ایتا, آیفون, اندروید, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, ویندوز

مشکل ایتا در ارسال کد

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه شما هم با مشکل ایتا در ارسال کد مواجه شدید ، میتوانید به صورت شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید ، از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) استفاده کنید تا همکاران ما شما را برای حل مشکل ایتا در ارسال کد راهنمایی کنند.

از هر کاربر دنیای مجازی که بپرسید حداقل برای یک بار هم شده پیام رسان ایتا را نصب کرده اند و از یک حساب کاربری در ایتا برخوردار هستند . حال برخی اوقات در هنگام نصب برنامه ممکن است با خطاهای متفاوتی رو به رو شویم که بسته به نوع برنامه ما متفاوت است .

تا حالا سده با مشکلات گوناگونی در ایتا مواجه شوید که راه حل آن را نمی دانید ؟ پشتیبانی ایتا ۱۰ مشکل رایج این پیام رسان را برای شما توضیح داده و راه حل آن را نیز آموزش داده است ، همچنین با مطالعه این پست می توانید نحوه ارتباط با پشتیبانی ایتا را یاد بگیرید .

بدین صورت که برنامه ایتا ممکن است در اندروید نصب نشود و یا حتی پیامکی برای ورود به آن دریافت نکنیم ، برای حل این مشکلات کافیه اول علت نصب نشدن ایتا در اندروید و برطرف کنیم و بعد به دنبال دریافت کد ورود باشیم !

برای حل مشکل عدم نصب ایتا در اندروید کافیست کلیک کنید و سپس بعد از بهبود و حل این مشکل می توانید مشکل پیامک ورود به ایتا را لمس کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

کد ورود به ایتا

کد ورود به ایتا

کد ورود به ایتا

چنانچه شما هم جزو کاربرانی هستید که قصد دارید برنامه ایتا را نصب کنید اما کد ورود به شما پیامک نمی شود و نمی توانید آن را دریافت کنید کافی ست تا پایان این پست وبلاگ همراه ، همراه رایانه باشید تا مشکل ایتا در ارسال کد را برطرف کنیم .

اگر با مطالعه این پست موفق نشدید مشکل ایتا در ارسال کد خود را حل کنید ، راه حل های پست مشکل دریافت کد ورود به ایتا از طریق تماس صوتی به شما کمک می کند تا از طریق تماس به حساب ایتا ی خود وارد شوید .

همه پیام رسان ها برای ورود و ساخت یک اکانت کاربری در برنامه نیازمند به یک شماره تلفن و یا ایمیل معتبر هستند . هنگامی که شما شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد می کنید ، لازم است که کد ورودی که برای سیم کارتتان پیامک می شود و یا کد ورودی که در ایمیل شما ارسال می شود را نیز در کادر مربوطه درج کنید .

دلیل ارسال کد ورود به شماره شما و درج آن درون صفحه ورد به برنامه ، اعتبار سنجی یک برنامه است که نشان دهد مالک اصلی خط همان فردی است که قصد ایجاد یک حساب کاربری را دارد .

اگر با انجام این مراحل همچنان ایتای شما بالا نیامد ، مشکل از جای دیگری ست . برای بررسی و حل آن پست چرا ایتا بالا نمیاد را با دقت بخوانید .

 

 

بررسی مشکل ایتا در ارسال کد

بررسی مشکل ایتا در ارسال کد

حال برخی اوقات ممکن است که در هنگام ورود به ایتا با مشکل ارسال کد مواجه شوید . ارسال نشدن کد در ایتا تنها به چند دلیل است که در ادامه به بررسی و ارائه راهکار آن می پردازیم .

دلایل ارسال نشدن کد ورود ایتا

  1. درج شماره تلفن اشتباه
  2. داشتن سکشن های باز در ایتا
  3. عدم دسترسی به شماره تلفن و اینترنت
  4. اشتباه بودن کد کشور
  5. درج شماره تلفن با صفر
  6. استفاده از ایتا های فرعی
  7. اختلالات سرور
  8. روشن بودن فیل.تر شک.ن

 

 

راهکار حل مشکل ایتا در ارسال کد

در ادامه راهکار هایی برای حل مشکل ایتا در ارسال کد به شما دوستان عزیز همراه رایانه ، آموزش می دهیم . جهت ارتباط با ما کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

راهکار حل مشکل ایتا در ارسال کد

راهکار حل مشکل ایتا در ارسال کد

  1. وارد کردن شماره تلفن صحیح

ابتدا بررسی کنید که آیا شماره وارد شده برای شماست و به درستی درج است ؟ در صورت لزوم شماره خود را مجددا ویرایش کرده و به صورت صحیح آن را درج کنید .

 

  1. اطمینان از متصل بودن اینترنت و سالم بودن شماره تلفن

یکی از دلایل دریافت نکرد کد ایتا ، قطع بودن و یا در دسترس نبودن شماره تلفن شماست ؛ اینترنت خود را چک کنید و برای اطمینان بیشتر یک بار آن را خاموش و روشن کنید . علاوه بر آن سیم کارت خود را بررسی کنید و از مسدود نبودن و در دسترس بودن آن مطمئن شوید .

 

  1. درج کد کشور ایران +۹۸

توجه کنید که درج کد کشور ضروری بوده ایت ، بنابراین یا به صورت دستی +۹۸ را وارد کرده و یا از میان کشور ها ، ایران را انتخاب کنید .

 

  1. استفاده از ایتا اصلی

حتما لازم است که پیام رسان ایتا را از سایت اصلی خود ایتا ( eitaa.com ) و یا برنامه بازار و مایکت دریافت کنید . برای دانلود نسخه بروز ایتا به پست دانلود ایتا مراجعه نمایید .

 

  1. خاموش بودن هر گونه فیل.تر.شک.ن

برای ورود به پیام رسان ایتا و حل مشکل کد ایتا ، حتما لازم است فی.لتر شک.ن خود را خاموش کنید و به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید . در صورتی که با خطای اتصال ایتا روبرو شدید حتما مطلب مشکل ایتا در حال اتصال را مطالعه نمایید . 

 

  1. حذف و نصب مجدد برنامه

گاها ممکن است علت ارسال نشدن کد ورود به ایتا ، قدیمی بودن نسخه ایتا و یا اختلال در نسخه فعلی شما باشد ، بنابراین لازم است که یک بار ایتای خود را حذف کرده و سپس نسخه اصلی برنامه را دانلود کنبد .

در صورتی که پس از حذف و نصب برنامه کد ورود را دریافت نکردید ، از پست حل مشکل عدم ارسال کد فعال سازی ایتا دیدن کنید .

 

  1. بستن نشست های فعال 

بهترین راه برای دریافت کد ورود به ایتا ، بستن سکشن های فعال شماست . شما می توانید با بستن سکشن های خود جهت ورود مجدد به برنامه اقدام کرده و به راحتی کد ورود به پیام رسان ایتا را دریافت کنید .

 

  1. استفاده از نسخه تحت وب ایتا

راه حل آخر برای حل مشکل شما ، استفاده از ایتا وب است . این نسخه از پیام رسان ایتا به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون نیاز به داشتن برنامه به روی دستگاه هوشمندتان از طریق وب وارد این پیام رسان شده و کد ورود به برنامه را دریافت کنید . برای استفاده از این نسخه به ایتا وب مراجعه کنید .

با انجام تمام راهکار های ارائه شده ، شما می توانید به راحتی به کد ورود به ایتا دسترسی داشته باشید .

مرکز مشاوره همراه رایانه به صورت شبانه روزی و بیست و چهارساعته پاسخگویی حل مشکلات نرم افزاری موبایل و کامپیوتر شماست .

چنانچه با مطالعه مطلب مشکل ایتا در ارسال کد باز هم قادر به دریافت کد نبودید ،کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تفن ثابت بدون هیچ گونه کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را در دریافت کد ورود به ایتا راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *