اندروید, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

کلمات ممنوعه اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

می خوای بدونی کلمات ممنوعه اینستاگرام چیه ؟ این مطلب رو تا آخر مطالعه کن و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس و با تلفن ثابت ( تماس از طریق تلفن ثابت امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنانچه از طریق تلفن ثابت قادر به تماس نشدید نگران نباشید همراه رایانه برای افرادی که قادر به تماس از طریق تلفن ثابت نیستند راهکاری اندیشیده است . شما می توانید از طریق کلیک بر روی لینک ( تماس با مشاوران همراه رایانه ) کلیک کنید تا بتوانید از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار است که لازمه فعالیت در آن ، رعایت قوانین آن می باشد . هر کسی که قصد دارد در بستر اینستاگرام به موفقیت برسد باید قوانین لازم اینستاگرام را بداند . اگر پیجی بر خلاف اصول ، قواعد و قوانین تعیین شده عمل کند ، با ممنوعیت هایی رو به رو خواهد شد . هشتگ های ممنوع در اینستاگرام نیز یکی از موارد مهمی است که مدیران پیج باید راجع به آن اطلاعات کافی داشته باشند .

همراه رایانه برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام مطلبی تهیه کرده است که شما با مطالعه آن می توانید به راحتی ۸ راه ارتباط با پشتیبانی را مشاهده و ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام را حل کنید ، فقط کافی است تا بر روی لینک پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

در ادامه مطلب قصد داریم تا به بررسی کلمات ممنوعه اینستاگرام بپردازیم پس لازم است تا آخر این مطلب با همراه رایانه همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

کلمات ممنوعه اینستاگرام چیست ؟

کلمات ممنوعه اینستاگرام

کلمات ممنوعه اینستاگرام

بعضی از کلمات که در کپشن ، پست و استوری استفاده می شوند از نظر اینستاگرام ممنوع هستند .  در واقع اگر شما از این کلمات در کپشن ، پست و استوری استفاده کنید ، امکان ریپورت ، بلاک و حتی مسدود شدن کامل پیج وجود دارد . کلماتی که باعث ریپورتی کاربر میشه به عنوان کلمات ممنوعه در نظر گرفته شده است . از آنجایی که اینستاگرام از هوش مصنوعی قدرتمند برخورد دار است به محض اینکه از کلمات ممنوعه استفاده کنید از سوی اینستاگرام با محدودیت روبه رو خواهید شد . حتی اگر کلمات ممنوعه اینستاگرام  بر روی محتوای ویدیویی یا روی عکس ها قرار گرفته باشد اینستاگرام ان ها را تشخیص می دهد .

پس حتماَ باید از به کاربردن این کلمات خود داری کنید . اگر پست شما حاوی کلمات ممنوعه اینستاگرام باید از افکت بر روی ان ها استفاده کنید و یا آن صدا را کات کنید . معمولا صدای بوق بر روی کلمات ممنوعه استفاده می شود . در صورتی که یکی از کلمات ممنوعه روی محتوا شما قرار گرفته است باید آن را تار یا شطرنجی کنید تا مشخص نباشد .

 

بررسی کلمات ممنوعه اینستاگرام

بررسی کلمات ممنوعه اینستاگرام

بررسی کلمات ممنوعه اینستاگرام

اینستاگرام به طور کلی با محتواییی که باعث مختل کردن امنیت و آرامش کاربران شود مخالف است . این موضوع نشان دهنده اهمیت آرامش کاربران برای سازندگان این برنامه می باشد . در واقع امنیت روحی و روانی کاربران برای اینستاگرام جزو الویت های این شبکه اجتماعی می باشد . پس بر اساس هر محتوایی که جان و مال انسان ها را با خطر رو به رو کند از دید اینستاگرام ممنوع است .

 در محتواهایی که از کلمات ممنوعه فارسی استفاده شده باشد امکان حذف محتوا از سمت اینستاگرام وجود دارد . و حتی ممکن است که پیج به صورت کامل مسدود و یا ریپورت بشود . موقع استفاده کلمات باید توجه داشته باشید که این کلمات ، جزو کلمات ممنوعه اینستاگرام هست یا خیر . در واقع هیچ کجای اینستاگرام کلمات ممونعه به طور کامل لیست نشده است و ممنوعیت کلمات از طریق تجربه کاربران نیز به دست آمده است . به همین دلیل امروزه لیست هشتگ های ممنوع در اینستاگرام وجود دارد .

شما باید پیج خود را به دور از ممنونیت ها قرار دهید و به هیچ وجه از کلمات ممنوعه و کلماتی که هویت انسان ها را تهدید کرده و یا به جان و مال آن ها آسیب می زند  استفاده نکنید . کلماتی مثل دزد ، تجاوز ، دزدی ، بلاک ، کپی ، پیج ، امنیت ، جایزه ، مسابقه ، تروریست ، تبلیغات ، آنفالو ، جنگ ، قتل ، هک ، شماره کارت و مواردی از این قبیل به عنوان رایج ترین کلمات ممنوعه فارسی در اینستاگرام شناخته می شود .

چنانچه پیج شما بخاطر استفاده از کلمات ممنوعه اینستاگرام ریپورت شد زیاد نگران نباشید همراه رایانه نیز در این زمینه مطلبی تهیه کرده است . شما برای مطالعه لازم است تا بر روی لینک مشکل ریپورت شدن اینستاگرام کلیک کنید و به مطالعه آن بپردازید .

 

هشتگ های ممنوعه اینستاگرام

هشتگ های ممنوعه اینستاگرام

هشتگ های ممنوعه اینستاگرام

هشگ های ممنوعه به سرعت توسط هوش مصنوعی شناسایی می شوند . حتی ممکن است فقط چند دقیقه از انتشار محتوا گذشته باشد و پیج شما محدود شود . محدود شدن پیج اصلا به نفع  شما نیست زیرا اینستاگرام را به پیج شما حساس می کند . شناخت کلمات ممنوعه در اینستاگرام و عدم به کار بردن هشتگ های ممنوعه به پیشرفت پیج شما کمک شایان توجهی دارد . لیست این هشتگ هها به شرح زیر است :

  • هشتگ های مربوط به مسائل نژاد پرستی
  • هشتگ های جرائم مختلف مانند قتل و آدم ربایی
  • هشتگ های پورن گرافی
  • هشتگ های خرید و فروش مواد مخدر
  • هشتگ های مرتبط با خرید و فروش سلاح سرد و گرم
  • هشتگ های جرائم سازمانه یافته
  • هشتگ های توهین آمیز
  • هشتگ های تبلیغات مسائل غیر اخلاقی
  • عواقب استفاده از هشتگ های ممنوعه و حذف اکانت

 

در نتیجه

پیدا کردن کلمات ممنوعه اینستاگرام و هشتگ های ممنوعه کار سخت ، زمان بر و نگران کننده می توان باشد . به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که از کارشناسان همرا رایانه در این زمینه کمک بگیرید . همراه رایانه با داشتن کارشناسان متخصص در زمینه اینستاگرام و همچنین دیگر شبکه های اجتماعی و تولید محتوا به شما کاربران عزیز کمک می کند .

و شما می توانید با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با کارشناسان مجرب همراه رایانه در ارتباط باشید ودر زمینه اینستاگرام سوالات خود را شرح دهید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *