امنیت, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

رفع بلاک واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

به دنبال رفع بلاک واتساپ می گردید ؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . ( تماس با موبایل برقرار نمی شود ) در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) کمک بگیرید تا کارشناس های همراه رایانه به شما در رفع بلاک واتساپ کمک کنند .

برای رفع بلاک واتساپ ، کافی ست تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا آموزش کامل رفع بلاک واتساپ را به شما آموزش دهیم . در ادامه اگر در انجام هر یک از مراحل به مشکل خوردید و قادر به حل آن نبودید به پشتیبانی واتساپ اطلاع دهید .

برنامه واتساپ یک پیام رسان رمزنگاری شده و قابل اعتماد است که به ارسال و دریافت پیام های شما می پردازد . ارسال و دریافت پیام ، گیف ، رسانه و هر نوع داده با واتساپ به راحتی امکان پذیر است .

موضوع این پست از همراه رایانه رفع بلاک واتساپ است . انجام برخی از فعالیت ها در واتساپ منجر به بلاک شدن حساب کاربری شماست . بلاک شدن از واتساپ باعث می شود کاربر با توجه به درصد تخلف خود در یک بازی زمانی مشخص قادر به فعالیت نباشد .

همه نرم افزار ها برای بهبود کیفیت و ارائه خدمت رسانی ، مجموعه قوانینی را برای خود وضع کرده اند که کاربر موظف به رعایت آن است . عدم رعایت این قوانین منجر به متخلف شمردن کاربر شده و آن را از کار با برنامه معاف می سازد و به نوعی بلاک می کند  .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای رفع بلاک واتساپ چه فعالیتی لازم است ؟ در ادامه راه حل های رفع بلاک واتساپ را آموزش می دهیم . همراه ما باشید .

 

 

آموزش رفع بلاک واتساپ

آموزش رفع بلاک واتساپ

آموزش رفع بلاک واتساپ

قبل از گفتن روش های حل مشکل لازم است به این نکته خیلی مهم توجه کنید .

بلاک در واتساپ دو نوع است :  

۱ . بلاک شدن توسط کاربر

۲ . بلاک شدن از سمت واتساپ

هر یک از دو روش های بالا مراحل خاص خودشان را دارند ، در ادامه راهکار های هر دو مشکل و رفع بلاک واتساپ را به شما عزیزان آموزش می دهیم .

اگر با ارسال پیام در واتساپ به مشکل خورده اید نگران نباشید ، چرا که تیم تولید محتوای همراه رایانه برای شما پستی با موضوع مشکل ارسال پیام در واتساپ تدارک دیده اند که راه حل آن را به خوبی به شما آموزش می دهد .

 

۱ . بلاک شدن توسط کاربر

اگر در برنامه واتساپ شخصی شما را بلاک کرده است ، برای حل مشکلاتان تنها لازم است دیلیلت اکانت زده و مجددا به حساب کاربری خود بازگردید . اگر اطلاعاتتان حسابتان مهم نیست و اهمیت ندارد ، حساب خود را به طور کامل حذف کرده و با شماره تلفن فعلی اکانتی جدید ایجاد کنید .

با این ترفند حساب کاربری شما از بلاکی درآمده و شخص مورد نظر متوجه این اتفاق نمی شود !

 

۲ . بلاک شدن از سمت واتساپ

تنها افرادی که می توانند شما را از بلاک واتساپ دربیاورند و به نوعی رفع بلاک کنند ، پشتیبانان فنی این برنامه هستند . با پشتیبانی فنی رفع بلاک واتساپ به راحتی انجام می شود و می توانید به حساب کاربری خود بازگردید .

قبل از هر چیز ابتدا باید مطمئن شوید که آیا بلاک شدن حساب شما موقت است یا دائم ؟  اگر موقت باشد پس از گذشت چندیدن روز و با یکبار حذف و نصب و تغییر آیپی حساب شما بر گردد ، در غیر آن صورت لازم است حتما از پشتیبانی واتساپ کمک بگیرید .

برای این کار لازم است به پشتیبانی فنی اطلاع رسانی کنید . برای اطلاع به کارشناسان رفع بلاک واتساپ لازم است از چند روش پیش روید . با همراه رایانه همراه ما باشید تا روش های ارتباط با پشتیبانی را آموزش ببینید .

 

  • ارتباط با پشتیبانی از طریق ایمیل

یکی از رایج ترین روش هایی که کاربران برای ارتباط با کارشناسان واتساپ از آن استفاده می کنند ، ارتباط با پشتیبانی از طریق ایمیل است  . با ایمیل پشتیبانی واتساپ می توانید به کارشناس های فنی این برنامه بلاک شدن خود را اطلاع دهید و به رفع بلاک واتساپ خود بپردازید .

برای ارسال ایمیل به پشتیبانی واتساپ از آدرس support@whatsapp.com  استفاده کنید .

 

  • ارتباط با پشتیبانی از داخل برنامه

اگر از حساب کاربری دیگری در پیام رسان واتساپ استفاده می کنید ، ارتباط با پشتیبانی از داخل برنامه واتساپ برای شما به راحتی میسر می شود . فقط کافی ست برنامه واتساپ را بازکرده و به تنظیمات آن مراجعه کنید .

از منوی باز شده گزینه راهنما را انتخاب کرده و بخش راهنما را لمس کنید  و دکمه تماس با ما را انتخاب نمایید و سپس بعدی را بزنید تا پیام شما برای پشتیبانی ارسال شود .

 

  • ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی

آخرین راه ارتباط با پشتیبانی و رفع بلاک واتساپ تنها با تماس تلفنی با مراکز پشتیبانی معتبر میسر است . همراه رایانه یکی از برند های معروف و معتبر ، در حل مشکلات واتساپ به ویژه رفع بلاک واتساپ شماست .

برای این که بتوانید به سادگی با مرکز مشاوره تلفنی تخصصی همراه رایانه در ارتباط باشید لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان بخش پشتیبانی واتساپ راهنمایی های لازم جهت رفع مشکل واتساپ را به شما آموزش دهند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *