امنیت, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

رمز گذاشتن برای واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

کاربر واتساپ هستید و از نداشتن رمز عبور برای ورود به برنامه خسته شدید ؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید تا نحوه رمز گذاشتن برای واتساپ را به شما آموزش بدهیم . ( تماس با موبایل ممکن نیست ) چنانچه موفق به برقراری ارتباط نشدید از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای تماس با مشاورین در جهت آموزش رمز گذاشتن برای واتساپ استفاده کنید .

امنیت یک نکته بسیار مهم در برای استفاده از هر برنامه ست . برنامه واتساپ یکی از پیام رسان هایی ست که در بستر اینترنت فعالیت کرده و با امنیت بالایی به ارسال و دریافت اطلاعات می پردازد .

این برنامه یک پیام رسان خارجی ست که تک تک پیام ها و فایل های ارسالی را در قالب اطلاعات رمزنگاری شده ارسال و دریافت می کند و برای امنیت اطلاعات کاربران اهمیت خاصی قائل است .

اگر در استفاده از این برنامه امنیتی به مشکل خوردید از پست پشتیبانی واتساپ برای ارتباط با کارشناسان این برنامه و حل مشکلات خود همچون رمز گذاشتن برای واتساپ استفاده کنید .

در این پست وبلاگ قصد داریم رمز گذاشتن برای واتساپ را به شما عزیزان همراه آموزش دهیم تا دیگر با خیالی راحت از این پیام رسان استفاده نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

چنانچه قصد دارید با پشتیبانی واتساپ در تماس باشید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

چگونه برای واتساپ رمز بگذاریم بدون برنامه

 

چگونه برای واتساپ رمز بگذاریم بدون برنامه

چگونه برای واتساپ رمز بگذاریم بدون برنامه

خبر خوب این که از امروز دیگر برنامه واتساپ برای رمز گذاشتن به هیچ اپلیکیشن کمکی ای نیاز ندارد ! زین پس تنها از طریق نسخه اصلی برنامه واتساپ می توانید برای ورود به حساب کاربری خود رمزعبور تعریف کنید .

از آنجایی که امنیت برای هر کاربر شبکه اجتماعی بسیار مهم و پر اهمیت است سازنده های نسخه های فرعی واتساپ از ابتدای انتشار از گذاشتن گزینه قفل برنامه شانه خالی نکرده و سعی بر این داشتند که نسخه ای بی نقص از واتساپ تحویل کاربران این برنامه بدهند .

از ابتدای انتشار واتساپ ( نسخه اصلی اش )  تا به اکنون ویژگی قفل و یا رمزعبور اکانت برای این برنامه وجود نداشت ، حال با نسخه جدیدی که واتساپ ارائه کرده است می توانید برای برنامه خود رمزعبور فعال نمایید .

در این پست وبلاگ قصد داریم رمز گذاشتن برای واتساپ را شما همراهان عزیز آموزش دهیم .

تنها یادتان باشد که برای استفاده از این قابلیت لازم است از نسخه بروز این برنامه استفاده نمایید . برای دانلود واتساپ نسخه جدید کلیک کنید !

در ادامه نحوه رمز گذاشتن برای واتساپ در دو سیستم عامل اندروید و ای او اس ( IOS ) را آموزش می دهیم . با ما همراه باشید تا امنیت پیام رسان واتساپ اتان را تضمین کنیم .

 

 

رمز گذاشتن برای واتساپ اندروید

 

رمز گذاشتن برای واتساپ اندروید

رمز گذاشتن برای واتساپ اندروید

اگر از تلفن های هوشمندی استفاده می کنید که سیستم عاملشان اندروید است ، با ما همراه باشید تا طریقه رمز گذاشتن برای واتساپ را به شما آموزش دهیم .

توجه کنید که داشتن واتساپ بروز و آپدیت اولین نکته مهم و الزامی در جهت رمز گذاشتن برای واتساپ است .

برای انجام این فعالیت لازم است اینرنت خود را روشن کرده و آی پی دستگاهتان را مثل همیشه تغییر دهید . حال وارد واتساپ شوید و گام به گام مراحل را با همراه رایانه پیش روید .

  • به تنظیمات واتساپ مراجعه کنید .
  • از میان گزینه های موجود بخش حریم خصوصی را انتخاب نمایید .
  • دکمه باز کردن قفل به صورت زیست سنجی را فعال کنید تا تنظیمات قفل به نمایش درآید .
  • حال می توانید تعیین کنید که پس از خروج از پیام رسان برنامه فورا قفل شود یا بسته شدن برنامه ده تا سی دقیقه طول بکشد .

اکنون واتساپ شما رمزگذاری شده است .

توجه :

رمز عبوری که برنامه واتساپ برای شما در نظر گرفته است همان قفل گوشی شماست . به طوری که اگر رمز موبایل شما کد ، پین و یا الگو و اثرانگشت باشد همان نیز برای رمزعبور واتساپ در نظر گرفته شده است .

 

 

رمز گذاشتن برای واتساپ در آیفون

 

رمز گذاشتن برای واتساپ در آیفون

رمز گذاشتن برای واتساپ در آیفون

تلفن های هوشمند آیفون طبیعتا ساختار متفاوتی با سیستم عامل اندروید دارند . بنابراین طریقه رمز گذاشتن برای واتساپ در این دو سیستم عامل متفاوت است .

در ادامه ماجرا رمز گذاشتن برای واتساپ را به شما آموزش می دهیم .

توجه کنید که اگر رمز عبوری برای ورود به موبایل خود تعریف نکرده باشید امکان گذاشتن رمز برای واتساپ شما وجود ندارد ( چه آیفون و چه اندروید ) .

  • به  بخش Settings در واتساپ خود وارد شوید .
  • گزینه Account را انتخاب کنید تا به حساب خود منتقل شوید .
  • Privacy را لمس کنید و سپس به سمت گزینه های پایین حرکت کنید .
  • Require Face ID را فعال کنید تا رمزگذاشتن برای واتساپ صورت بپذیرد .

عملیات رمز گذاشتن برای واتساپ در آیفون با موفقیت انجام شد ؛ توجه داشته باشید که مدت قفل شدن اندروید و ای او اس با یکدیگر متفاوت است .

 

 

نکات مهم در رمز گذاشتن برای واتساپ

 

نکات مهم در رمز گذاشتن برای واتساپ

نکات مهم در رمز گذاشتن برای واتساپ

  1. اگر قصد دارید از نسخه های فرعی واتساپ استفاده کنید ، نگران رمز گذاشتن برای واتساپ نباشید چرا که هر نرم افزار فرعی از گزینه رمزعبور برخوردار است .
  2. چنانچه تلفن هوشمندتان گذرواژه ای برای ورود ندارد ، حتما قبل از رمز گذاشتن برای واتساپ ، رمزعبوری برای خود تهییه کنید .
  3. برنامه های مختلفی وجود دارد که با نصب آن ها می توانید همچنان عملیات رمز گذاشتن برای واتساپ را انجام دهید .

 

 

نتیجه گیری

در قدیم کاربران این پیام رسان به دنبال نرم افزار های کمک ای بودند تا بتوانند واتساپ خود را قفل کرده و مانع دسترسی کاربران به برنامه نصبی واتساپ اشان شوند .

رمز گذاشتن برای واتساپ تا رونمایی از آپدیت جدید یک خیال خام برای کاربران این برنامه بود ، اما پس از انتشار نسخه جدید افراد با خیال راحتی از واتساپ استفاده کرده و با رمز گذاشتن برای واتساپ دیگر بابت اطلاعات خود نگران نیستند .

موضوع این پست وبلاگ همراه رایانه رمز گذاشتن برای واتساپ است که با مطالعه آن می توانید به راحتی برای واتساپ نصبی خود رمزعبور تهیه کنید .

اگر با مطالعه مطلب فوق قادر به رمز گذاشتن برای واتساپ نشدید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با پشتیبانی واتساپ در ارتباط باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *