اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل پست و فیلم گذاشتن در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

عزیزانی که با مشکل پست و فیلم گذاشتن در اینستاگرام مواجه شده اند ، می توانند شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵را بدون کد و تنها با خط ثابت تماس بگیرند تا کارشناسان همراه رایانه آن ها را راهنمایی کنند . گرچه با خواندن این مطلب به راحتی می توانند مشکل خود را حل نمایند . تیم تولید محتوا پیش تر مطالب مفید و آموزشی مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون و مشکل منشن نشدن اینستاگرام را برای همراهان همیشگی همراه رایانه درج نموده است که با لمس آن ها می توانید از خواندنشان بهره مند شوید .

اگر به دنبال تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام و آشنایی بیشتر با فضای اینستاگرام هستید ، مطلب اینستاگرام چیست را مطالعه نمایید و چنانچه برای حل مشکلات خود به پشتیبانی نیازداشتید ، بر روی پشتیبانی اینستاگرام ضربه بزنید و آن را مطالعه نمایید . اگر با مشکل چرا اینستاگرام وصل نمیشه مواجه شدید ، مطلب ذکر شده را لمس نمایید .

در این مطلب سعی کردیم مشکلاتی که بر سر راه پست و فیلم گذاشتن قرار دارد را مورد بررسی قرار دهیم تا باخواندن این مشکل را حل نموده و محنتوای تصویری خود را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . با همراه رایانه همراه باشید  .

بررسی مشکل پست وفیلم گذاشتن در اینستاگرام

اگر شما هم جزء کاربران فعال اینستاگرام هستید و تصاویر و فیلم های خود را درآن به اشتراک می گذارید ، ممکن است بارها برای پست و فیلم گذاشتن دچارمشکل شده اید . مشکل پست نداشتن فیلم در اینستاگرام می تواند دلایل متعددی داشته باشد که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم .

کند بودن سرعت اینترنت

در حالی که اینترنت دستگاه مورد نظر ضعیف باشد و یا به عبارتی کند بودن سرعت اینترنت ، طبیعتا عملکردی مانندپست و فیلم گذاشتن در اینستاگرام غیر ممکن می شود و کاربر دچار مشکل می شود.

حل مشکلات با کمک رایانه

راه حل

اینترنت دستگاه خود را چک کنید تا از سرعت آن مطمئن شوید .

پر بودن حافظه اینستاگرام

حافظه داخلی اینستاگرام هنگام پر شدن در عملکرد های آن اختلال ایجاد می کند و هنگام پست گذاشتن چالش ایجاد می کند .

راه حل

وارد بخش برنامه ها در تنظیمات گوشی یا تبلت خود شوید و با انتخاب اینستاگرام ، حافظه پنهان آن را پاکسازی کنید تا قضای آن کمی آزاد شود . می توانید با پاکسازی بخش سرچ پلتفرم اینستاگرام نیز ، کمی فضا را آزاد کنید .

قدیمی بودن نسخه برنامه

بله ، قدیمی بودن نسخه برنامه ممکن است مشکلاتی را در سر راه کاربران قرار دهد که نتوانند از برخی قابلیت های آن بهره مند شوند .

راه حل

هرچه سریع تر اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و یا آن را حذف وآخرین نسخه آن را از فروشگاه پلی نصب نمایید . در نظر داشته باشید چنانچه  گذواژه خود را فراموش کرده اید و برای ورود دوباره به اکانت خود دچار مشکل شدید ، مطلب مشکل ریست پسورد اینستاگرام را لمس نمایید .

عدم اتصال فیلتر*شکن

همانطور که می دانید ، در حال حاضر کاربران ایرانی بایستی با نرم افزار های تغییر آی پی از اینستاگرام استفاده کنند . قطعی اتصال این نرم افزار ها ممکن است عملکرد برنامه را مختل نموده و شما را آزرده خاطر کند .

راه حل

از آی پی های ثابت استفاده نمایید و اتصالات خود به فیلتر*شکن را بررسی نمایید .

بالا بودن حجم فیلم

حجم فیلمی که قرار است پست شود بسیار نکته مهمی می باشد . فیلم هایی ک حجم آن ها بالا می باشد متاسفانه پست نمی شود و اختلال ایجاد می کند .

راه حل

فیلم مورد نظر را قبل از پست کردن ، به پارت های مختلف تقسیم نمایید تا حجم آن کم شود .

محدودیت پست گذاشتن در اینستاگرام

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا در هنگام پست گذاشتن با اخطارهای متفاوتی روبرومی شویم ، ارور هایی مبنی بر اینکه شما نمیتوانید فیلم یا عکس مورد نظر را پست کنید . در این مواقع با مشکل محدودیت مواجه شده اید و علت آن می تواند اشتراک پست هایی با محتوای نامناسب و در نتیجه گزارش شدن شما باشد .

راه حل

محدودیت در اینستاگرام معمولا دائمی نمی باشد و بعد از مدتی هوش مصنوعی برنامه به صورت خودکار رفع محدودیت می نماید . فقط در جریان باشید که در مدت محدودیت فعالیت را تکرار نکنید ، صبور باشید تا مدت محدودیت به اتمام برسد .

ناسازگاری فرمت فیلم با اینستاگرام

اگر فرمت فیلم مورد نظر با پلتفرم اینستاگرام ناسازگار باشد ، شما نمی توانید آن را به اشتراک بگذارید . به عبارتی دیگر اینستاگرام بایستی فرمت فیلم مورد نظر را قبول کند .

راه حل

فرمت فیلمی که قصد اشتراک گذاری آن را به صورت پست در اینستاگرام دارید ، تغییر دهید . برای تغییر فرمت فیلم می توانید از همراه رایانه کمک بگیرید ، کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را شماره گیری کنید .

تا اینجای مطلب راجع به دلایل اصلی پست نشدن فیلم در اینستاگرام صحبت کردیم و راه حل های آن ها را مورد بررسی قرار دادیم ، در ادامه مطلب قصد داریم آموزش پست کردن فیلم در اینستاگرام را برای شما عزیزان درج نماییم . با ما همراه باشید و در صورت مشکل پست وفیلم گذاشتن در اینستاگرام ، با شماره هوشمند کشوری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

آموزش پست کردن فیلم در اینستاگرام

برای آموزش پست کردن فیلم در اینستاگرام به ادامه مطلب بپردازید؛

ابتدا وارد فضای اینستاگرام شوید و بر روی آیکون درج پست که روبروی نام کاربری شما قرار دارد ، کلیک کنید تا مانند تصویر منوی مورد نظر نمایان شود . سپس حلقه فیلم را انخاب کنید .

 

پست کردن حلقه فیلم در اینستاگرام

پست کردن حلقه فیلم در اینستاگرام

حالا از گالری خود فیلم مورد نظررا انتخاب کنید و با قابلیت ها و جلوه های ویژه که این پلتفرم در اختیارتان قرار داه است ، فیلم خود را ادیت نمایید و به مرحله بعد بروید . لازم به ذکر است برای حرفه ای تر شدن فیلم های خود می توانید از تیم تولید محتوای همراه رایانه کمک بگیرید .

 

انتخاب فیلم از گالری و ادیت آن

انتخاب فیلم از گالری و ادیت آن

در این مرحله از پست گذاشتن می توانید طبق سلیقه خود تنظیمات خاصی را اعمال کنید و یا حریم خصوصی و امنیت فیلم خود را تغییر دهید . و در آخر بر روی گزینه اشتراک گذاری ضربه بزنید .

 

اشتراک گذاری فیلم به عنوان پست در اینستاگرام

اشتراک گذاری فیلم به عنوان پست در اینستاگرام

به همین سادگی فیلم مورد نظرتان را پست نموده اید . چنانچه د راین زمینه مشکلی دارید و یا به دنبال دیده شدن هرچه بیشتر فیلم های خود در اینستاگرام هستید ، با مرکز مشاوره شبانه روزی همراه رایانه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

شماره همراه رایانه ؛ ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *