شبکه های اجتماعی, گپ, همه مطالب

گپ چیست ؟

حل مشکلات با کمک رایانه               

آیا با سوال گپ چیست ؟ مواجه شدید ؟ میتوانید شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید ، از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) استفاده کنید تا همکاران ما شما را در جهت آشنایی با پیام رسان گپ و پاسخ به سوال گپ چیست ؟ راهنمایی کنند.

اگر در استفاده از پیام رسان گپ با مشکلات متعددی همچون دریافت نکردن کد ورود ، هک شدن آن ،ریپورت شدن حساب کاربری و دیگر مشکلات مواجه شدید می توانید مطلب پشتیبانی گپ را مطالعه کرده تا نحوه ارتباط با پشتیبانی گپ را آموزش ببینید . 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

پیام رسان گپ چیست ؟

 

پیام رسان گپ چیست ؟

پیام رسان گپ چیست ؟

توسعه دهندگان ایرانی تصمیم به ساخت پیام رسانی گرفتند که محیط کاربری ساده ای داشته باشد و امنیت بالای آن اجازه هیچ گونه دسترسی ای به کاربران غیر مجاز ندهد .

پس از ساخته شدن این پیام رسان ، با نام گپ روانه بازار شد .

پیام رسان گپ یکی از معدود پیام رسان های ایرانیست که علاوه بر قابلیت های پیام رسانی به پخش زنده ، تماس تصویری و یا حتی تماس صوتی مشغول است .

کاربران پیام رسان گپ می توانند با استفاده از ویژگی پخش زنده این برنامه به ایجاد کنفرانس ها و یا نیز حتی نظرسنجی های مختلفی بپردازند .

این پیام رسان قدرتمند داخلی ، رابط کاربری آسانی داشته و به همین دلیل موجب شده کار کردن با آن به سادگی امکان پذیر باشد و همه کاربران بتوانند بدون هیچ مهارتی از آن استفاده کنند .

اگر به دنبال پیام رسانی مانند محیط کاربری و کارایی گپ هستید ، ما به شما برنامه گپ رو پیشنهاد می کنیم .

 

 

تاریخچه گپ

 

تاریخچه گپ

تاریخچه گپ

پیام رسان گپ در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ توسط شرکت فناوری اطلاعات توسعهٔ سامان ساخته و ارائه شد . این نرم افزار از ابتدای انتشار سعی کرده با تمامی سیستم عامل های مختلف خود را وفق دهد ، به همین دلیل بسیاری از سیستم هامل ها را پشتیبانی می کند . 

 زمانی که نیمی از کاربران فعال تلفن های هوشمند تصمیم گرفتند تا دیگر به جای ارسال و دریافت پیام از طریق mms  و sms از فناور پیام رسان هایی مبنی بر اینترنت استفاده کنند .

اولین  Messaging Platform که بر پایه AMQP  بنا شد توسط شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان در سال ۱۳۹۳ شکل گرفت .

یکی از ویژگی های بسیار مهم در پیام رسان گپ این ایست که این برنامه قابلیت تماس تصویری و صوتی با کیفیت ، ارسال عکس و فیلم ، تبادل در کانال های متفاوت و پخش زنده را به همراه دارد . 

 

 

نسخه های گپ

 

نسخه های گپ

نسخه های گپ

پیام رسان گپ ، همچون نرم افزار آیگپ دارای نسخه های متفاوتی ست . شما می توانید جهت استفاده و دانلود نسخه مورد نظر و مناسب سیستم عامل خود به پست دانلود گپ مراجعه کنید .

در این پست وبلاگ سعی کردیم شما را با پیام رسان گپ آشنا کرده تا بتوانید به راحتی و با خیالی راحت از ویژگی های بیان شده این برنامه استفاده کنید . 

شما می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی گپ جهت پاسخ به سوالاتی که در حین مطالعه مطلب گپ چیست ؟ برای شما به وجود آمد ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند . 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

1 نظر در “گپ چیست ؟

  1. مصطفی گفت:

    تا حالا نصب نکردم این برنامه رو برای اولین بار میخام نصبش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *