ایتا, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

تبلیغات در ایتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

دوست داری کانالت کاربر زیادی داشته باشه و می خوای کانالت رو تبلیغ کنی ؟ برای تبلیغات در ایتا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید .

 

ممکنه فکر کرده باشی که بهتره کانال یا پیج کاری تو رشد بدی . خب چجوری ؟ تا حالا به فکر تبلیغ کسب کارت بودی ؟ چقدر با اصول و ترفند های تبلیغات آشنا هستی ؟ آیا قوانین تبلیغات در ایتا رو میدونی ؟ 

اطلاعات کافی در رابطه با ایتا داری ؟ همراه رایانه پستی تحت عنوان پشتیبانی ایتا فراهم کرده که می تونی با خوندنش اطلاعات زیادی رو کسب کنی . پس همین الان پشتیبانی ایتا رو لمس کن توی این مطلب همراه رایانه ۶ راه ارتباط با پشتیبانی و ۱۰ مشکل رایج ایتا رو گفته است .

حل مشکلات با کمک رایانه

تبلیغات در بستر اینترنت می تواند شما را به افراد زیادی معرفی کند . معمولا اکثر شرکت ها به دلیل در آمد بالایی که دارند ،  می توانند فارغ از  هزینه در هر بستری تبلیغ کنند ولی کسب کار های کوچک نمی توانند هزینه های زیادی بابت این کار بپردازند . به همین دلیل شبکه های اجتماعی بهترین گزینه است .

صاحب کسب و کار می بایست با یک هزینه حداقل یک تبلیغ موثر داشته باشد . در بین شبکه های اجتماعی داخلی اپلیکیشن ایتا توانسته در زمینه تبلیغ جایگاه خوبی را کسب کند . هر روزه تعداد سوالات زیادی از مرکز مشاوره همراه رایانه در زمینه نحوه تبلیغ در ایتا پرسیده می شود . 

قصد داریم در این مقاله برای کاربرانی که به دنبال تبلیغ در ایتا هستند  توضیحاتی در باره ی نحوه تبلیغ در ایتا به اشتراک بگذاریم لطفا تا آخر این مطلب ما را راهنمایی کنید .

 

نحوه تبلیغ در ایتا 

نحوه تبلیغ درایتا

نحوه تبلیغ درایتا

در پلتفرم ایتا روش های تبلیغاتی گوناگونی وجود دارد . در این برنامه شخصی قصد تبلیغ کسب و کار خود را دارد باید طبق نوع حرفه و نیاز های کسب کار  از این روشش ها استفاده کنند . در حال حاضر بهتر است که از این دو روش برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید :

  • تبلیغ در کانال های ایتا
  • سایت
  • تبلیغ در خود ایتا 

تبلیغ در کانال های ایتا 

یکی از روش هایی که می توان در ایتا تبلیغ انجام داد استفاده از کانال های پر مخاطب و مربوط به کسب کار خودتان است به طوری که به این کانال ها درخواست تبلیغ دهید به طوریکه در عوض هر تبلیغ مقدار پولی را دریافت می کنند ؛ برخی اوقات کانال های پر مخاطب و پر بازدید با هم تبادل تبلیغ می کنند یعنی به صورتی که شما از یک کانال پر مخاطب درخواست تبلیغ می کنید اون کانال هم در قبال تبلیغ کانال ، از شما می خواهد تا کانال او را نیز تبلیغ کنید .

 

سایت 

شما می توانید از طریق سایت های معتبر کسب کار خود را تبلیغ کنید . یکی از سایت های معتبر با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه شبکه های اجتماعی نرم افزار سخت افزار موبایل و کامپیوتر فعالیت دارد و در این زمینه مشاوره به کاربران می دهد ؛ مرکز مشاوره همراه رایانه است و شما می توانید با تبلیغ در سایت همراه رایانه ، به دلیل پر بازدید بودن اینکه در مواقع سرچ ایتا در سطر قرار می گیرد .

پس یکی از بهترین سایت ها برای تبلیغ سایت همراه رایانه نیز می باشد .

 

تبلیغ در خود ایتا

یکی از امکاناتی که اپلیکیشن ایتا از آن برخورد دار است انجام تبلیغات می باشد که پلتفرم ایتا در قبال هزینه ای حداقل و قابل قبول تبلیغات شما را در دو بستر ، جایگاه یک و جایگاه دو انجام می دهد . در ادامه به توضیح این دو بستر می پردازیم .

  • جایگاه یک : به اولین گفتگو در نخستین سر برگ گفتگو ها « جایگاه یک » گفته می شود . تبلیغاتی که در این جایگاه ثبت می شوند ، مانند یک گفتگو پین شده ( سنجاق شده ) در اولین تب نمایش داده می شوند . اگر کاربر بر روی این تبلیغ کلیک کند به یک لینک داخل ایتا ( یک پست خاص از یک کانال ) یا خارج ایتا ( یک سایت یا نرم افزار ) هدایت می شود .
  • جایگاه دو : به تبلیغاتی که در بالای کانال ها / سوپر گروه ها و در بخش داغ ترین ها و ترند های ایتا نمایش داده می شوند « جایگاه دو » گفته می شود . صاحب کسب و کار می تواند در این جایگاه از یک لینک داخلی و یا خارجی استفاده کند .

 

تعرفه تبلیغ در ایتا 

  • سفارش تبلیغ در جایگاه یک بر اساس تعداد بازدید از تبلیغ ثبت و تعرفه آن بر اساس تعداد بازدید کاربران محاسبه می شود اما بازدید های تکراری محاسبه نمی شوند .
  • سفارش تبلیغ در جایگاه دو بر اساس تعداد مشاهده کاربران ثبت می شود و تعرفه تبلیغ در آن هم بر اساس تعداد بازدید بینندگان است . این بازدید ها منحصر به فرد نیستند یعنی بازدید های تکراری به حساب می آیند .

سخن پایانی

نکته : توجه داشته باشید که تعداد بازدید از تبلیغ ربطی به تعداد بازدید پست های داخل کانال ندارد .

در راستای تبلیغ کانال اگر با مشکلات شبکه های اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر مواجه شدید کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و هیچ گونه پیش شماره ای و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه در این زمینه شما را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *