ایتا, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

تماس صوتی ایتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

امروز با شما هستیم تا به مشکل تماس صوتی ایتا بپردازیم هر قسمت این پست دچار مشکل شدید یا سوالی داشتید می توانید با کارشناسان همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تنها با خط ثابت تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد تماس بگیرید . ودر صورتی که دسترسی به خط ثابت برایتان مشکل است ، به مطلب شماره مشاورین همراه رایانه مراجعه کنید تا مشکل تماس صوتی ایتا شما حل شود .

همچنین اگر به دنبال کسب اطلاعات جامع تر در رابطه با ایتا هستید و می خواهید با خواندن پست مشکل ایتا خود را حل کنید، مطلب پشتیبانی ایتا را لمس کنید .

ایتا یک پیام رسان ایرانی است که به دست جوانان سخت کوش کشورمان تولید شده است و بهترین کاری که ما می توانیم بکنیم این است که از این نرم افزار های ایرانی استفاده کنیم و باعث پیش رفت هر چه زود تر تکنولوژی در کشور عزیزمان بشویم .

مدت زیادی است که پیام رسان های ایرانی در داخل کشور جای پیام رسان های خارجی را گرفته و با آن ها رقابت دارند

ایتا ابتدا یک نرم افزار برای ارسال و دریافت پیام های متنی بود که با گذشت زمان قابلیت های بیشتری مثل ارسال عکس و ویدیو به آن اضافه شد .

حل مشکلات با کمک رایانه

برنامه ایتا یک پیام رسان سریع است که برای انتقال اطلاعات متنی ، تصویری و … ساخته شده است و بسیار رابط کاربری راحت و شبیه به تلگرام دارد .

همچنین در مقایسه با دیگر پیام رسان های داخلی ، از سوی کاربران با انتقاد مثبت مواجه شده است و کاربران گزارش داده اند که ایتا نسبت به پیام رسان هایی مانند روبیکا ، سرعت بیشتری را هنگام چت کردن ارائه می دهد .

اگر برای دریافت کد ورود به ایتا از طریق تماس صوتی دجار مشکل شدید ، مطلب هایلایت شده را لمس نمایید . همچنین شما می توانید در هنگام بروز مشکل ضبط صدا در ایتا ، مطلب ذکر شده را لمس نمایید .

 

 

مشکل تماس صوتی و تصویری ایتا

یکی از معایب بزرگی که در این بخش به آن اشاره میکنیم نبودن گزینه تماس صوتی ایتا  و تماس تصویری است

با گذشت زمان زیادی از تولید این نرم افزار و با قابلیت های زیادی که به این پیام رسان اضافه شده است ، هنوز شاهد کم و کاستی هایی هستیم که تماس صوتی و تصویری جزو این مشکلات هستند .

مشکل تماس صوتی ایتا

مشکل تماس صوتی ایتا

 

قابلیت تماس های صوتی و تصویری تقریبا در تمام پیام رسان ها اضافه شده است و فقط ایتا در این زمینه از رقیبان خود جا مانده است .

البته گفتنی است که ایتا ویژگی لایو یا ویدیو زنده را خیلی وقت است که به پیام رسان اضافه نموده و کاربران می توانند مثل اینستاگرام لایو بگیرند و با انتخاب کیفیت های متفاوت ، در مصرف اینترنت خود صرفه جویی کنند .

از آنجایی که تماس صوتی و تصویری در پیامم رسان های خارجی در دسترس است ، یکی از دلایلی که کاربران ایرانی از پیام رسان های خارجی استفاده می کنند همین قابلیت تماس است 

بنا بر این توسعه دهندگان این پیام رسان ایرانی هم قصد دارند به زودی قابلیت تماس صوتی ایتا را اضافه کنند تا مردم عزیزمان نهایت ویژگی ها را در نرم افزار ایرانی داشته باشند و موجب حمایت از این پیام های داخلی و نو ساز شوند .

پشتیبانی تماس صوتی ایتا

یکی دیگر از معایب بزرگ ایتا نداشتن پشتیبانی تلفنی است و به همین دلیل کارشناسان همراه رایانه با بهترین راهنمایی ها در زمینه مشکلات ایتا و رفع مشکل  ، همچنان می کوشند تا مشکلات مردم عزیزمان را به گوش توسعه دهندگان شرکت ایتا برسانند .

به طور کلی کارشناسان مجرب همره رایانه می توانند انواع اختلالات به وجود آمده در ایتا را سامان دهند و  خیلی زود پیغام یا مشکلی که با آن مواجه شده اید را حل کنند .

از جمله مشکلاتی که با تماس می توانید رفع کنید عبارت اند از :

مشکل ارسال و دریافت کد فعال سازی ایتا ، فراموشی رمز تایید دو مرحله ای ، مشکل در حال اتصال و بارگذاری نشدن پیام های جدید ، رفع مشکل ریپورت شدن در کانال ها و کروه ها ، دانلود و آپلود نشدن فایل ها در ایتا ، هک شدن حساب ایتا ، باز نشدن نسخه وب ، مسدودیت حساب به دلیل نقض قوانین و … 

از این رو اگر هر سوالی در مورد پیام رسان ایتا ( در هر زمینه ای ) داشتید را می توانید خیلی سریع رفع کنید .

برای این امر کافیست تلفن را برداشته و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون صفر و فقط با تلفن ثابت شماره گیری کنید تا در اولین فرصت بتوانید مشکل ایتای دستگاهتان را حل کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *