ایتا, اندروید, موبایل, همه مطالب

مشکل آپدیتینگ updating ایتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

در صورتی که با مشکل آپدیتینگ  updating ایتا برخورد کردید نگران نباشید . کارشناسان همراه رایانه بصورت شبانه روزی از طریق تلفن ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ پاسخگوی مشکلات شما عزیزان می باشند . تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد

 

مشکل به روز رسانی ایتا

ایتا یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی ایرانی می باشد که بعد از فیلترینگ تلگرام ، اینستاگرام و واتس اپ بیشتر از سایر اپلیکیشن های ایرانی و وطنی مورد استقبال قرار گرفت . امروزه با وجود فیلتر شدن پیام رسان های پر طرفدار مانند واتساپ وتلگرام و…، مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر به سراغ پیام رسان های داخلی رفته اند . یکی از پیام رسان های داخلی که بخاطر فضای ابری و شبیه بودن به تلگرام  بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، ایتا می باشد .

ایتا که یک پیام رسان بر پایه رایانش ابری و یا فضای ابری می باشد ، بر خلاف واتس اپ ، همانند تلگرام ، اطلاعات مخاطب را در فضای ابری خود ذخیره میکند ، به همین دلیل با حذف برنامه و تغییر شماره و … اطلاعات شما از قبیل گروه ها و کانال ها و چت ها از بین نمی روند و شما مجدد می توانید عکس ها ، فیلم ها و فایل های خود را از ایتا دانلود و استفاده کنید .

در صورت نیاز به تماس با پشتیبانی برنامه ایتا حتما مطلب پشتیبانی ایتا را مطالعه نمایید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

نسخه های ایتا

.پیام رسان ایتا بسیار کم حجم بوده وبر روی گوشی های مختلف وحتی گوشی هایی با اندروید پایین نیز نصب می شود .بسیاری از دانشگاه ها امروزه برای ایجاد کانال ها و پل ارتباطی خود با دانشجوها ، از پیام رسان ایتا استفاده می کنند .

پیام رسان ایتا در حال حاضر دارای نسخه اندروید ، آیفون و نسخه وب می باشد . که شما می توانید با دانلود نسخه و یا رفتن به آدرس نسخه وب و ورود شماره تلفن خود و زدن کد تائید از خدمات آن استفاده کنید .

پیام رسان داخلی ایتا نیز مانند همه پیام رسان ها و برنامه ها سبک وفضای مخصوص به خود را دارد که ما پیش تر چندین مقاله در ارتباط با برنامه ایتا درج کرده ایم . امروزدر این پست قصد داریم ” رفع مشکل به روز رسانی ایتا “را به صورت گام به گام و تصویری به شما آموزش دهیم .

پیغام بروز رسانی ایتا

همان طور که میدانید پیام رسان ایتا نیز مانند سایر برنامه ها بعداز مدتی نیاز به آپدیت یا به روز رسانی دارد تا علملکرد و کارایی آن بیشتر و بهتر شود . ممکن است بعد از مدتی صفحه چت شما در این برنامه نمایش داده نشود و پیغام به روز رسانی به شما نشان داده شود . و به شما اعلام میکند که باید اقدام به بروز رسانی  پیامر سان ایتا کنید .

یکی دیگر از مواردی که کاربران ایتا دچار مشکل میشوند ، مساله فعال سازی و غیر فعال سازی تائید دو مرحله ایتا می باشد که ما در سایت همراه رایانه بصورت کامل و ساده در مورد حل مشکلات آن توضیح داده ایم .

در صورتی که در رابطه با تائید دو مرحله ای ایتا در زمینه های فعال سازی ، غیر فعال  سازی و یا فراموشی رمز تائید دو مرحله ای به مشکلی برخورد کرده اید و یا سوالی دارید حتما با کلیک بر روی این لینک ، مطلب تائید دو مرحله ای ایتا را در سایت همراه رایانه مطالعه کنید .

پیشنهاد می شود در صورتی که هنوز به مشکل هم نخورده اید ، حتما این مطلب را مطالعه کنید ، چرا که در بسیاری از مواقع ، با رعایت نکردن چند مساله ساده ف در صورت بروز مشکل حساب ایتار خود را از دست خواهید داد .

مشکل update ایتا

مشکل بروز رسانی ایتا ممکن است به دو صورت بروز کند که معمولا مقصود از این مشکل حالت دوم آن است که ما در این مطلب به طور کامل در مورد آن صحبت میکنیم و به شما می گوییم که چطور این مشکل را حل کنید .

در صورتی که برای تان سوال است که چرا ایتا میزنه در حال اتصال ! حتما با کلیک بر روی آن این مطلب را مطالعه نمایید و به راحتی مشکل خود را حل کنید . 

 

۱ – مشکل در بروز رسانی نسخه جدید ایتا

 

تلفن تماس جهت پشتیبانی تلفنی حل مشکل بروز رسانی نسخه جدید ایتا ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ می باشد تماس با تلفن ثابت و بدون کد بصورت شبانه روزی . نگران مشکل آپدیتینگ جساب خود نباشید . آن را به ما بسپارید

 

در مواجهه با بروز  مشکل بروز رسانی نسخه و یا به اصطلاح آپدیت نسخه ، معمولا مشکل از نسخه فعلی می باشد که بایستی آن را پاک کنید و آخرین نسخه را دانلود و نصب کنید . اما روش های بروز رسانی نسخه به صورت زیر می باشد .برای این کار چند روش به شما پیشنهاد می کنیم .

 

الف )  اولین وساده ترین راه این است که مانند سایر برنامه ها ی نصب شده در گوشی ، به برنامه بازار و یا اپ استور های موجود بر روی گوشی مراجعه کنید و پیام رسان ایتا را در صف به روز رسانی ها پیدا کرده و آن را بروز رسانی کنید

ب)پس از لمس سه خط بالای صفحه اصلی پیام رسان ایتا ، تنظیمات را انتخاب کنید

سپس روی آیکن سه نقطه سمت راست کلیک کنید

مشکل بروز رسانی ایتا

مشکل بروز رسانی ایتا

حالاگزینه خروج از حساب کاربری را انتخاب کنید.

خطای بروز رسانی ایتا

خطای بروز رسانی ایتا

ودر آخر باید دوباره اقدام به اجرای برنامه کرده وبرای ورود به حساب کاربری کد فعال سازی آن را وارد کنید

از این طریق به دانلود آخرین نسخه ایتا ، مشکل به روز رسانی حل می شود

 

ج ) سومین راه برای بروزرسانی ایتا به شرح زیر است :

صفحه اصلی ایتا را باز کنید وسپس برروی آیکن سمت چپ یا همان سه خط کلیک کنید تا منوی آن قابل رویت شود

حالا گزنه آخر منو یعنی” به روز رسانی برنامه” را انتخاب کنید

مشکل آپدیتینگ ایتا

مشکل آپدیتینگ ایتا

حالاوارد کانال update شوید و بانصب آخرین نسخه ایتا به مشکل خود خاتمه دهید.

مشکل بروز رسانی نسخه جدید ایتا

مشکل بروز رسانی نسخه جدید ایتا

چنانچه بااین فرمول ها و راه حل ها مشکل حل نشد بایستی با پشتیبانی ایتا تماس بگیرید .

۲ – مشکل در بروز رسانی چت ها و گروه ها و کانال های ایتا

در صورتی که آخرین نسخه بر روی گوشی شما نصب می باشد و هنگام باز کردن برنامه بجای نمایش چت ها همچنان روی حالت بروز رسانی میماند به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید تا مشکل حل شود .

بروز رسانی برنامه ایتا

بروز رسانی برنامه ایتا

الف ) پاک کردن حافظه پنهان ایتا یا کش ایتا

برای این منظور به تنظیمات گوشی مراجعه کنید ، سپس به قسمت برنامه ها رفته و در آنجا بر روی ایتا کلیک کنید .

حل مشکل ایتا در حال بروز رسانی

حل مشکل ایتا در حال بروز رسانی

به قسمت مدیریت ذخیره بروید و بر روی حذف حافظه پنهان کلیک کنید .

بعد از حذف حافظه پنهان ایتا مجدد برنامه را باز کنید تا ببینید مشکل حل شده یا نه . در صورت وجود مشکل قسمت بعد را انجام دهید .

ب) پاک کردن داده ایتا

برای این منظور مانند مرحله بعد به تنظیمات ، برنامه ها ، ایتا ، مدیریت محل ذخیره رفته و در آنجا بر روی پاک کردن داده کلیک کنید .

مشکل آپدیتینگ updating ایتا

مشکل آپدیتینگ updating ایتا

نگران نباشید ، چرا که با این کار اطلاعات شما حذف نمی گردد .بعد از وارد کردن مجدد شماره و کد بررسی کنید ببینید مشکل حل شده یا نه . در صورت وجود مشکل مرحله بعد را انجام دهید.

ج )  دیلیت اکانت ایتا

در صورتی که بخواهید ایتا را دیلیت اکانت کنید و حساب کاربری خود را از ایتا پاک کنید کافی است تا مطلب دیلیت اکانت ایتا را در سایت همراه رایانه مطالعه نمایید .

در صورتی که با انجام دادن دو مرحله قبل مشکل حل نشد ، بایستی یکبار برنامه را از روی گوشی حذف کنید و مجدد با دریافت آخرین نسخه ، اقدام به نصب کنید . بعد از نصب شماره تلفن و کد را وارد کنید . به احتمال خیلی زیاد مشکل حل شده است .

پیشنهاد میشود مطلب آموزش ساخت پروژه فروشگاه با اکسس را مطالعه نمایید .

 

در صورتی که مشکل همچنان باقی بود و یا در این مورد سوال یا مشکلی داشتید می توانید از کارشناسان همراه رایانه کمک بگیرید . کارشناسان همراه رایانه بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مختلف رایانه و کامپیوتر می باشند .

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکل آپدیتینگ updating ایتا

  1. نغمه علی بیک زاده گفت:

    سلام ایتای من در وضعیت به روز رسانی مانده درست نمیشه

    1. رسول سالاری گفت:

      سلام کش ایتا رو حذف کنید اگر درست نشد با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید ، راهنماییتون میکنن . شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد با تلفن ثابت

  2. سایه گفت:

    سلام من ایتا رو بروزرسانی کردم ولی بهد از بروزرسانی هیچ کدوم از پیام هام نمیره

    1. رسول سالاری گفت:

      سلام یک بار از حسابتون خارج بشید مجدد وارد بشید احتمال زیاد حل میشه . اگر حل نشد با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت و بدون کد تماس بگیرید و با کارشناس ها صحبت کنید

      1. رسول گفت:

        سلام
        باااارها زنگ زدم به این شماره،اصلا وصل نمیشه

  3. رسول گفت:

    سلام
    ده بار با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس گرفتم نمیشه.
    وصل نمیشه.
    ایتای من چند روز کار نکرد ،تا حذف کردم و نصب کردم.
    حالا میگه رمز دومرحله ای بزن.
    یادم رفته.
    پوستم کنده شد
    لطفا کاری کنید

  4. مهدی گفت:

    چه نرم افزار مزخرفی هست ایتا هر روز یه داستان داره

  5. فتانه گفت:

    واقعانکه از برنامه هایخارجی کاش این سروهای ایرانی یاد بگیرن
    نمیدونن که درحال حاضر دانشجویان به این برنامه نیاز دارن ⸮😐😐😐😡😡

    1. رضا کیوانلو گفت:

      بله متاسفانه برنامه در حال اپدیت بوده و خیلی طول کشیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *