ایمیل, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, جیمیل, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه به بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده نیاز دارید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم برقراری تماس از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان در جهت بازیابی اکانت اینستاگرام با ابمیل فراموش شده استفاده کنید .

برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و حل مشکلات رایجی که در بستر این برنامه شکل می گیرد می توانید از مطالبی که در پست تهیه شده پشتیبانی اینستاگرام ارائه شده است ، استفاده کنید .

ایمیل یکی از پل های ارتباطی در عصر حاضر است که در بسیاری از ثبت نام های اینترنتی ، ساخت اکانت در پلتفرم های مجازی ، اطلاع از اخرین اخبار وبسایت ها و غیره به کار می رود .

اگر ایمیل خود را به یاد دارید ، می توانیدبرای برگردادن اکانت خود از مطلب بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل استفاده نمایید .

بسیاری از کاربران اینستاگرام برای ورود به ابن پلتفرم از ایمیل استفاده کرده اند . حال سوال برخی از آنان این است که آیا می شود بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده را انجام داد ؟

حل مشکلات با کمک رایانه

بله ، اما مراحل طولانی را در بر میگرد که در ادامه مراحل آن را برای شما همراهان بازگو می کنیم .

برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی ست که برای فعالیت در آن کاربران ملزم به ساخت اکانت کاربری هستند . ساخت اکانت در اینستاگرام به وسیله اطلاعات مهم و حقیقی انجام می شود ، این اطلاعات ایمیل ، شماره تلفن و فیسبوک شما را شامل می شود .
اکانت اینستاگرامی ای دارید که غیر فعال شده ؟ بازیابی اکانت اینستاگرام دسیبل شده تمامی راه های فعال کردن یک اکانت غیر فعال شده را آموزش می دهد . 

اگر ایمیل خود را فراموش کرده باشیم و بخواهیم بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده را انجام دهیم ، لازم است ابتدا ایمیل خود را بیاد بیاوریم .

ایمیل خود را بازیابی کنید : برای این کار اگر از جیمیل استفاده می کنید ، پست بازیابی رمز جیمیل را بخوانید و مطابق آموزش هایش ایمیل خود را برگردانید .

پس از برگردادن ایمیل لازم است حساب کاربری اینستاگرام را بازیابی نمایید .

اکنون وارد اینستاگرام شوید و عبارت گذرواژه خود را فراموش کردید ؟ را لمس کنید .

ایمیل بازیابی شده را در کادر زیر وارد کنید و به روی گزینه بعدی بزنید .

حال به ایمیل درج شده شما لینکی برای تغییر رمزعبور ارسال می شود که لازم است به روی آن کلیک کرده تا گذرواژه خود را تغییر دهید .

اکنون بازیابی اکانت اینستاگرام با ابمیل فراموش شده با موفقیت انجام شد .

اکانت اینستاگرام را حذف کردید و می خواهید آن را برگردانید ؟ از پست بازیابی اکانت اینستاگرام حذف شده استفاده کنید . 

 

 

چگونه پیج قبلی اینستاگرام رو برگردونیم بدون رمز

چگونه پیج قبلی اینستاگرام رو برگردونیم بدون رمز

چگونه پیج قبلی اینستاگرام رو برگردونیم بدون رمز

در بخش بالا بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده را آموزش دادیم . در ادامه ، این آموزش مخصوص کسانی ست که ایمیلی برای اکانت اینستاگرام خود ثبت نکرده اند !

شماره تلفن و حساب گوگل وفیسبوک سه عاملی که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن حساب اینستاگرام شما را بازیابی کنند .

به دنبال بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده گشتید و موفق نشدید ؟ ادامه با توجه به این که در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام چه اطلاعاتی را ذخیره کردید ، اکانت اینستاگرامتان را برگردانید .

 

برگرداندن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

شماره تلفن یکی از راه های بازیابی اکانت اینستاگرام است . چرا که کاربر در بیشتر مواقع به آن دسترسی دارد و همیشه می تواند در کمترین زمان ممکن در دسترس کاربر قرار بگیرد .

برای این کار لازم است حتما در اطلاعات ثبت شده ایمیل ، شماره تلفن خود را ذخیره داشته باشید . به اینستاگرام وارد شوید و شماره تلفن خود را وارد کنید . به روی فراموشی رمز بزنید تا برای شما لینک بازیابی به صورت پیامک ارسال شود.

اکنون می توانید خیلی راحت به سوال چگونه پیج قبلی اینستاگرام رو برگردونیم بدون رمز پاسخ دهید .

 

برگرداندن اکانت اینستاگرام با فیسبوک

فیسبوک و اینستاگرام در اکثر مواقع با یکدیگر سینک شده اند . این دو برنامه توسط شرکت متا ساخته و به بازار فناوری عرضه شده اند .

اگر به روی دستگاه خود از فیسبوک استفاده می کنید ، می توانید به راحتی به واسطه آن حساب اینستاگرام خود را برگردانید . اینستا را نصب می کنید و از میان گزینه های موجود به روی گزینه ادامه با ( نام کاربری فیسبوک شما ) کلیک کنید .

چند ثانیه صبر کنید و سپس به صورت خودکار به حساب اینستاگرام خود وارد می شوید .

 

برگرداندن اکانت اینستاگرام با حساب گوگل

روش اخر ، به درد کسانی می خورد که حداقل  یکبار قبلا اینستاگرام را به روی دستگاهشان داشته اند و از طریق اینستاگرام وب وارد حساب کاربری اشان شدند . وقتی با اینستاگرام وب به اینستا لاگین می کنید گوگل از شما می پرسد که آیا مایلید رمزعبور خود را سیو کنید ؟

در ادامه اگر رمزعبور شما سیو شده باشد لازم است به مدیریت حساب گوگل مراجعه کنید و از تب امنیت گذرواژه را انتخاب کنید .  

سپس اینستاگرام را پیدا کنید و وراد صفحه مورد نظر شوید . اکنون نام های کاربری و گذرواژه های اسنتاگرامی که سیو کرده اید را مشاهده می کنید .

با این کار می توانید حساب کاربری اینستاگرام را با استفاده از گوگل بازگردانی کنید .

 

 

در نتیجه

آموزشات بالا نشان می دهد که یک کاربر چگونه می تواند با فراموش کردن ایمیل ، داشتن شمراه تلفن و فیسبوک و یا حتی گوگل حساب کاربری اینستاگرام خود را بازگرداند .

اگر به دلیلی موفق به انجام راهکار ها نشدید و یا نتوانستید بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل فراموش شده را انجام دهید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا پشتیبانی اینستاگرام شما را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *