اندروید, اینترنت و شبکه, روبیکا, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل ارسال پیام روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

 

برای رفع مشکل ارسال پیام روبیکا ، همراه رایانه همراه شماست . به راحتی می توانید تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید ، تا برای رفع مشکل ارسال پیام روبیکا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند .

یکی از اپلیکیشن هایی که در چند سال اخیر دربین برخی کار بران ایرانی محبوبیت پیدا کرده اپلیکیشن روبیکا ”  Rubika ” است ؛ برنامه ای چند منظوره که قابلیت بر روی گوشی های هوشمند دارد .

این اپلیکیشن با داشتن  قایلیت های متعدد این امکان را به کار بران خود داده است که در همین محیط ساده بتوانند فعالیت های روز مره خود مانند پرداخت قبض ، تماشای برنامه های ورزشی تلویزیون ، تماشای فیلم و سریال ، بر قرار ارتباط با سایر کار بران و … . یکی دیگر از قابلیت های روبیکا ، تایید دو مرحله ای روبیکا است برای اطلاعات از این ویژگی سری به مطلب گفته شده بزنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای آشنایی بیشتر روبیکا میتوانید مطلب و امکانات روبیکا ، را مطالعه کنید  برای دانلود روبیکا ، فقط کافی ست به سایت همراه رایانه مراجعه کنید و مطلب دانلود روبیکا  ، را مورد بررسی قرار دهید .

بهتر است قبل از نصب روبیکا سری به مقاله ، آموزش نصب روبیکا بزنید . چنانچه علاقه  به ساخت کانال و گروه  در روبیکا را دارید به راحتی می توانید با مطالعه  مطلب ساخت کانال در روبیکا ، یک کانال و یا گروه مورد نیاز خود را در روبیکا ایجاد کنید .

چنانچه برای ورود به روبیکا دچار مشکلاتی شدید و وارد برنامه نمی شدید ، به مطلب مشکل ورود به روبیکا مراجعه کنید .

اگر مایل به استفاده از نسخه وب روبیکا هستید و دچار مشکل می شوید ، مطلب مشکل نسخه وب روبیکا را مشاهده و مطالعه کنید .

ممکنه شماهم دچار مشکل باز نشدن عکس و ارسال نشدن عکس در روبیکا ، مشکل ارسال فایل در روبیکا و مشکل دانلود فایل روبیکا ، شده باشید برای حل این مشکل همراه رایانه  راهی برای حل این مشکل در نظر گرفته است شما به راحتی می توانید با وارد شدن به سایت همراه رایانه مطالب مورد نیاز حل مشکل خود را مطالعه کنید و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و با خط ثابت تماس بگیرید .

حتما برایتان اتفاق افتاده است که پیام را ارسال کنید و تیک ارسال نخورد و یا اینکه ساعت ها در حالت ارسال باقی بماند و حسابی عصابتان خورد شود ؛ در این مطلب سعی داریم ، مشکلات اغلب افراد برای ارسال پیام در روبیکا را مورد بررسی قرار دهیم .

علت ارسال نشدن پیام روبیکا

علت ارسال نشدن پیام روبیکا

علت ارسال نشدن پیام روبیکا

  • از آخرین نسخه برای نصب استفاده کنید .
  • اینترنت و یا درصورت استفاده از وای فای از وصل بودن ان اطمینان حاصل کنید و خاموش روشن کنید .
  • برنامه هایی که باعث تغییر آی پی تلفن می باشند را خاموش کنید .
  • حافظه پنهان و دیتا را خالی کنید .
  • پلتفرم را بروز رسانی کنید .
  • از حساب کار بری خود خارج شوید .
  • روبیکا را حذف نصب کنید .
  • فضای حافظه گوشی خود را بررسی کنید .
  • دسترسی ها را فعال کنید .
  • از نسخه تحت وب روبیکا استفاده کنید .

اگر بعد از طی کردن مراحل گفته شده باز هم دچار مشکل شدید و قادر به ارسال پیام در روبیکا نشدید به مطلب پشتیبانی روبیکا مراجعه کرده و یا شماره همراه رایانه ۹۰۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و با خط ثابت شماره گیری کنید تا کارشناسان مجرب ما پاسخ گو شما باشند .

و در آخر

مراحل رفع مشکل ارسال پیام را تو ضیح دادیم البته فراموش نکنید که حتما برنامه آخرین نسخه بروز رسانی  روبیکا باشد وگنر همچنان با مشکل ارسال پیام رو به رو می شوید .

شرکت همراه رایانه برای آسوده خاطری شما تمام تلاش خود را انجام می دهد تا حد توان آموزش هایی در سایت به اشتراک میگذارد و هچنان بیست و چهار ساعته هفت روزه هفته پاسخ گو سوالات و مشکلات شما  در باره ی برنامه های اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر می باشد . فقط کافیست شما تلفن ثابت را برداشته و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

با تشکر .

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکل ارسال پیام روبیکا

  1. نسترن گفت:

    هرچی من شماره میزنم تو روبیکا که کد بیاد کد نمیاد میشه کمک کنید؟

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید کمکتون می کنن

  2. حمزه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من شماره رو وارد میکنم میره رو ثانیه شمار ولی پیامکی دریافت نمیکنم ازون ور هم مینویسه ما کد رو به شماره ارسال کردیم باید چیکار کنم

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      دوست عزیز تماس بگیرید مشاوران راهنماییتون می کنن . با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵از طریق تلفن ثابت و بدون کد

  3. Mahdieh گفت:

    سلام من برام داخل پیام رسان خود گوشی پیام میاد که از فلانی پیام دریافت کردید ولی داخل روبیکا که میرم اصلا هیچی نیس. میشه راهنمایی کنید که چطوری ببینم پیامارو

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام احتمالا مسدود شدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *