اینستاگرام, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

چگونه ادمین اینستاگرام شویم

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما هم با سوال چگونه ادمین اینستاگرام شویم مواجه شده اید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

همراه رایانه برای دوستانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند پستی تهیه کرده است ، برای استفاده از آن لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) لمس کنید تا همکاران ما در زمینه ی چگونه ادمین اینستاگرام شویم شما را راهنمایی نمایند .

همانطور که می بینید امروزه دنیای تکنولوژی ست و نیاز افراد به فضای مجازی هر روز بیش تر و بیش تر می شود . همین موضوع سبب شده تا کسب و کار های جدیدی در حال شکل گیری باشد . یکی از این کسب و کار ها در فضای مجازی ادمینی می باشد که در چندین سال اخیر بسیار بلد شده است .

توسعه ی فضای مجازی باعث شد تا صاحبان کسب و کار تمایل داشته باشند بستر خود را به برنامه هایی همچون اینستاگرام منتقل کنند . اما فقط کاربران خاصی در این برنامه توانستند خود را بالا بکشند . این فضا مانند هر فضای دیگر احتیاج به متخصص دارد ؛ متخصصانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند ادمین نامیده می شوند .

برای پاسخ به سوال چگونه ادمین اینستاگرام شویم  ؟  ابتدا باید بدانیم که ادمین کیست و چه وظایفی بر عهده ی اوست .

حل مشکلات با کمک رایانه

همچنین همراه رایانه در یک مطلب به ۱۰ مشکل معمول اینستاگرام و ۸ راه ارتباط با پشتیبانی این برنامه پرداخته است ؛ این مطلب برای دوستانی که قصد ادمین شدن در این پلتفرم را دارند بسیار مفید و کاربردی ست . برای دسترسی به این مطلب از لینک پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنید .

قصد شروع یک کسب و کار و زدن آنلاین شاپ نو در اینستاگرام را دارید ؟ ! پست زدن پیج جدید در اینستاگرام می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود .

 اگراز ویو حساب خود نا راضی اید ، افزایش بازدید پیج اینستاگرام واقعی با تبلیغ می تواند یک راه عالی برای شما عزیزان باشد .

قصد دارید برای پیجتان از تبلیغات ارزان اما پر بازده استفاده کنید ؟ ! سایت تبلیغات پیج اینستاگرام ارزان را لمس کنید .

 

 

ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی بر عهده دارد ؟

 

ادمین اینستاگرام کیست و چه وظیفه ای بر عهده دارد ؟

ادمین اینستاگرام کیست و چه وظیفه ای بر عهده دارد ؟

Admin در زبان فارسی به معنای مدیریت است ؛ ادمین اینستاگرام دقیقا به همان معنای مدیریت می باشد و کار یک ادمین مدیریت یک اکانت در این برنامه است .  یک ادمین پس از ورود به حساب کارفرما به تمامی قسمت های حساب ایشان دسترسی دارد اما نکته ی قابل توجهی که وجود دارد این است که مدیریت یک پیج می تواند به چندین بخش تقسیم شده باشد .

بنابر این شما محدود به مدیریت در زمینه ی تخصص خود و در خواست کارفرما خواهید بود . در اصل با محدود شدن مدیریت شما ، وظایف شما نسبت به شخصی که یک ادمین کامل است کم تر خواهد بود .

از سری وظایفی که یک ادمین می تواند انجام دهد می توان به پاسخگوی مشتریان و راهنمایی آن ها در دایرکت ، پاسخ دادن به کامنت ها ، مدیریت کامنت های منفی ، تولید محتوا ، انتشار پست و استوری و … اشاره کرد .

 

 انواع ادمین اینستاگرام

همانطور که پیش تر عرض کردیم ادمین ها می توانند فقط در قسمت های خاصی از برنامه نسبت به تخصص خود فعالیت کنند . همین موضوع سبب شده تا ادمین های اینستاگرام انواع مختلفی داشته باشند که در ادامه آن ها را نام خواهیم برد . دانستن این موضوع که در چه بخش هایی می توان به عنوان ادمین کار کرد شما را در پاسخ به چگونه ادمین اینستاگرام شویم بسیار کمک خواهد کرد .

توجه نمایید حقوق شما بسته به کارفرما و نوع ادمینی شما متفاوت خواهد بود .

 

  • ادمین تبلیغات
  • ادمین تولید محتوا
  • ادمین دایرکتر ( ادمین پاسخگو )
  • ادمین فروش
  • ادمین مدیریت

 

وظیفه ادمین تبلیغات :  یک ادمین تبلیغات موظف است تا حساب کاربرانی که تبلیغ می کنند را زیر نظر گرفته ، آن حساب ها را تحلیل کند و در صورتی که همه چیز درست بود و پیش بینی میشود که یک تبلیغ پر بازده خواهد بود ، آن زمان هماهنگی تبلیغات را انجام دهد .

 

وظیفه ادمین تولید محتوا : یک ادمین تولید محتوا همانطور که از اسمش مشخص است ، وظیفه دارد که  ( پست ، استوری ، کاور پست و هایلایت یا تمامی این موارد ) را بسته به درخواست کارفرما تولید و ادیت کند تا مخاطب خود را جذب نماید .

 

وظیفه ادمین دایرکتر : می توان گفت یکی از ساده ترین ادمینی ها در اینستا، ادمین دایرکتر می باشد . این ادمین در دایرکت و کامنت پاسخگوی افراد خواهد بود .

 

وظیفه ادمین فروش : این ادمین با دادن ایده های ناب به کارفرما و استفاده از این ایده ها در تولید محتوا سبب می شود مخاطب را به خود جذب کند وفروش یک محصول یا دوره را بسیار بالا برد .

 

وظیفه ادمین مدیریت : این ادمین آخرین و کامل ترین ادمین می باشد . زیرا تمامی وظیفه های ادمین های پیشین بر دوش ادمین مدیریت خواهد بود . علاوه بر این اینسایت و تحلیل پیج هم به عهده ی ایشان است .

 

 

چگونه ادمین اینستاگرام شویم ؟

 

چگونه ادمین اینستاگرام شویم ؟

چگونه ادمین اینستاگرام شویم ؟

برای این که بتوانیم یک ادمین موفق شویم باید با مواردی آشنا شد و در صورت نیاز آموزش ببینیم . با خواندن این مطلب تا انتها تمامی ابهامات در مورد این که چگونه ادمین اینستاگرام شویم از بین خواهد رفت .

 

آشنایی با تمام بخش های یک اکانت

شما برای ادمین شدن نیاز دارید در ابتدا با تمامی قسمت های این برنامه به خوبی آشنا شوید تا به مشکل بر نخورید . دقت کنید که به کوچک ترین بخش ها هم باید توجه ویژه داشت . از جمله قسمت هایی که وجهه ی حساب شما را جذاب می کند می توان به نام کاربری ، بیو ، پروفایل ، هایلایت یک اکانت اشاره کرد .

همانطور که پیش تر اشاره کردیم شما می توانید با داشتن هایلایت هایی با کاور های زیبا ، جلوه ای خاص به پیجتان خواهد بخشید . پیشنهاد می کنیم به لینک چگونه کاور هایلایت اینستاگرام درست کنیم سری بزنید .

در صورتی که هر کدام از موارد بالا ایراد داشته باشند مخاطب را به سادگی از دست خواهید داد . برای کسب اطلاعات بیشتر در نحوه ی نوشتن آیدی و بیو های تأثیر گذار می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با استفاده از خط ثابت بدون کد و پیش شماره با وبلاگ همراه رایانه تماس بگیرید تا راهنمای شما باشند .

 

آموزش بیزینسی کردن یک اکانت

برای پاسخ به سوال چگونه ادمین اینستاگرام شویم  قبل از هر چیزی باید بتوانید یک پیج کاری بزنید . برای آموزش زدن حساب بیزینسی در اینستاگرام به مطلب زدن پیج کاری در اینستاگرام مراجعه کنید .

 

تحلیل اکانت و استفاده از ابزار های حساب بیزینسی

شما با استفاده از اینسایت می توانید به آسانی حساب خود را آنالیز کنید . اینسایت ابزاری مانند فهمیدن اینکه در چه روز و ساعت هایی فالوور هایتان فعال هستند ، با کدام پست تعامل بیشتری داشتند ، اکثریت مخاطب های شما در چه رنج سنی و چه جنسیتی هستند و ….. را به ما نشان می دهد .

همچنین در اکانت های کاری ابزار های متنوع دیگری برای ساده تر کردن کار یک ادمین وجود خواهد داشت که یاد گرفتن آن برای ما بسیار کمک کننده خواهد بود .

 

آشنایی با هشتگ گذاری اصولی

یکی از روش ها ی رایگان برای تبلیغ حساب و نشان دادن محتوای پیج به دیگر افراد ، استفاده از هشتگ گذاری البته به شکل      اصولی  می باشد .

دقت داشته باشید در هشتگ گذاری تعداد زیادِ هشتگ اهمیتی ندارد و شما را به اکسپلور نخواهد برد . شما باید هشتگ های مرتبط با پست و ریلز خود را از کلی به جزئی وارد کنید . و تعدادشان معمولا باید بین ۱۵ تا ۲۵ هشتگ در هر پست باشد .

 

آشنایی با قوانین امنیتی اینستاگرام

این پلتفرم قوانین امنیتی شدیدی ایجاد کرده تا در صورتی که یک حساب مانند یک ربات عمل کرد یا در یک مورد چندین بار تخلف کرد ، ابتدا آن اکانت را ریپورت و در نهایت بلاک کند .

بنابر این دانستن این قوانین امنیتی و کار هایی که موجب تخلف می شود برای یک ادمین جزو واجبات است .

از سری دلایلی که سبب می شود قوانین این برنامه را نقض کنید استفاده از کلمات ممنوعه و نقض قانون حق کپی رایت می باشد که منجر به بلاک عکس و کلیپ هایتان خواهد شد .

چنانچه با کلمات ممنوعه در این برنامه آشنایی ندارید ، از پست کلمات ممنوعه اینستاگرام استفاده کنید .

برای داشتن اطلاعات کامل از قانون کپی رایت به پست مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام بروید .

 

آشنایی با الگوریتم اینستاگرام

با الگوریتم این اپلیکیشن به خوبی آشنایی دارید ؟ ! یک ادمین برای این که بتواند از هر نظر در اینستاگرام موفق باشد ، باید الگوریتم های اینستاگرام را به خوبی بشناسد تا از این الگوریتم ها به نفع خود استفاده کند .

 

سخن پایانی

در مطلب چگونه ادمین اینستاگرام شویم سعی کردیم تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم . چنان چه در این مقاله پس از یادگیری و آشنایی با موارد گفته شده می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با متخصصین با تجربه همراه رایانه تماس حاصل فرمایید تا راهنمای شما در مورد پست چگونه ادمین اینستاگرام شویم باشند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *