روبیکا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل نیامدن کد روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر در حین ایجاد اکانت کاربری روبیکا با مشکل نیامدن کد روبیکا مواجه شدید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به بررسی و حل مشکل روبیکا شما بپردازند .

موضوع این پست وبلاگ ، مشکل نیامدن کد روبیکا ست . روبیکا ، یک برنامه ایرانی ست که به عنوان یک سوپر اپلیکیشن از او نام برده می شود . 

وظیفه اصلی روبیکا ، پیام رسانی ست . در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با روبیکا ، از پست روبیکا چیست ؟ دیدن کنید . این پیام رسان از امکانات ویژه ای برخوردار است که موجب شده بیشتر به جای پیام رسان روبیکا او را سوپر اپلیکیشن روبیکا نام ببرند . جهت آشنایی با ویژگی های این برنامه ، به پست امکانات روبیکا مراجعه نمایید .

برای ایجاد اکانت در روبیکا ، لازم است پیام رسان روبیکا را به روی تلفن همراه خود نصب کنید . شما می توانید با مراجعه به دانلود روبیکا ، فایل مورد نظر خود را دانلود کنید .

در صورتی که موفق به وارد شدن در روبیکا نشدید ، پست ورود به روبیکا را مطلعه کنید . پس از ورود به برنامه اگر موفق به ارسال پیام نشدید ، حتما به مطلب مشکل ارسال پیام در روبیکا مراجعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

حال اگر در حین ایجاد اکانت کاربری با مشکل نیامدن کد روبیکا مواجه شدیم چه کنیم ؟ اصلا نگران نباشید ، کافیه بقیه مراحل را به همراه رایانه بسپارید .

 

 

۶ دلیل نیامدن کد روبیکا

همه برنامه های مجازی ای که در طی چند سال اخیر ساخته شده اند طریقه کد دهی یکسانی داشته اند . آن ها برای ارسال کد ورود به برنامه از دو روش استفاده می کردند که در ادامه هر یک از آن دو را توضیح داده و راهکار آن را نیز آموزش می دهیم .

برای ایجاد یک اکانت کاربری در روبیکا ، احتیاج به شماره تلفن و یک کد ورود به صورت پیامکی داریم . حال برخی اوقات ممکن است که در هنگام ساخت اکانت ، کد ورودی به شما پیامک نشود و موفق به ایجاد حساب نباشید !

 

 

6 دلیل نیامدن کد روبیکا

۶ دلیل نیامدن کد روبیکا

در ادامه برای شما تمامی مواردی که باید در طی گرفتن کد ورود به برنامه رعایت کنید را معرفی می کنیم ، از شما انتظار می رود مانند راهکار های زیر عمل کنید .

  1. استفاده نکردن از نرم افزار های تغییر آی پی (IP )
  2. استفاده از بروز ترین نسخه روبیکا
  3. مجوز دسترسی به روبیکا برای دریافت پیامک
  4. داشتن یک اتصال قوی به اینترنت
  5. پاک کردن حافظه پنهان برنامه
  6. بررسی پیامک های اسپم

برای دریافت درست کد ورود به روبیکا  و حل مشکل نیامدن کد روبیکا از پیام رسان ، لازم است که تمامی موارد ذکر شده را رعایت کرده و دسترسی به سیم کارت خود داشته باشید .

همراه رایانه یک مطلب کامل جهت حل بسیاری از مشکلات روبیکا شما آمداده کرده است که می توانید تنها با یک لمس به روی عبارت حل مشکلات روبیکا به مطلب مورد نظر هدایت شوید .

 

 

نیامدن کد در روبیکا

 

نیامدن کد در روبیکا

نیامدن کد در روبیکا

اخیرا یک مشکل و باگی که در نسخه های جدید روبیکا وجود دارد ، عدم ارسال کد داخل برنامه روبیکاست . برنامه روبیکا نیز مانند سایر برنامه ها علاوه بر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک ، یک کد هم داخل روبیکا ارسال می کرد که دیگر این عمل در آپدیت های جدید انجام نمی شود .

پس اگر می خواهید از طریق وب وارد شوید ، منتظر دریافت کد فعال سازی داخل برنامه نباشید .

 

کلام آخر

یکی از مشکلاتی که موجب می شود به اکانت روبیکای خود دسترسی نداشته باشیم ، مشکل نیامدن کد روبیکا ست . در بخش قبل تمامی نکاتی که لازم است برای رفع مشکل نیامدن کد روبیکا را شرح داده ایم . تنها کافی ست مطابق راهکار های ارائه شده اقدام به رفع مشکل نیامدن کد روبیکا خود کنید .

اگر در حین ورود مجدد به برنامه ، با فراموشی تایید دو مرحله ای رو به رو شدید ، کافیه مطلب فراموشی تایید دو مرحله ای روبیکا را مطالعه کنید . در ضمن می توانید برای رفع فیلتری اکانت خود ، به پست رفع تعلیق روبیکا مراجعه کنید .

شما می توانید برای اطلاع از نحوه ارتباط با پشتیبانی ، پست پشتیبانی روبیکا را مطالعه کنید .

چنانچه با توجه به مطلب فوق ، موفق به حل مشکل نیامدن کد روبیکا نشدید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکل نیامدن کد روبیکا

  1. ایرانی گفت:

    سلام من چرا هر چی به این شماره پشتیبانی زنگ میزنم میگه در شبکه موجود نیست خدایی ما رو گرفتید بابا پیام برام نمیاد روبیکام قفل شده نمی تونم کارام رو انجام بدم

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام دقت کنید نوشته داخل ایتا پیام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *