اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

پست مشترک در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر نمی توانید پست مشترک در اینستاگرام بگذارید ، برای راهنمایی بیشتر با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با تلفن همراه امکان ندارد ) ارتباط برقرار کنید .

 اگر نمی توانید با ما تماس بگیرید ،  ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه  ) را لمس کنید تا کارشناسان ما شما را در مورد پست مشترک در اینستاگرام راهنمایی کنند .

اینستاگرام به طور مداوم در تلاش است تا امکانات برنامه خود را افزایش دهد . یکی از آخرین ویژگی هایی که به این پلتفرم اضافه شده پست مشترک در اینستاگرام است . اینستاگرام نام این قابلیت را Collabs نامیده است . !

پست هایی که به صورت Collabs انتشار داده می شود ، همزمان در دو حساب کاربری مختلف پست می شود . Collabs این امکان را به افراد می دهد تا این پست ها برای افرادی که  یکی از صاحب حساب ها را فالو ندارند با این پیج ها آشنا شده و آن ها را دنبال کنند . در نتیجه این قابلیت برای صاحبان کسب و کار در حیطه مجازی از جمله بلاگر ها و آنلاین شاپ ها بسیار مفید می باشد .

هر فردی که در این فضای مجازی به طور جدی فعالیت می کند باید در استفاده از این ویژگی خبره شود .

حل مشکلات با کمک رایانه

در این خصوص وب سایت همراه رایانه در یک پست ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام و ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی این برنامه را مفصل توضیح داده است . برای خواندن این پست بر لینک پشتیبانی اینستاگرام ضربه بزنید .

تا به اینجا متوجه شدیم پست مشترک در اینستاگرام ( دو نفره ) چیست ؛ حال سوالی پیش می آید که نحوه بارگذاری پست مشترک در اینستاگرام چگونه است که در ادامه به آن می پردازیم .

برای افرادی که می خواهند در مورد  مطلب جذاب دخیره پست در اینستاگرام مطالعه کنند کافی ست بر روی ذخیره پست در اینستاگرام ضربه بزنند و از آموزش های مفید آن بهره ببرند .

 

 

نحوه بارگذاری پست مشترک در اینستاگرام

 

نحوه بارگذاری پست مشترک در اینستاگرام

نحوه بارگذاری پست مشترک در اینستاگرام

نحوه بارگذاری پست مشترک در اینستاگرام کمی متفاوت تر از حالت عادی است . در این پست دو نفره باید یکی از طرفین پست را گذاشته و سپس شخص دوم را دعوت کند . پس از این که نفر دوم این درخواست را پذیرفت پست شما دو نفره خواهد شد .

برای این کار مراحل پایین را با دقت انجام دهید :

  1. وارد برنامه می شویم .
  2. از قسمت + گزینه پست را انتخاب می کنیم .
  3. عکس یا کلیپ مورد نظر خود را برداشته و روند عادی پست گذاشتن را ادامه خواهیم داد تا به قسمت کپشن گذاشتن برسیم .
  4. در این بخش گزینه های زیادی وجود دارد که قسمت مورد نظر ما tag people می باشد . با استفاده از این گزینه به فرد مورد نظر خود درخواست می دهیم .
  5. سپس پست را بارگذاری کرده و منتظر پذیرش درخواستمان می مانیم .
  6. پس از قبول کردن دعوت از سمت شخص دوم ، حال یک پست دو نفره داریم .

اگر به هر نحوی نتوانستید به فرد مورد نظر خود درخواست بدهید با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره از طریق تلفن ثابت با مشاوران همراه رایانه ارتباط برقرار کنید .

 برای دانستن جواب سوال چگونه این درخواست را بپذیریم ؟  با ما همراه باشید . !

 

تایید درخواست گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام

پس از این که پست انتشار داده شد ، نفر دوم وارد حساب کاربری خود شده ؛ حال کاربر می تواند از دو راه این درخواست را قبول کند.

راهکار اول : از قسمت home برنامه ، پست را پیدا کرده حال می بینیم که بر روی پست یک نوتیف آمده ؛ با زدن روی این نوتیف یک پیام باز خواهد شد که شامل سه بخش accept  ،decline و Cancel است . برای پذیرش این درخواست پست مشترک در اینستاگرام کافی ست بر روی accept ضربه بزنید .

 

راهکار دوم : این روش دقیقا مثل راهکار اول است با این تفاوت که از بخش دایرکت اپلیکیشن ، وارد پیام های اکانت همکار می شویم . حال با گزینه ی View Invite رو به رو می شویم  و کلیک می کنیم ؛ بقیه مراحل دقیقا مانند راهکار اول می باشد .

 

 

 حل مشکل پست مشترک در اینستاگرام

 

حل مشکل پست مشترک در اینستاگرام

حل مشکل پست مشترک در اینستاگرام

در این مسئله نکته ای حائز اهمیت وجود دارد و آن این است : اگر پیج طرفین پرایوت باشد و هیچ کدام از دو کاربر یک دیگر را فالو نداشته باشند با ارور روبه رو می شوند و موفق به گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام نمی شوند .

حل این مشکل از دو طریق اتفاق می افتد :

  1. کاربری که ابتدا پست را می گذارد حساب خود را از پرایوت خارج کند تا حسابش عمومی ( پابلیک ) شود .
  2. یکی از طرفین شخص مقابل را دنبال کند .

پس از این که پست به انتشار گذاشته شد و به هر دلیلی قصد داشتید پیج دوم را از پست مشترک در اینستاگرام حذف کنید مراحل پایین را انجام دهید .

 

 

 آموزش پاک کردن پیج دوم از پست مشترک در اینستاگرام

 

آموزش پاک کردن پیج دوم از پست مشترک در اینستاگرام

آموزش پاک کردن پیج دوم از پست مشترک در اینستاگرام

اکانتی که پست را بارگذاری کرده می تواند به راحتی اکانت دوم را حذف کند ؛ مراحل دلیت کردن اکانت دوم از پست دو نفره در اینستاگرام به ترتیب زیر می باشد :

به قسمت پروفایل شخصی خود بروید .

پست مورد نظر را انتخاب کنید .

به سه نقطه ی بالای پست مد نظر خود ضربه بزنید .

با رفتن به گزینه ویرایش ، اکانت دوم را از نشان گذاری افراد ( tag people ) خارج کنید .

پست شما از حالت دو نفره به نرمال تغییر حالت داد .

 

سخن پایانی

 

در وب سایت همراه رایانه برای شما در مقاله ای مطلب پست مشترک در اینستاگرام را به طور مفصل توضیح دادیم . در صورتی که شما عزیزان بعد از مطالعه این مطلب دیدگاه و نظری دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید .

برای ارتباط با پشتیبانی وب سایت همراه رایانه می توانید با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره از طریق خط ثابت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *