امنیت, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

هک شدن اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه احتمال هک شدن اینستاگرام خود را می دهید هر چه سریع تر تلفن ثابت را برداشته و با مرکز مشاوره همراه رایانه به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

 در حالتی که نتوانستید تماس بگیرید ، به پست ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) سر بزنید تا بتوانید از طریق موبایل با همکاران ما در خصوص هک شدن اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و شما همراهان گرامی را راهنمایی فرمایید .

 همراه رایانه با جمع آوری مطالب مهمی در مورد اینستاگرام که در آن به ۸ راه ارتباط با پشتیبانی و ۱۰ مشکل رایج در این برنامه و حل این ها اشاره کرده است . برای مطالعه متن فوق کافی ست از لینک پشتیبانی اینستاگرام استفاده نمایید .

اپلیکیشن اینستاگرام با وجود محبوبیت بیش از حد خود در ایران موجب شده تا چشم طمع هکر ها و افراد سودجو به این برنامه دوخته شود . در سال های گذشته حتما شما هم مشاهده کرده اید که پیج هایی بسیار بزرگ با هک شدن اینستاگرام نابود شده اند .

اما این تفکر که هک شدن اینستاگرام فقط برای کاربران معروف و پر حاشیه ی این پلتفرم است ، یک تفکر کاملا اشتباه است . بسیاری از هکر ها با هک کردن پیج های کوچک و سوء استفاده از این صفحه ها برای افراد مشکلاتی را ایجاد می کنند . برای دانستن نشانه های هک شدن اینستاگرام و روش هایی برای جلوگیری این اتفاق با ما بمانید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در صورتی که قصد خارج شدن از اکانت اینستاگرام تان را دارید اما با مشکل مواجه شده اید کافی ست خارج شدن از اکانت اینستاگرام را لمس کنید .

هر کاری می کنید نمی توانید به حسابتان وارد شوید ؟ ! نمی دانید مشکل از کجاست ؟ ! پست مشکل لاگین اینستاگرام برای شماست .

علاوه بر هک شدن اینستاگرام ممکن است هر فردی حس کند که تلفنش به طور کامل هک شده است و خودش نمی تواند بر روی گوشی هیچ فعالیتی کند ؛ در این صورت پیشنهاد می کنیم با خواندن مطلب هک شدن گوشی موبایل شک و شبهه های خود را در این مورد از بین ببرید .

 

 

پشتیبانی تلفنی هک شدن اینستاگرام

 

پشتیبانی تلفنی هک شدن اینستاگرام

پشتیبانی تلفنی هک شدن اینستاگرام

برای مطمئن شدن از هک شدن اینستاگرام خود پیشنهاد می کنیم ابتدا با تیم مشاوره همراه رایانه تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهند تا حساب شما برگردد .

برای ارتباط با ما کافی ست با استفاده از خطوط ثابت و بدون پیش شماره با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما ارتباط برقرار کنید .

 

 

علائم هک شدن در اینستاگرام

 

علائم هک شدن در اینستاگرام

علائم هک شدن در اینستاگرام

شما با وجود نشانه هایی در حساب اینستا می توانید متوجه هک شدن اینستاگرام شوید . این علائم عبارتند از :

 

نشست های فعال اینستاگرام

از مهم ترین قسمت هایی که شما می توانید متوجه حضور دیگر دستگاه ها در حساب خود شوید ، رفتن به نشست های فعال اینستاگرام است . در این بخش شما با خواندن لوکیشن و دستگاه ها به راحتی می توانید دستگاه های مشکوک را شناسایی کنید و آن ها را حذف کنید .

توجه داشته باشید که در حال حاضر به دلیل وجود تحریم ها و استفاده از ابزار های آی پی ، لوکیشن موجود در این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار نیست .

چنان چه با این قابلیت آشنایی کامل ندارید به پست نشست های فعال اینستاگرام بروید .

 

وجود فعالیت هایی مشکوک در حساب

بعضی از افراد سود جو ممکن است توسط پیج شما به دیگر افرادی پیغامی بدهند ؛ پستی لایک کنند ؛ افراد غریبه ای به فالووینگ هایتان اضافه کنند و …

در این صورت قبل از دیر شدن حتما با متخصصانی همچون تیم همراه رایانه تماس حاصل فرمایید .

 

پیغام های ارسال شده از سمت اینستاگرام

ایمیل هایی مشکوک دریافت  می کنید ؟ ! اگر در ایمیل های خود پیغام هایی در مورد ورود دیگران به حساب تان یا تغییر ایمیل موجود در اطلاعات کاربری دریافت کرده اید و شما این تغییرات را ایجاد نکرده اید ، باید به هک شدن اینستاگرام خود شک داشته باشید .

 

تغییرات اطلاعات کاربری اینستاگرام

معمولا هکر های حرفه ای پس از ورود به صفحه ی دیگران ، ایمیل و شماره تماس آن حساب را تغییر می دهند تا دسترسی شما به حسابتان محدود شود و نتوانید کاری انجام دهید .

 

حالت اول : چنان چه اطلاعات کاربری خود را چک کردید و این مورد برای شما اتفاق نیافتاده بود ، تا فرصت باقیست با تغییر رمز اینستاگرام  امنیت پیج خود را بالا ببرید . اگر زمان زیادی از گذاشتن پسوردتان می گذرد و دیگر گذرواژه تان را به یاد نمی آورید از مقاله فراموشی رمز اینستاگرام بهره ببرید .

 

حالت دوم : در صورتی که این افراد ایمیل شما را تغییر داده بودند ، شما می توانید با رفتن به اینباکس ایمیل های خود به ایمیلی که از سمت این پلتفرم با موضوع ( Email Changed on Instagram ) برایتان ارسال شده است را باز نمایید .

در این ایمیل به شما اطلاع داده می شود که ایمیل حساب کاربری شما تغییر یافته است . حال شما در این ایمیل با چندین لینک مواجه هستید ؛ لینک Secure your account here از بین گزینه های انتخابی باز کنید . اکنون در صفحه ی باز شده بر روی دکمه ی Revert this change کلیک کنید . با انتخاب این گزینه از تغییر ایمیل حساب تان و در نتیجه هک شدن اینستاگرام جلوگیری خواهید کرد . کاری که الان باید انجام دهید انتخاب یک رمز عبور جدید می باشد . و تمام !

 

 

روش های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

 

روش های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

روش های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

در ادامه چندین راهکار برای ممانعت از هک شدن اینستاگرام را به شما دوستان گرامی معرفی خواهیم کرد . این روش ها عبارتند از :

  • استفاده از پسورد های بسیار سخت و ترکیبی از حروف و رقم
  • تغییر گذرواژه ها پس از مدت زمان معین
  • چک کردن نشست های فعال اینستاگرام
  • توجه به ایمیل های دریافت شده از سمت اینستاگرام

 

کلام پایانی

در پست هک شدن اینستاگرام سعی کردیم تا با دانش و علمی که در این زمینه داریم به شما کمک های لازم را کرده و راهنمای شما باشیم . در صورتی که تشخیص هک شدن اینستاگرام برای شما سخت می باشد ، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما تماس حاصل فرمایید . همچنین قادر هستید با نوشتن سوالات خود در دیدگاه ها با ما ارتباط بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *