اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

نشست های فعال اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

حس می کنید اکانتتان دست شخص دیگری هم هست اما مطمئن نیستید ؟ ! پس تا پایان مطلب نشست های فعال اینستاگرام با همراه رایانه همراه باشید .

در صورتی که در مورد نشست های فعال اینستاگرام دچار سوال و ابهاماتی شدید در طول ۲۴ ساعت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط با خط ثابت ( برقرای ارتباط با تلفن همراه ممکن نیست) تماس بگیرید .

 اگر نتوانستید با ما تماس حاصل فرمایید ، بر روی ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) ضربه بزنید تا همکاران ما شما را راجع به نشست های فعال اینستاگرام راهنمایی کنند .

در چندین سال گذشته ،  افراد سواستفاده گر پیج بسیاری از سلبریتی ها ، بلاگر ها ، برند ها ، افراد محبوب و پرطرفدار را هک کردند ؛ در بسیاری از موارد حساب های این اشخاص دیگر برنگشت . همین موضوع سبب شد تا اینستاگرام در آپدیت های خود قابلیتی را به نام نشست های فعال اینستاگرام ایجاد کرد .

 در ادامه مشاهده می کنید که این ویژگی چقدر کاربردی ست ؛ با ما همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

به دلیل اهمیت این برنامه تیم خبره ی همراه رایانه برای شما در یک پست به ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام و ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی اینستاگرام مهیا کرده است . کافی ست  شما بر پشتیبانی اینستاگرام ضربه بزنید .

برای تغییر دادن ایمیل اینستا مشکل دارید ؟ مطلب تغییر ایمیل اینستاگرام را حتما مطالعه فرمایید تا مشکلتان رفع شود .

 اگر پسورد اینستاگرام تان احتیاج به ریست کردن دارد اما لینک آن برایتان ارسال نمی شود مقاله مشکل لینک ریست پسورد اینستاگرام را بخوانید .

 

 

نشست های فعال اینستاگرام چیست ؟

 

نشست های فعال اینستاگرام چیست ؟

نشست های فعال اینستاگرام چیست ؟

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که ببینید پیام یا تصویری از طرف شما برای دیگران ارسال شده اما خودتان آن را نفرستادید یا شخصی جزو فالوینگ های شماست اما به خاطر نمی آورید که این شخص را فالو کرده باشید و مسائلی مانند این ها این سوال را در ذهن ما ایجاد می کند که نکند در حساب کاربری ما به جز خودمان شخص دیگری هست یا نه .

اینستاگرام در پاسخ به این سوال ویژگی نشست های فعال اینستاگرام را در این برنامه ایجاد کرد . با استفاده از این قابلیت تمامی دستگاه های فعال وغیرفعال همراه با نسخه ی دستگاه و حتی لوکیشنی که دستگاه های دیگر قرار دارند را هم با جزئیات به ما نشان خواهد داد .

 

 

مزیت استفاده از قابلیت نشست های فعال اینستاگرام

 

مزیت استفاده از قابلیت نشست های فعال اینستاگرام

مزیت استفاده از قابلیت نشست های فعال اینستاگرام

با توجه به توضیحاتی که در بالا به شما عزیزان دادیم ، می توانید حدس بزنید که این قابلیت در اینستاگرام بسیار کاربردی ست . ! این کاربرد در زمینه ایمن سازی و جلوگیری از هک شدن حساب شما دوستان گرامی می باشد .

شما با مشاهده دستگاه های غیر فعال و فعالی که روی اکانتتان است متوجه این موضوع خواهید شد که شخص دومی در حساب کاربری شما هست یا نه .

در صورتی که متوجه شدید که افراد دیگری به حسابتان دسترسی دارند ، با لاگ اوت کردن و بیرون انداختنشان از پیج بیرون انداخته می شوند و دیگر نمی توانند وارد شوند . البته پس از این کار حتما پسوردی جدید گزاشته و برای خود رمز دو مرحله ای بگذارید تا دیگر در معرض هکر ها قرار نگیرید .

اگر در تعویض پسورد و گزاشتن رمز دو مرحله ای به مشکلی برخوردید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره با کارشناسان خبره ی همراه رایانه تماس بگیرید ؛ مشاورین ما راهنمایی های لازم را به شما عزیزان خواهند کرد .

همچنین می توانید در صورتی که پسوردتان تغییر نمی کند ، بر لینک مشکل عوض نشدن پسورد اینستاگرام کلیک کنید .

 

نشست های فعال اینستاگرام کجاست ؟

 

نشست های فعال اینستاگرام کجاست ؟

نشست های فعال اینستاگرام کجاست ؟

  1. وارد اپلیکیشن و حساب کاربری مد نظر خود بشوید .
  2. به قسمت نمایه یا پروفایل بروید ، از آن جا وارد تنظیمات شده و امنیت را انتخاب کنید .
  3. سپس گزینه ی نشست های فعال اینستاگرام یا جایی که به سیستم وارد شده اید را انتخاب کنید .
  4. حال دستگاه هایی که قبلا و در حال حاضر در این اکانت فعال بودند را مشاهده می کنید .
  5. توجه کنید اولین دستگاهی که در بالا قرار دارد دستگاه خوتان است .
  6. با استفاده از گزینه ی انتخاب دستگاه ها برای خروج از سیستم ، دستگاه های مشکوک موجود در صفحه را حذف کنید .

تمام ! شما موفق شدید با استفاده از نشست های فعال اینستاگرام از خطر هک شدن جلوگیری کنید .

 

سخن پایانی

در این مطلب ازاهمیت ویژگی نشست های فعال اینستاگرام سخن گفتیم و سعی کردیم تا دوستانی که گرفتار افراد سوء استفاده گر و هکر ها شدند را با همین راهکار ساده تا حدودی کمک کنیم . چنانچه پس از خواندن مطلب نشست های فعال اینستاگرام ابهامی داشتید یا حس می کنید شخصی هنوز در اکانتتان است کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با تیم همراه رایانه بدون کد و پیش شماره تماس حاصل فرمایید تا مشاورین با تجربه ی ما راهنمایی های لازم را به شما بکنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *