اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

هاید استوری اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر قصد دارید با ویژگی هاید استوری اینستاگرام آشنا شوید با ما همراه باشید یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خطوط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

در صورتی که نتوانستید موفق به گرفتن تماس شوید ، از مطلب ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) استفاده کنید تا کارشناسان ما شما را برای آشنایی با هاید استوری اینستاگرام مشاوره دهند .

اگر تصمیم به اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار در بستر اینستاگرام را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا مطلب پشتیبانی اینستاگرام در وبلاگ همراه رایانه را مطالعه فرمایید . این مقاله برای تک تک افراد به خصوص صاحبان کسب و کار بسیار مفید و کاربردی ست . در این مطلب با معرفی ۸ روش برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و حل ۱۰ مشکل متداول در این برنامه نسبت به این برنامه آشنایی کامل  پیدا خواهید کرد ؛ برای استفاده از این مطلب به پشتیبانی اینستاگرام ضربه بزنید .

قابلیت استوری گزاشتن فرصتی ست تا شما تجربه به اشتراک گذاری محتوا هایتان را به مدت محدود داشته باشید . یکی از دلایل پر کاربرد بودن این قسمت ، پاک شدن استوری ها بعد از ۲۴  ساعت است . کارایی های روز افزون این بخش از برنامه سبب شد تا امکانات جذابی مانند هاید استوری اینستاگرام به وجود آید .

برای مطلع شدن از چگونگی هاید استوری اینستاگرام با ما بمانید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

هر اینفلوئسر وبلاگری باید از بهترین ساعت ها برای انتشار استوری خود اطلاع داشته باشد تا بیشترین جذب را داشته باشد ؛ برای پی بردن به این ساعات می توانید به پست زمان استوری اینستاگرام سر بزنید .

نمی توانید استوری دیگران را مشاهده کنید ؟ ! مطلب مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام مختص شما دوست عزیز است .

اگر تصمیم گرفتید یک عکس دست جمعی بگیرید و دیگران را در استوری تگ کنید اما موفق نمی شوید ، موضوع مشکل اد استوری اینستاگرام در همین راستا می باشد .

در صورتی که در استوری خود لینک های مختلف می گذارید اما بارگذاری نمی شوند ، از پست مشکل لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام بهره نمایید .

برای مشاهده بهترین روش های ذخیره استوری ، از طریق مقاله ذخیره استوری در اینستاگرام با ما همراه باشید .

 

 

هاید استوری اینستاگرام چیست ؟

 

هاید استوری اینستاگرام چیست ؟

هاید استوری اینستاگرام چیست ؟

بسیاری از مواقع به دلایل خاصی تمایل نداریم تا هر کسی از استوری هایمان دیدن کند . از طرفی هم قصد بلاک کردن دیگران را برای این کار نداریم . به همین علت اینستاگرام با دو ویژگی هاید استوری اینستاگرام و کلوز فرند استوری اینستاگرام این امکان را برای ما مهیا کرد که البته این دو ویژگی تفاوت هایی با یک دیگر دارند .

در گذشته برای نشان دادن استوری های خود به افراد خاصی فقط می توانستید از امکان کلوز فرند استفاده نمایید . پس از گذاشتن استوری در کلوز فرند هر فردی که در کلوز بود متوجه این موضوع می شد .

اما شما با استفاده از امکان هاید استوری اینستاگرام بدون این که دیگران متوجه شوند فقط آن ها استوری شما را مشاهده می کنند استوری بگذارید و دیگر جای نگرانی ای در این مورد نیست .

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، پابلیک و پرایوت بودن پیج تان است . در کلوز فرند هیچ فرقی نمی کند که پیجتان از کدام نوع است اما در هاید استوری اینستاگرام چنین نیست . در صورتی که پیج شما یک حساب پابلیک باشد هر شخصی به جز افراد هاید شده قادرند استوری های شما را ببیند اما چنان چه اکانت شما یک حساب پرایوت باشد فقط افرادی که هاید نشده اند به استوری های شما دسترسی دارند .

 

 

چگونگی هاید استوری اینستاگرام

 

چگونگی هاید استوری اینستاگرام

چگونگی هاید استوری اینستاگرام

برای مخفی کردن استوری اینستاگرام شما از دو طریق می توانید این کار را انجام دهید . روش اول بیش تر برای زمانی کاربرد دارد که شما تصمیم به هاید کردن تعداد محدودی از فالور هایتان دارید زیرا در صورتی که تعداد افراد زیاد باشد این روش بسیار زمان بر می باشد .اگر قصد دارید افراد زیادی را هاید کنید پیشنهاد می کنیم از روش دوم که راهی راحت تر می باشد استفاده نمایید .

 

چگونگی هاید استوری اینستاگرام از پروفایل

  • برای این کار آیدی شخص مورد نظر را سرچ کنید .
  • به نمایه کاربری او وارد شوید .
  • از سه نقطه بالای صفحه استفاده کنید .
  • گزینه پنهان کردن داستانتان ( هاید استوری اینستاگرام خود ) را لمس کنید .

تمام ! از این پس دیگر استوری های شما برای آن شخص نمایش داده نمی شود .

 

 چگونگی هاید استوری اینستاگرام از تنظیمات

روش اول : اگر در ۲۴ ساعت گذشته استوری نگذاشته اید و اکنون به فکر هاید استوری اینستاگرام خود افتاده اید این راهکار برای شماست .

  • از طریق نمایه کاربری یا آیکون پروفایل خود در در صفحه هوم ، به علامت به علاوه ( + ) ضربه بزنید .
  • در صفحه باز شده علامت چرخ دنده را لمس کنید .
  • حال با رفتن به تنظیمات ، گزینه پنهان کردن داستان از را انتخاب کنید .
  • اینجا لیستی از تمامی فالور هایتان به شما نمایش داده می شود . شما با انتخاب هر یک از فالور ها هاید استوری اینستاگرام برای آن شخص را انجام داده اید .

 

روش دوم : در حالتی که استوری ای از قبل گزاشته اید از این راه استفاده کنید .

  • وارد استوری خود شوید .
  • به بازدید های استوری بروید .
  • در این صفحه چرخ دنده بالای صفحه را انتخاب کنید .
  • بقیه مراحل را مانند بالا طی کنید .

 

کلام پایانی

در مطلب هاید استوری اینستاگرام ، تفاوت کلوز فرند و مخفی کردن استوری اینستاگرام را همراه با آموزشی کامل برای شما عزیزان تشریح کرده ایم . وبلاگ همراه رایانه آماده پیشنهاد و نظرات شما در دیدگاه ها هستند . هم چنین می توانید در هر زمان از شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره توسط خطوط ثابت با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما راهنمای شما در پست هاید استوری اینستاگرام باشند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *