونه اخطاری نیز مواجه نمی شوید . این مشکل علل خاصی دارد که مهم ترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

علل اصلی مشکل عدم فالو ( محدودیت )

اصلی ترین علتی که می تواند باعث شود که شما کاربران مورد نظرتان را نتوانید فالو کنید ، محدودیت است . بله درست شنیدید محدود در فالو کردن . گاها کاربران به دلیل عدم آگاهی ، شروع به فالو کردن و افزایش فالویینگ خود می کنند و تعداد زیادی را بدون وقفه دنبال می کنند . همین امر باعث می شود که برنامه شما را به عنوان ربات تشخیص داده و دیگر اجازه فالو به شما ندهد .

راه حل:

راه حلی که برای رفع محدودیت می شود پیشنهاد داد ، فالو نکردن به مدت یکهفته تا ده روز می باشد . وقتی مدام این امر را تکرار کنید ، محدودیت شما تمدید می شود . پس لطفا صبر داشته باشید و چنانچه تعجیل در رفع محدودیت خود دارید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه برای رفع مشکل شما به پشتیبانی اینستاگرام گزارش ارسال نمایند ، در ضمن با مطالعه مطلب مشکل محدود شدن اینستاگرام نیز می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید .

سایر علت های مشکل عدم فالو

علاوه بر محدودیت ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که ممکن ست باعث شود کاربران نتوانند پیجی را دنبال کنند که عبارت است از ؛

قدیمی بودن نسخه اینستاگرام

اگر هنوز از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده می کنید ، هرچه سریع تر آن را به روز رسانی کنید . زیرا اپدیت نبودن اینستاگرام ممکن است اختلالاتی در حین استفاده از برنامه به وجود اورد از جمله مشکل عدم فالو

چنانچه برای به روز رسانی آن دچار مشکل شدید ، با حذف ونصب برنامه نیز می توانید مشکل را حل کنید و یا با مرکز مشاورهمراه رایانه تماس بگیرید .

مشکل اتصال به اینترنت

حتما اتصالات خود به اینترنت را بررسی کنید تا از وصل بودن آن مطمئن شوید . همین دلیل ساده ممکن است باعث عدم فالو شود .

عدم اتصال دستگاه به فیلتر*شکن

با توجه به فیلترینگ پلتفرم های خارجی در ایران ، برای استفاده از اینستاگرام نیاز به  فیلتر*شکن دارید . در صررت قطع و یا اختلال در ابزار تغییر آی پی ، با مشکل فالو کردن و سایر مشکلات فنی مواجه می شوید . پس ان را بررسی کنید .

اختلال سراسری

بله درست خواندید ، اختلالات سراسری .  در برخی مواقع ممکن است اختلال از خود برنامه باشد و در ان تایمی که قصد فالو نمودن پیج های مختلف را دارید ، برنامه اینستاگرام دچار اختلال شده و اجازه کار را به شما نمی دهد . در این مواقع می توانید از دیگرکاربران بپرسید که آیا می توانند افراد دیگری را دنبال کنند یا خیر؟

 

آموزش فالو کردن در اینستاگرام

شما به راحتی می توانید به پیج های خصوصی که به محتوای آنها دسترسی ندارید درخواست فالو دهید تا صاحب صفحه با قبول در خواست شما ، پست هایشان را برای شما به نمایش بگذارند و یا برای داشتن و سر زدن مداوم به برخی از پیج های عمومی ، با فالو کردن آن روزانه ازپست و استوری هایشان دیدن فرمایید .

برای فالو کردن ابتدا وارد پیج مورد نظر خود شده و گزینه دنبال کردن را لمس کنید و یا  با ضربه بر روی کلمه دنبال کردن در صفحه های خصوصی ، برای مخاطب مورد نظر درخواست ارسال کنید . در صورت پذیرش درخواست شما ، صفحه خصوصی صاحب پیج برای شما باز می شود و می توانید از دیدن پست های آن لذت کافی را ببرید .

و در پایان

همانطور که در مطلب فوق بیان شد ، مشکل عدم فالو کردن در اینستاگرام اغلب اوقات برای کاربران اتفاق می افتد و آنها در صدد رفع این مشکل هستند در حالی که دلایل آن را نمیدانند . همراه رایانه به شما پیشنهاد می کند این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید و اگر نیاز به مشاوره تلفنی دارید ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و پیش شماره و تنها با خط ثابت شماره گیری کنید و با کارشناسان در ارتباط باشید . لازم به ذکر است برای حل مشکل قبول نکردن ایمیل اینستاگرام و مشکل پاک شدن پست در اینستاگرام مطالب ذکر شده را لمس نمایید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *