شبکه های اجتماعی, همه مطالب, واتس اپ

هاید کردن استوری واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای هاید کردن استوری واتساپ این مطلب را تا آخر مطالعه کنید و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنانچه از طرق تلفن ثابت قادر به تماس از طریق تلفن ثابت نشدید نگران نباشید برای تماس با مشاورین همراه رایانه می توانید از سامانه شارژی همراه رایانه استفاده کنید برای استفاده از سامانه شارژی ابتدا مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه ) را مطالعه کنید سپس از طریق آموزش های درون مطلب از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

  استوری واتساپ قابلیتی مانند استوری اینستاگرام است که برای مدت ۲۴ ساعت در صفحه مخصوص Status باقی می ماند . در این بخش کاربران می توانند وضعیت فعلی خود را اعلام نمایند اما گاها افراد تمایلی ندارن که برخی افراد استتوس آن ها را مشاهده نمایند . هاید کردن استوری واتساپ یکی از ویژگی های قابل توجه واتساپ است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است . که قصد داریم در این مطلب به طور کامل در این باره صحبت کنیم .

همراه رایانه برای حل مشکلات کاربران واتساپ پستی با عنوان پشتیبانی واتساپ طراحی کرده است که شما با کلیک بر روی لینک پشتیبانی واتساپ می توانید مطلب پشتیبانی را مطالعه کنید .

در این مطلب سعی داریم معنا و مفهوم هاید کردن و آموزش هاید کردن استوری واتساپ را برایتان شرح دهیم پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

آموزش هاید کردن استوری واتساپ

 

آموزش هاید کردن استوری واتساپ

آموزش هاید کردن استوری واتساپ

Hide story پنهان کردن استوری در پیام رسان واتساپ است . به کمک این قابلیت این امکان به کاربر داده می شود تا بتواند استوری های خود را فقط برای کاربرانی که خودش می خواهد نمایش می دهد . در این قسمت از مطلب آنچه باید در مورد هاید کردن استوری واتساپ در دستگاه اندروید خود از مخاطبین خاص بدانید را برایتان شرح می دهیم مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید .

  1. برنامه واتساپ باز کنید .
  2. روی Settings کلیک کنید .
  3. از قسمت منوی باز شده به بخش Account بروید .
  4. در این صفحه گزینه Privacy را انتخاب کنید .
  5. سپس در صفحه جدید روی گزینه Status ضربه کنید .
  6. حال گزینه My Contacts Excepr را انتخاب کنید ، تا لیست مخاطبین شما باز شود .
  7. افراد و مخاطبینی که قصد دارید داستان و استوری واتساپ را از دید آن ها مخفی کنید را انتخاب و بر روی گزینه Done یا بر روی علامت در بالای صفحه کلیک کنید .
  8. در همین صفحه با انتخاب گزینه Only share with… تعیین می کنید که فقط یک نفر یا افرادی که شما تعیین می کنید استوری شما را مشاهده کنند .
  9. و با انتخاب گزینه بعدی یعنی گزینه My contacts انتخاب می کنید که فقط مخاطبین شما استوری شما را مشاهده کنند .

چنانچه در پیام رسان سراسری واتساپ به مشکل زبان بر خورد کردید و بخاطر فارسی نبودن زبان آن به مشکل خوردید نگران نباشید همراه رایانه مطلب آموزشی با عنوان تغییر زبان واتساپ طراحی کرده است که شما با مطالعه دقیق آن می توانید زبان پیام رسان واتساپ خود را به فارسی یا هر زبانی که مایلید تغییر دهید .

 

 

و درآخر

با انجام مراحل بالا برای هاید کردن استوری واتساپ ، هر زمان که استوری را در واتساپ پست می کنید ، طبق گزینه ای که انتخاب و مخاطبینی که تعیین کرده اید فقط همان ها قادر به دیدن یا ندیدن استوری شما خواهند بود . فقط بعد از تعیین و انتخاب حتماَ بر روی علامت  کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود .

در این مطلب سعی کردیم تا تمامی راه های هایدن کردن استوری واتساپ را برایتان آموزش دهیم برای هاید کردن استوری واتساپ این مطلب را با دقت مطالعه کنید .

چنانچه با مطالعه این مطلب قادر به هاید کردن استوری واتساپ نشدید نگران نباشید کافی است تا به یک تلفن ثابت دسترسی داشته باشید و از طریق آن با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه در این زمینه و تمامی مشکلات شبکه های اجتماعی ، موبایل و کامپیوتر به شما کاربران عزیز کم کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *