اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر که شما هم  مانند خیلی از افراد مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام را دارید می توانید شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس حاصل فرمایید .  چنان چه نتوانستید ارتباط برقرار کنید  ، بر روی لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) کلیک کنید تا همکاران برای رفع مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام  شما را مشاوره نمایند  .

برنامه اینستاگرام امروزه یکی از شناخته ترین برنامه ها در شبکه ی مجازی می باشد که نقش بسزایی در کسب و کارهای آنلاین دارد ، بنابراین رفع و بررسی این مشکل برای تمامی افراد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

برای اطلاعات بیشتر راجع به برنامه اینستاگرام و حل مشکلات خود ، کافی است بر روی پست پشتیبانی اینستاگرام کلیک و مطالعه کنید .

همراه رایانه برای شما مطلبی در جهت حل مشکل پخش نشدن موزیک در اینستاگرام تهیه کرده است که شما می توانید با خواندن آن مشکلات موزیک در اینستاگرام را برطرف کرده و دیگر نیازی با در میان گذاشتن آن با پشتیبانی ندارید ؛ برای دسترسی به این پست کافی ست بر روی مطلب مشکل پخش نشدن موزیک در اینستاگرام کلیک کنید 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

بررسی مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام

 

بررسی مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام

بررسی مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام

گاهی اوقات برای بسیاری از افراد این مشکل پیش می آید که صدا بسیار با تاخیر پخش می شود یا اینکه کلا پخش نمی شود .

مشکل صدا ممکن است در بخش های مختلف اینستاگرام پیش بیاید که در ادامه مطلب این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم .

  • مشکل صدا در ریلز ها
  • مشکل صدا در ویس های دایرکت
  • مشکل صدا در استوری ها
  • مشکل صدا در تماس های تصویری و صوتی
  • مشکل صدا درلایو ها

در  ادامه این مطلب قصد داریم به دلایلی که سبب مشکل پخش نشدن صدا می شوند بپردازیم .

 

 

۱۰ دلیل بروز مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام 

 

10 دلیل بروز مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام

۱۰ دلیل بروز مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام

 می توان گفت دلایلی که سبب می شود مشکل پخش نشدن صدای اینستاگرام  به وجود بیاید در تمامی قسمت های مختلف برنامه یکسان می باشد که در ادامه عمده دلایلی که موجب می شود این مشکل پدید آید و راهکارهای آن  را توضیح می دهیم . 

 

۱ – قطع بودن صدای تلفن همراه

صدای تلفن خود را چک کرده اید ؟ ! از پخش شدن صدا توسط موبایل خود مطئنید ؟ ! در بسیاری از موارد صدای تلفن خیلی کم یا قطع است به همین علت کافی ست تا صدای تلفن خود را چک کرده تا متوجه  مشکل شوید .

 

۲ – اختلالات در اینترنت

عمده دلیل باز نشدن صدا در بخش های مختلف اینستاگرام و تاخیر پخش شدن صدا به علت ضعیف بودن اینترنت می باشد . برای این که این مشکل را حل کنید اینترنت خود را از قسمت تنظیمات ریست کنید . 

 

۳ – متصل نبودن ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن

 از اتصال قندشکن خود  به موبایلتان اطمینان دارید ؟ ! بعد از اطمینان از متصل شدن اینترنت خود از اتصال برنامه تغییر آی پی اطمینان حاصل فرمایید  و در صورت نیاز آی پی آن را تغییر دهید .

 

۴ – مشکل سخت افزاری در اسپیکر های تلفن همراه

یکی از دلایلی که موجب می شود تا صدای برنامه پخش نشود ازمشکلات سخت افزاری می باشد که می توانید از طریق چک  کردن چندین برنامه ی دیگر متوجه این مسئله بشوید .

 

۵ –  پربودن حافظه موبایل

برای پاکسازی حافظه موبایل خود لازم است فایل های اضافه خود را پاک نموده یا اینکه از طریق قسمت تنظیمات بازنشانی حافظه ، بخشی از فضا را آزاد کنید .

می توانید برای بازنشانی حافظه خود از کارشناسان همراه رایانه کمک گرفته تا هر چه سریع تر مشکلتان حل شود . برای ارتباط با کارشناسان کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت شماره گیری نمایید .

 

۶ – باز بودن همزمان چندین صفحه

اگر چندین صفحه مثل گوگل کروم یا پخش کننده موسیقی باز باشد و پخش صدا فعال باشد ، زمانی که وارد اینستاگرام می شویم  امکان دارد صدای قستهای مختلف برنامه پخش نشود . برای حل این مشکل با بستن صفحات اضافی ، مشکل حل خواهد شد .

 

۷ – استفاده از نسخه های قدیمی و اپدیت نشده برنامه

در صورتی که شما از نسخه های قدیمی استفاده کنید در شرایطی امکان دارد اینستاگرام برای شما محدودیت هایی را مثل مشکل پخش نشدن صدای اینستاگرام را به وجود اورد . شما باید از طریق اپ استور یا گوگل پلی برنامه خود را اپدیت کنید  .

 

۸ – پاک نکردن حافظه ی کش اینستاگرام

یکی از بهترین راه ها برای این که مشکل پخش نشدن صدای اینستاگرام حل شود این است که حافظه کش این برنامه را پاک کنیم . شما می توانید ازقسمت تنظیمات گوشی وارد بخش برنامه ها شده و سپس حافظه پنهان اینستلاگرام را پاکسازی کنید . لازم به ذکر است دارندگان گوشی اپل برای پاکسازی حافظه پنهان اینستاگرام خود بایستی از داخل برنامه عمل کنند .

 

۹- هنگ کردن اینستاگرام

 اپلیکیشنتان مدام هنگ می کند ؟ ! یکی از راه حل هایی که به ذهن اغلب افراد می رسد برای مشکل هنگ کردن برنامه ها ، ریست کردن تلفن خود می باشد که در بسیاری از زمان ها این روش جواب می دهد .

 

۱۰ – صدا های شامل قانون کپی رایت در اینستاگرام

دربرخی از مواقع ریلز ها  و استوری ها در اینستاگرام  بدون صدا می باشند  یا با توجه به قوانین حریم خصوصی این برنامه صدا برای بعضی کاربران پخش نمی شود .

یکی از این قوانین حریم خصوصی ،قاون کپی رایت می باشد . قانون کپی رایت یکی از مشکلات رایج و مهم است که برای بسیاری از افراد به خصوص کاربرانی که تولید محتوا می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است . 

اگر شما هم دچار این مشکل شدید برای حل آن کافی ست مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام را لمس کنید .

 

 

 

سخن پایانی

برنامه اینستاگرام برنامه ای ست  که  اساسی ترین ساختار آن ارتباط مستقیم با صدا و تصویر دارد . گاهی اوقات مشکلاتی رایج مانند مشکل پخش نشدن صدا ، باز نشدن تصویر و از این قبیل موارد برای کاربران پیش می آید و آن ها را درگیر می کند .

در این مقاله سعی کردیم اغلب دلایلی که سبب می شود مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام به وجود آید را همراه با راهکار های آن برای شما در وبسایت همراه رایانه ارائه دهیم .

چنانچه  نتوانستید مشکل پخش نشدن صدا اینستاگرام را حل کنید می توانید  با کارشناسان مجموعه همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون هیچ کد و پیش شماره ای از طریق خط ثابت ارتباط برقرار کنید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *