ایتا, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

ویژگی های پیام رسان ایتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای آشنایی با ویژگی های پیام رسان ایتا ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری و نمایید و یا این مطلب را کامل بخوانید . همچنین لازم به ذکر است برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه از طریق موبایل بایستی مطلب ( شماره مشاورین همراه رایانه ) را لمس نمایید و با ویژگی های پیام رسان ایتا بیشتر آشنا شوید .

به علت سیاست هایی که به تازگی از سوی دولت با برنامه ها، نرم افزارهای خارجی و شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شده، ایتا با پیشرفت بسیاری همراه بوده است.

گفتنی است که در بین سایر پیام رسان های ایرانی که هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است، ایتا از مشهورترین نرم افزارها محسوب می شود.

اگر به دنبال یک پست آموزشی و مفید در رابطه با ایتا می گردید ، مطلب  پشتیبانی ایتا را لمس کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

در حقیقت، همچون اغلب Messengers داخلی و یا خارجی، این نرم افزار هم تحت وب، نسخه ای را سازماندهی کرده است تا بدون نصب application و یا به کارگیری از دستگاه های کامپیوتری، امکان استفاده از خدمات برنامه فوق برای کاربران فراهم شود.

حال با توضیحات ارائه شده در رابطه با این پیام رسان داخلی اگر مایلید درباره پشتیبانی ایتا اطلاعات لازم را به دست آورید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در این راستا می توانید از تجربیات کارشناسان شرکت همراه پی سی بهره مند شوید. شرکت همراه پی سی، از برترین های این حوزه شناخته می شود.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش نحوه اتصال پیام رسان های داخلی ایتا و بله که یکی از ویژگی های این برنامه به حساب می آید ، دیدن فرمایید .

همچنین با خواندن مطلب خواندن پیام های ایتا بدون سین می توانید این ویژگی کاربردی را آموزش ببینید .

 

پیام رسان ایتا

 

پیام رسان ایتا

پیام رسان ایتا

 

پیش از توضیح در مورد پشتیبانی ایتا، لازم است درباره این نرم افزار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. گفتیم که راه اندازی پیام رسان داخلی ایتا به تازگی انجام شده است تا کاربران با محدودیت هایی که از سوی دولت با دیگر شبکه های اجتماعی همراه هستند، بتوانند به آسانی از آن بهره مند شوند.

عمدتاً طراحی داخلی و قالب کلی برنامه فوق از روی Telegram انجام شده است که این الگوبرداری سبب گردیده تا یک User Interface (رابط کاربر) آسان و آشنا ایجاد شده و در اختیار شما قرار گیرد.

به بیان دیگر، مسئله فوق از دیگر مزیت های این نرم افزار و دیگر نسخه ها در مقایسه با نرم افزارهای ایرانی است. نسخه های توسعه یافته متعددی از این پیام رسان داخلی در اختیار کاربران علاقه مند قرار گرفته است تا با سیستم عامل های متعدد برای بهره مندی از آن با مشکل خاصی مواجه نشوند.

 

 

مراحل ورود به پیام رسان ایتا

 

مراحل ورود به پیام رسان ایتا

مراحل ورود به پیام رسان ایتا

برای ورود به ایتا کافیست برنامه را اجرا کنید . شماره خودرا وارد کرده و در مرحله بعد کد ارسالی توسط پیامک را در قسمت مربوطه وارد کنید و سپس وارد برنامه ایتا شوید . 

 

پشتیبانی ایتا برای افرادی که با دستگاه های رایانه ای کار می کنند، نسخه ی تحت Web ایجاد کرده است

 

نرم افزار فوق علاوه بر مزیت های متعددی از جمله User Interface آشنا که معمولاً بنچ مارکینگ آن از روی telegram بوده است تا حد چشمگیری هزینه اینترنت شما کاربر محترم را تقلیل می دهد.

 

احتمالاً تمامی شما کاربران از قوانین Internet نیم بهاء برای بهره مندی از نرم افزارهای داخلی مطلع هستید.

 

به این ترتیب شما با ورود به این پیام رسان و یا نسخه های دیگر و به کارگیری برای برقراری رابطه با دیگر کاربران با کاهش هزینه های اینترنتی تا (۶۶%) همراه خواهید شد، زیرا پشتیبانی ایتا اظهار می دارد که محاسبه هزینه های اینترنتی برای بهره مندی از خدمات آن (۳/۱) حجم اینترنت است.

 

مسئله فوق شامل نرم افزارهای ios و android و نسخه تحت Web می شود.

 

به منظور ورود به این برنامه بایستی مراحلی را پشت سر بگذارید که عبارتند از:

 

نخستین گام ورود به سایت برنامه فوق است. یعنی بایستی در مرورگر، آدرس اینترنتی (.com  ایتا)را وارد و جست و جو کنید. متذکر شدیم که امکان مراجعه به سایت فوق و بهره مندی از امکانات موجود در این نرم افزار با هیچ محدودیتی همراه نیست و قابلیت نصب روی کامپیوتر و گوشی همراه میسر است.

 

پس از سرچ منتظر باشید تا نتیجه از طریق google نمایش داده شود. در فهرست نتایج برروی نخستین سامانه با عنوان ایتا کلیک کنید.

 

در این گام شما وارد صفحه اصلی اپلیکیشن فوق می شوید که تصویری برای شما نمایش داده می شود. گزینه های متعددی در قسمت چپ صفحه باز می شود که مرتبط به نسخه های متنوع پیام رسان فوق و ورود به ایتا است. اگر مایل به دانلود برنامه ایتا برای سیستم عامل های مختلف هستید، تنها کافی است که گزینه مرتبط را انتخاب کنید.

 

صفحه دیگری که نشاندهنده ورود به ایتا است، برای شما باز می شود که در این بخش از کاربر خواسته می شود تا به منظور بهره مندی از امکانات این اپلیکیشن، کشور خود را انتخاب نموده و در قسمت بعدی شماره موبایل خود را (بدون صفر) وارد کنند. بعد از این که در کادر مرتبط اطلاعات لازم را وارد کردید، گزینه ادامه در انتهای صفحه را کلیک کنید.

 

کد احراز هویت با وارد کردن شماره صحیح همراه برای شما ارسال می شود که اعتبار آن تنها ۲ دقیقه است و برای راه اندازی این نرم افزار، بایستی کد مرتبط را در این بازه زمانی در کادر مخصوص وارد کنید. با صحیح بودن کد به شکل خودکار، به گام بعدی وارد خواهید شد.

 

نام (الزامی) و نام خانوادگی (اختیاری) خود را وارد کنید

 

شما کاربر محترم در این مرحله بایستی نام (الزامی) و نام خانوادگی (اختیاری) خود را وارد کنید. بعد از کامل کردن اطلاعات مزبور، برای شروع پیام رسانی، در قسمت انتهای صفحه کلیک کنید تا با موفقیت به این برنامه وارد شوید.

 

در گام پایانی، شما وارد برنامه ایتا می شوید که صفحه پیام رسان آن برای شما باز خواهد شد. حال با نصب این برنامه، امکان برقراری ارتباط با دوستان از طریق نرم افزار فوق میسر می شود.

 

شما با رعایت این مراحل می توانید پیام رسان کاربردی فوق را نصب نموده و از خدمات و پشتیبانی ایتا بهره مند شوید. دقت داشته باشید چنانچه پیش از این با شماره یاد شده روی گوشی خود اپلیکیشن ایتا را نصب کنید، با ورود به این برنامه، کلیه گفت و گوها نمایش و امکان ادامه آن وجود دارد.

 

توصیه می شود با مشاوران حاذق و خبره ما در شرکت همراه پی سی در ارتباط باشید تا در خصوص مراحل ورود به این برنامه داخلی، راهنمایی های لازم را به شما کاربران محترم ارائه دهند.

 

تیم پشتیبانی شرکت همراه رایانه ، به طور شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات، آماده پاسخگویی و رفع اشکالات متقاضیان محترم می باشند.

 

بررسی مهمترین ویژگی های اپلیکیشن ایتا

بررسی مهمترین ویژگی های اپلیکیشن ایتا

 

همان طور که در حال حاضر با فیلتر شدن تلگرام همراه هستیم و این موضوع می تواند برای خیلی از کاربران سخت باشد، در این راستا معرفی یک نرم افزار داخلی می تواند کاربردی باشد.

 

اپلیکیشن ایتا نرم افزار ایرانی است که با پشتیبانی قوی مورد استقبال اغلب کاربران قرار گرفته است. لذا، سعی داریم در این بخش به بارزترین ویژگی های این نرم افزار ایرانی بپردازیم:

 

شباهت بسیار رابط کاربری ایتا به Telegram

 

شاید نرم افزار فوق با ساختاری ساده طراحی شده و در اختیار کاربران حوزه Online قرار گیرد. در واقع شما با نصب این پیام رسان که برنامه مشخصی دارد، مجدداً تلگرام را روی گوشی و یا رایانه خود راه اندازی کرده اید.

 

براساس تجارب به دست آمده در خصوص برنامه های پیام رسانی از جمله iGap، Gap، بله و یا سروش که به telegram شباهت بسیاری دارند، کارگزاران ایرانی دریافتند که ایرانیان در پی زیبایی های پیام رسان GAP، امکانات مالی Bale، امکانات جدید سروش و یا حتی خواهان امنیت iGap نیستند.

 

چند سالی است که ایرانیان با اپلیکیشن ساده تلگرام عادت کرده اند و برای انجام فعالیت های اجتماعی خود در پی آن هستند. با این همه، کیفیت سرورهای نرم افزار داخلی هم موضوع دیگری است که برای تمامی کاربران بسیار حائز اهمیت است.

 

ظاهر تلگرام مورد مهم دیگری است که اغلب کاربران ایرانی به آن عادت کرده اند

 

اما ظاهر تلگرام مورد مهم دیگری است که اغلب کاربران ایرانی به آن عادت کرده اند و هیچ برنامه ای نمی تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.

 

در این راستا User Interface پیام رسان ایتا شباهت بسیاری به Telegram دارد به گونه ای که رونوشت غیر رسمی دیگری از این برنامه بوده که تنها نام اصلی آن تغییر کرده است.

 

هر چند تحقیقات بیشتری بایستی روی Source اپلیکیشن فوق انجام شود تا طراحی و شیوه برنامه نویسی آن به طور دقیق مشخص شود، ولی پشتیبانی ایتا ادعا دارد که کلیه طراحی ها و حتی کدهای دستوری این پیام رسان ایرانی کاملاً اختصاصی بوده و به هیچ عنوان از منبع تلگرام (Telegram source)  استفاده نشده است.

 

مورد خاصی در user interface که برای این برنامه اختصاصی شده باشد، وجود ندارد و ممکن است اگر تقریباً برخی از امکانات موجود در تلگرام به پیام رسان داخلی فوق انتقال داده می شد، کاربران بیشتری از آن استقبال می کردند.

 

ربات های هوشمند قوی Eitaa :

 

مورد مهم دیگری که در رابطه با این پیام رسان داخلی بایستی متذکر شویم، به Smart robots اپلیکیشن فوق اختصاص دارد که عملکرد آن همچون ربات تلگرام است و بر حسب توضیحات پشتیبانی ایتا، نرم افزار ایرانی فوق در آینده در مقایسه با امکانات فعلی با تغییرات بسیاری همراه خواهد شد که می تواند برای اغلب کاربران جذاب باشد.

 

کاربران application eitaa با ایجاد ربات های مورد نظر، بیشتر امور روزانه خود را از طریق این ربات های هوشمند که معمولاً در تلگرام انجام می دادند را فعال نموده و از آن ها استفاده کنند.

 

پلتفرم های متعدد برای برنامه ایتا:

 

در app  ایتا بر خلاف دیگر برنامه های داخلی، در برابر ایجاد دیگر platform به غیر از android سعی بیشتری مقرر گردیده و پیش از این که کاربران داخلی برای فعال کردن آن ها تقاضا دهند، پشتیبانی ایتا برای فعال شدن نسخه Web اقدامات لازم را انجام داده اند و به منظور سهولت در دسترسی، آن را در اختیار کاربران محترم قرار داده اند.

 

گفتنی است  که نسخه web eaa کپی شده کامل از برنامه تلگرام است و تفاوتی با رونوشت Telegram web ندارد و کارگزاران این پیام رسان داخلی هیچ تغییری را در این برنامه ایجاد نکرده اند و گام به گام طراحی تلگرام را دنبال کرده اند.

 

بهتر است بدانید به غیر از نسخه web، این اپلیکیشن ایرانی دارای رونوشت windows است و کاربرانی که از برنامه فوق بر notebook استفاده می کنند، نسخه خاص عرضه داشته که بدون شک با برنامه تلگرام هیچ تفاوتی ندارد و طراحی آن همچون نسخه Windows telegram بوده که در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.

 

این برنامه داخلی در نشان دادن رونوشت های متعدد به بهترین شکل عمل کرده است

 

در مجموع، این برنامه داخلی در نشان دادن رونوشت های متعدد به بهترین شکل عمل کرده است، اما عدم نوگرایی و یا تغییر و در عین حال انحصاری کردن در پلتفرم های متعدد، نه تنها نقطه زودگذر محسوب می شود تا اغلب کاربران داخلی از آن بهره مند شوند، بلکه می توان گفت که بزرگترین نقطه ضعف این برنامه به شمار می آید که در طولانی مدت، پیامدهای منفی را بر برنامه فوق به همراه دارد.

 

طبق آزمایشات انجام شده بر پیام رسان فوق، پشتیبانی ایتا اظهار می دارد که کاربری و حتی توان این اپلیکیشن بسیار عالی بوده و کاستی های موجود در Soroush Windows و Bale Windows در پیام رسان ایرانی فوق مشاهده نمی شود

 

و ممکن است فقط حضور دویست هزار نفر در نرم افزار فوق علت اصلی ثابت بودن آن محسوب شود و بایستی منتظر آن بود که با بیشتر شدن تعداد کاربران داخلی، این برنامه همچنان ثبات و یا پایداری خود را حفظ می کند.

 

ساختن کانال و یا گروه:

 

یکی دیگر از بارزترین ویژگی های این نرم افزار داخلی، امکان ایجاد کانال و یا گروه برای برقراری با دوستان است که این موضوع در Telegram بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

 

با توجه به این که از مهمترین دلایل به کارگیری کاربران از تلگرام همین موضوع بوده است، پشتیبانی ایتا با بررسی های گسترده بر این اپلیکیشن ایرانی اظهار داشته است که روند ساخت کانال و یا گروه اساساً همچون تلگرام بوده و در مقایسه با آن هیچ تغییری نداشته است.

 

در واقع در گروه های این برنامه داخلی برای تعداد کاربران محدودیت خاصی در نظر گرفته نشده است و ممکن است علت آن محدود بودن تعداد اعضای آن باشد و در نتیجه در آینده نزدیک با افزودن تعداد بیشتری از کاربران، ممکن است محدودیت هایی در نظر گرفته شود. شما می توانید در این نرم افزار بدون هیچ محدودیتی کانال ایجاد کنید و مانند تلگرام، کلیه امور را انجام دهید.

 

اطلاعات تکمیلی را از مشاورین شرکت همراه پی سی کسب نمایید.

 

تبدیل ویدیوهای شخصی به تصاویر گیف

 

یکی از قابلیت های موجود در ساخت گروه های فوق، تبدیل ویدیوهای شخصی به تصاویر گیف و ارسال آن ها با کمترین حجم است. علاوه بر این با امکان ارسال پیام، عکس و یا حتی ویدئو می توانید از گفت و گو با دوستان خود لذت ببرید.

 

پشتیبانی ایتا به تمامی کاربران محترم قول داده است تا با ارائه بارزترین ویژگی این برنامه که در آینده به آن اضافه می کند، مشخصه ی خاصی را به پیام رسان داخلی فوق بیفزاید که قطعاً از تلگرام کاربردی تر و پربازدیدتر خواهد بود.

 

در ادامه این ویژگی از اپلیکیشن ایتا بایستی متذکر شویم که:

 

در حقیقت ساخت کانال های درختی یکی از مقوله های قابل بحث مسئولین این برنامه ایرانی است که مطابق توضیحات ارائه شده در این سایت رسمی، توانایی به وجود آوردن گروه های متعدد و در عین حال دسترسی کاربران به شکل ویژه به هر قسمت را مهیا می سازد.

 

فعالیت کانال های درختی به شکلی است که بعد از ورود کاربر به کانال اصلی، با منوهای متعدد که در اصل کانال های زیر مجموعه هستند، روبرو می شوند.

 

با در نظر گرفتن قابلیت فوق در ایتا، دیگر لازم نیست با وارد شدن به کانال خبری، اخبار ورزشی و یا اقتصادی را دنبال کنید

 

با در نظر گرفتن قابلیت فوق در ایتا، دیگر لازم نیست با وارد شدن به کانال خبری، اخبار ورزشی و یا اقتصادی را دنبال کنید، بلکه تمامی اخبار سیاسی، اجتماعی و یا علمی قابل مشاهده است و فقط از گروه بندی مورد نظر خود برخوردار می شوید.

 

چنانچه توانایی فوق در  app ایتا فعال باشد، برگ برنده قابل توجهی برای برنامه فوق به شمار می آید و قطعاً اغلب مدیران کانال ها برای بهره مندی از قابلیت فوق وسوسه خواهند شد.

 

در ضمن امکان فوق، می تواند برای تارنماها تهدید بزرگی به شمار آید که عدم امکان دسترسی که می تواند مشکل اصلی اغلب کانال های تلگرامی باشد را رفع کند و با گسترش پیام رسان ایتا، ممکن است از جمله مواردی باشد که معمولاً تاثیر چشمگیری روی کار Websites دارد.

 

ارزان بودن اینترنت ایتا:

ارزان بودن اینترنت ایتا:

 

ارزیابی ۵۰% حجم مصرف شده از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که می تواند بسیار وسوسه انگیز برای اغلب کاربران داخلی باشد.

 

براساس این که سرورهای اپلیکیشن فوق داخلی هستند، محاسبه اینترنت مصرفی شما با ۵۰% تخفیف انجام می شود. مثلاً با مصرف ۱ GB از آن، تنها ۵۰۰MB از بسته های اینترنتی ADSL و یا SIM کاربران کم می شود.

 

طبق بررسی های انجام شده، هم اکنون تقریباً هفتاد درصد از حجم اینترنت کشور تنها از طریق شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می شود که این مبلغ نسبت به اپلیکیشن های ایرانی، رقم چشمگیری است.

 

Cloud Storage پرسرعت و نامتناهی:

 

امکان به کارگیری از فضای ابری نامتناهی برای کاربران این پیام رسان داخلی، همچون Telegram از مشخصه های دیگر این نرم افزار است که سبب گردیده بزرگترین ایرادات برخی از برنامه های داخلی، رفع شود. در ایتا، این امکان ویژه telegram مشابه سازی و برای بهره مندی ایرانیان مجهز شده است.

 

برحسب بازبینی های انجام شده روی app Eitaa، به علت واقع شدن سرورهای برنامه فوق در داخل کشور، ارسال فایل بدون هیچ مشکلی و با بهترین سرعت بارگذاری می شود.

 

علاوه بر این، بر اساس توضیحات ارائه شده در Eitaa application site به منظور بهره مندی از فضای ابری محدودیتی وجود ندارد و کاربران این فرصت را دارند تا با هر ترافیکی در قسمت فضای فردی، فایل های خود را بارگذاری نموده و در سایر مکان ها برای دسترسی آسان تر از راه پلتفرم های Eitaa web و windows اقدام کنند.

 

ابری بودن قسمت فوق که به شکل صحیح عملیاتی و یا حتی اجرایی شده است، این فرصت را به کاربران می دهد تا برای جابجایی و یا نگهداری فایل های شخصی، بدون فلش و یا سایر لوازم ذخیره سازی، از این پیام رسان داخلی همچون ذخیره ساز برخوردار شوند.

 

امنیت اپلیکیشن ایتا:

 

بدون شک اپلیکیشن ایتا و تمامی برنامه های ایرانی به منظور نود و پنج درصد از کاربران داخلی بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است که این موضوع از دیگر ویژگی های این پیام رسان ایرانی محسوب می شود.

 

اگر چه در خصوص این برنامه شایعات بسیاری وجود دارد، اما بی شک اغلب برنامه های خارجی با اشکالاتی همراه هستند که غیر قابل انکار هستند.

 

طبق توضیحات ارائه شده درباره امنیت برنامه ایتا، به کارگیری از Mtproto protocol، رمزنگاری RSA 2048، رمزنگاری ۲۵۶-bit symmetric AES از مواردی هستند که به منظور فراهم کردن امنیت برنامه ایتا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پشتیبانی ایتا در پاسخ به امنیت برنامه ایرانی فوق متذکر می شوند که بدون شک امنیت Eitaa به مفهوم فنی این نرم افزار داخلی نیست که به آسانی دچار مشکل شود؛ بلکه سازمان ها، موسسات و حتی وزارت ارتباطات مهم کشور پشت این پیام رسان ایرانی هستند که با حمایت هایی که از آن انجام می دهند، امنیت بالایی را برای شما کاربران محترم فراهم می کنند.

 

تمامی موارد نامبرده بخشی از ویژگی های پیام رسان ایتا است که شما کاربران محترم با اطمینان خاطر و پشتیبانی هایی که از سوی این نرم افزار انجام می شود، می توانید آن را روی گوشی و یا رایانه خود نصب نموده و از امکانات و خدمات آن بهره مند شوید.

 

برای کسب آگاهی بیشتر، با متخصصین شرکت همراه پی سی در تماس باشید.

 

مشاهده آخرین حضور در ایتا application

مشاهده آخرین حضور در ایتا application

 

در برنامه فوق شما کاربران محترم می توانید همچون telegram آخرین حضور مخاطبین خود را مشاهده کنید. در سایت پیام رسان فوق توضیحاتی در خصوص آخرین بازدید مخاطبین ارائه شده است که شامل:

 

۱) آخرین زمان بازدید – Last seen recently ) اخیراً) که معمولاً مشاهده های بین یک ثانیه و یا حتی دو تا سه روز را نشان دهد.

 

۲)  آخرین زمان بازدید-Last seen within a week 1)  هفته اخیر)، که مشاهده کاربر از دو الی سه روز و یا بیش از آن (هفت روز) را می پوشاند.

 

۳)  آخرین زمان بازدید- Last seen within a month 1) ماه اخیر) که در واقع آخرین مشاهده بین هفت الی سی روز گذشته را نشان خواهد داد.

 

۴) آخرین زمان بازدید- Last seen a long time ago، نشاندهنده کاربران مسدودی است که بیش از سی روز بازدیدی از شبکه اجتماعی داخلی خود نداشته اند.

 

در انتها خاطر نشان می شویم پنهان کردن زمان فعالیت خود از بعضی و یا تمامی مخاطبین سبب می گردد تا در مقابل، زمان آخرین بازدید آن ها هم برای شما قابل مشاهده نباشد.

 

ارسال پیام و دعوت دوستان در پیام رسان ایتا

 

در این بخش از پشتیبانی ایتا سعی داریم به مهمترین اصول این برنامه داخلی بپردازیم:

 

شما کاربر محترم این امکان را دارید که به اشخاصی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند و این برنامه داخلی روی گوشی آن ها نصب است، در ارتباط باشید و به راحتی پیام ارسال کنید. در ضمن امکان ایجاد username عمومی برای حساب Eitaa خود را دارید.

 

به این ترتیب سایر اشخاص هم امکان جست و جو با اسم کاربری شما را دارند تا از این طریق با ارسال پیام با شما در ارتباط باشند.

 

به عبارتی کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند، در قسمت بالای لیست مخاطبین شما از طریق حروف نخست اسم و فامیل و یا عکس قابل مشاهده هستند. در رابطه با دعوت دوستان به این پیام رسان ایرانی هم باید متذکر شد که:

 

شما با باز کردن منوی برنامه در نسخه android، گزینه دعوت دوستان را برگزینید و بعد با انتخاب برنامه ای، دعوتنامه ها را برای مخاطبین خود ارسال کنید.

 

البته امکان ارسال پیوند (Eitaa.com/username) هم برای دوستانتان در این نرم افزار وجود دارد. به این ترتیب با جایگزین کردن نام کاربری در username شما از این فرصت برخوردارید تا به آسانی در پیام رسان فوق، دوستان خود را پیدا کنید و با آن ها در ارتباط باشید حتی اگر شماره شما را نداشته باشند.

 

امکانات موجود در پیام رسان ایتا

 

گروه های این نرم افزار ایرانی از جمله ابزارهای قوی برای برقراری ارتباط هستند طوری که شما در مرحله اول، امکان عضویت پانصد نفر را خواهید داشت. بعضی از مشخصه های این گروه ها عبارتند از:

 

تاریخچه یکپارچه

 

این امکان در برنامه فوق وجود دارد که بعد از انتشار، پیام ها حذف و یا ویرایش شوند.

 

داشتن بسترهای متعدد

 

تحت هر شرایط و زمانی، شما به پیام های خود از طریق هر گوشی هوشمند android، محیط web و یا نسخه های Mac، Linux و Windows دسترسی فوری دارید.

 

بستری پیام ها

 

پاسخ و ارسال پیام به دوستان، استفاده از هشتگ و همچنین بدون توجه به اندازه گروه، دنبال کردن  یک مکالمه آسان از دیگر امکانات موجود در گروه های پیام رسان داخلی ایتا است.

 

اعلان هوشمند

 

این امکان سبب می گردد تا گروه ایجاد شده در این پیام رسان ایرانی را به حالت سکوت در بیاورید تا صرفاً زمانی که فردی شما را به عنوان یکی از مخاطبین اضافه و یا پیامی به شما ارسال می کند، خیلی سریع اعلان را دریافت کنید.

 

ابزارهای مدیریتی

 

بهتر است یک مدیر برای ایجاد گروه انتخاب کنید تا از این طریق علاوه بر حذف پیام ها به شکل جمعی و نظارت بر عضویت، مهمترین پیام های خود را به منظور اطلاع بیشتر کاربران سنجاق کنید.

 

اشتراک فایل

 

شما با نصب این پیام رسان، امکان دریافت و یا ارسال هر نوع فایلی را دارید تا به شکل فوری در کلیه دستگاه های خود مانند گوشی و یا سیستم های کامپیوتری دسترسی داشته باشید.

 

پشتیبانی ایتا به کاربران محترم توصیه می کنند تا برای خواسته های ویژه خود با به کارگیری از (API)  ربات، اقدام به ساخت ابزارهای سفارشی در این کانال ها کنند.

 

البته ناگفته نماند که تنها در ابر گروه ها امکان پین کردن (سنجاق) یک پیام وجود دارد.

 

حال با توضیحات ارائه شده ممکن است این سوال مطرح شود که بین کانال ها، ابر گروه ها و یا حتی گروه ها، چه تفاوتی وجود دارد؟

 

در ابتدا لازم است متذکر شویم که گروه های ایجاد شده از طریق این نرم افزار برای Share موضوع میان خانواده، دوستان و یا حتی شراکت میان گروه های کوچک، انتخاب مناسبی است.

 

همان طور که در بخش قبلی متذکر شدیم، یکی از امکانات موجود در گروه های Eitaa عضویت تا سقف پانصد نفر است و هر شخصی می تواند به طور پیش فرض (default) به گروه ایجاد شده اعضای جدید بیفزاید و برحسب آن تغییرات لازم را روی تصویر و یا عکس ایجاد کند.

 

قابلیت افزودن سوپر گروه به این پیام رسان داخلی وجود دارد و شما کاربر محترم می توانید گروه ایجاد شده خود را در حد یک ابرگروه بالا ببرید.

 

گفتنی است که اعضای در نظر گرفته شده برای ابر گروه در پیام رسان فوق نامحدود می باشد. با این که ابر گروه ها دارای تاریخچه برابر هستند، لذا از منظر تمامی اعضای گروه، پیام های پاک شده مخفی خواهند شد.

 

در ضمن امکان پین کردن مهمترین پیام ها در قسمت بالای صفحه برای مشاهده کلیه اعضای گروه وجود دارد،. حتی افرادی که اخیراً به این گروه پیوستند. لازم به توضیح است که برای نشر پیام های عمومی که مخاطبین بسیاری دارد، ایجاد کانال، انتخاب مناسبی است.

 

در اصل کانالی که در این پیام رسان داخلی ایجاد می کنید، امکان عضو نامتناهی را دارد. زمانی که شما مطلبی را در کانال ارسال می کنید، به جای تصویر و اسم شما، موضوع با تصویر و یا حتی نام کانال ارسال خواهد شد.

 

اد کردن بیشتر اعضا در پیام رسان ایتا- لینک دعوت

 

این امکان برای شما کاربران ایرانی فراهم شده است تا ذخیره داده های تماس مخاطب هدف خود را انجام داده و یا از طریق username وی را پیدا کنید.

 

در گروه های ایجاد شده در پیام رسان ایتا، اضافه کردن افراد با ارسال لینک به مراتب آسانتر است. به منظور ایجاد link دعوت، لازم است به قسمت اطلاعات گروه وارد شوید.

 

سپس روی گزینه افزودن عضو بزنید و عبارت share invite link از قسمت بالای لیست Contacts را انتخاب کنید. هر فردی که این نرم افزار داخلی را روی گوشی هوشمند خود نصب کند، می تواند با زدن روی لینک، به راحتی به گروه شما وارد شود. در ضمن کاربر این امکان را دارد که با باطل کردن link گروه، در هر زمان گروه را ترک کند.

 

نام کاربری و ثبت آن در پیام رسان Eitaa

 

این فرصت برای شما کاربر محترم فراهم شده است تا در این نرم افزار ایرانی یک username کلی انتخاب کنید. در واقع این امر سبب می گردد تا سایر کاربران به آسانی شما را از این طریق پیدا کنند. البته اشخاص دیگری که شما را به وسیله نام کاربری پیدا می کنند، می توانند برای شما پیام ارسال کنند.

 

پشتیبانی ایتا به کاربرانی که این مسئله برای آن ها قابل قبول نیست، توصیه می کنند تا از ایجاد username در Eitaa  application خودداری کنند.

 

دقت داشته باشید که در اغلب برنامه های معمول نام های کاربری و پیدا کردن آن ها از این طریق پشتیبانی می شود. به این ترتیب شما در تنظیمات این برنامه می توانید username ایجاد کنید.

 

حال با ایجاد آن در ایتا، امکان پیوند نام کاربری به افراد به شکل (Eitaa.come/username) را دارید. زمانی که لینک فوق روی گوشی آن ها باز می شود، این برنامه به شکل خودکار اجرا گشته و یک گپ دوستانه با شما انجام می شود.

 

امکان اشتراک   (share) پیوند username با دوستان از طریق قرار دادن روی سایت شخصی و یا چاپ بر کارت ویزیت در این برنامه وجود دارد. در اصل این شیوه به شما کمک می کند تا مردم به آسانی در Eitaa با شما بدون اطلاع از شماره تان در تماس باشند.

 

شما مجازید تا کاراکترهایی مانند ( _ ) (z-a) و یا (۰-۹) را هم در username خود وارد کنید

 

البته شما مجازید تا کاراکترهایی مانند ( _ ) (z-a) و یا (۰-۹) را هم در username خود وارد کنید. بهتر است بدانید به شکل حروف از username های غیر حساس استفاده می شود، اما نگهداری نام در این پیام رسان داخلی با حروف بزرگ است. لازم به ذکر است که حداقل username در ایتا، شش حرف است.

 

حال این سوال برای اغلب کاربران ایتا مطرح می شود که آیا ایجاد username الزامی است؟

 

از نظر پشتیبانی ایتا، تعیین username امری کاملاً انتخابی است. باید بدانید که نام های کاربری موجود در این برنامه معمولاً کلی هستند و تعیین آن این فرصت را برای سایرین فراهم می کند تا با search سراسری بعد از پیدا کردن شما، برای برقراری ارتباط پیام ارسال کنند.

 

تفاوت Eitaa با telegram و WhatsApp

 

برعکس WhatsApp، این برنامه داخلی برحسب Cloud Storage نصب شده است و انتشار  (SYNC) در آن کامل است. به عبارتی شما این امکان را دارید که به طور همزمان از طریق web service و یا گوشی android دسترسی کامل به پیام های خود در برنامه فوق را داشته باشید.

 

علاوه بر امکان share تعداد بسیاری از فیلم، تصویر و یا فایل های MP3، Doc،Zip و غیره وجود دارد و همان طور که گفتیم، ذخیره آن در Cloud Storage امکانپذیر می باشد.

 

به دلیل این که Telegram interface، رضایت نسبی اغلب کاربران داخلی را به خود جلب کرده است و با ورود به این برنامه آشنایی کامل دارند، استفاده از این برنامه به مراتب از دیگر برنامه های خارجی آسان تر و قابل دسترس تر است.

 

همچنین پشتیبانی ایتا خدمات و امکانات بیشتری نسبت به تلگرام برای کاربران در نظر گرفته است که به مرور و به شکل کاملاً رایگان در اختیار کاربران داخلی قرار می گیرد.

 

با توضیحات ارائه شده در رابطه با این پیام رسان ایرانی، برای نصب و یا پشتیبانی این نرم افزار داخلی می توانید از شرکت همراه پی سی که به عنوان یکی از معتبرترین های این حوزه محسوب می شوند، اطلاعات لازم را دریافت نموده و از خدمات آن بهره مند شوید.

 

ضوابط سیستم پرداخت ایتا

 

اگر چه ارائه خدمات تماس صوتی و یا تصویری از طریق ایتا application امکانپذیر نیست، اما پشتیبانی این برنامه از طریق شرکت همراه پی سی توانسته است یکی از مهمترین قابلیت ها یعنی پرداخت بانکی از طریق این پیام رسان داخلی را برای ایرانیان فراهم کند.

 

به همین منظور سعی داریم در این بخش از مقاله، به ضوابط سامانه پرداخت این برنامه ایرانی بپردازیم:

 

تمامی خدمات این برنامه مانند سرویس پرداخت از ضوابط کشورمان پیروی می کند و بهره مندی از سرویس فوق، همچون پذیرش تمامی این مقررات و دیگر قوانین است.

 

به کارگیری از PSP ایتا) خدمات پرداخت) برای خرید و فروش محصول، محتوا و یا حتی خدماتی که مطابق مقررات جرم به شمار می آید، مانند معاملات غیر قانونی کالاهایی که حق کپی رایت را دارند، تخلف شناخته می شود و ممکن است علاوه بر پیگرد قانونی، منجر به بسته شدن حساب شخص شود.

 

برای اطمینان بیشتر نسبت به داد و ستدهای مالی و جلوگیری از پیامدهای جانبی، در این برنامه داخلی امکان شناسایی مهیا شده است، بنابراین پشتیبانی ایتا به کاربران اپلیکیشن فوق متذکر می شود از واریز وجه و یا حتی پرداخت فاکتور به حساب های ناآشنا بپرهیزید، زیرا عواقب این امر بر عهده کاربر می باشد.

 

تمامی حساب های کاربری این اپلیکیشن ایرانی با علامت تایید برجسته شده است

 

تمامی حساب های کاربری این اپلیکیشن ایرانی با علامت تایید برجسته شده است و ایتا هیچگاه کد فعال سازی، شماره تلفن و یا حساب و حتی دیگر داده های فردی را از کاربرانی که این برنامه را روی گوشی های هوشمند خود نصب کرده اند، درخواست نمی کند.

 

چنانچه با چنین تقاضایی روبرو شدید، بهتر است این مسئله را با پشتیبانی ایتا در میان بگذارید و یا با کارشناسان باتجربه و باسابقه ما در شرکت همراه پی سی در ارتباط باشید.

 

چنانچه شخصی حساب کاربری خود را Delete Account کند، هرگز به تراکنش و یا باقیمانده کیف پول حساب شخصی خود امکان دسترسی نخواهند داشت.

 

آسان کردن مراحل مالی به منظور اشتغال های کوچک، هدف سیستم پرداخت این برنامه ایرانی است. بنابراین، تبادلات داخلی کیف پول ایتا کاملاً رایگان بوده و تنها دو درصد از تبادلات خروجی، کارمزد کم می شود.

 

نتیجه گیری

 

در مجموع Eitaa application از جمله برنامه های داخلی بسیار عالی و کاربردی به شمار می آید که به دلیل شباهت بسیار آن به تلگرام برای یک بازه زمانی کوتاه، می تواند یک پیام رسان مناسب به نظر آید.

 

دسترسی به این نرم افراز ایرانی به مراتب آسانتر و بهتر از سایر برنامه ها است که با توجه به ویژگی ها و نقاط مثبتی که به همراه دارد، کاربران بیشتری در آینده نزدیک از ایتا استفاده خواهند کرد.  شما برای استفاده بهتر می توانید از شرکت همراه پی سی برای پشتیبانی این اپلیکیشن کمک بگیرید.

 

جهت مشاهده روش حل مشکل بروزرسانی ایتا بر روی لینک کلیک کنید و مشکل خود را به راحتی حل کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *