سروش, آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

امکانات سروش پلاس

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر در مورد امکانات سروش پلاس سوال یا مشکلی دارید ، کافی ست شماره هوشمند کشوری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را تنها از طریق تلفن ثابت و بدون کد شماره گیری کنید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

همراه رایانه مثل همیشه با یک مطلب آموزنده دیگر در خدمت شما عزیزان است . در این مقاله قرار است در مورد امکانات سروش پلاس صحبت کنیم . با ما همراه باشید .

تیم تولید محتوای همراه رایانه مطالب افزایش بازدید سروش ، حذف سابقه تماس در سروش ، آموزش فعال کردن گذرواژه سروش پلاس و دانلود استیکر سروش را برای شما عزیزان در سایت درج نموده اند که با لمس آن ها می توانید به طور مستقیم وارد سایت همراه رایانه شده و به مطالعه آن بپردازید .

امکانات سروش پلاس

پیام رسان سروش پلاس امکانات و کاربرد های متفاوتی دارد که ما قصد داریم امکانات سروش پلاس را در این پست برایتان درج کنیم . توجه داشته باشید که با آپدیت کردن برنامه سروش پلاس ممکن است برخی از امکانات و قابلیت های آن تغییر کند .

چنانچه با مطالعه زیر باز هم نتوانستید از امکانات برنامه سروش  بهره مند شوید ، با همراه رایانه تماس بگیرید و از اطلاعات تیم آن بهره مند شوید همراه رایانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات کامپیوتری و موبایلی شما هستند.

حل مشکلات با کمک رایانه

شماره ما : ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

پیام رسان سروش علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت پیام و…امکانت ویژه و منحصر به فردی دارد که آن را تبدیل به برنامه ای مهیج کرده است . وقتی وارد برنامه پیامرسان سروش پلاس می شوید ، در پایین صفحه پنج گزینه تحت عنوان ( گفتگوها ، ویترین ، تماس ها ، پست چین و حساب من ) وجود دارد که به صورت مختصر تمامی این بخش ها را به شما عزیزان آموزش می دهیم .

**گفتگوها

وقتی وارد برنامه سروش پلاس می شوید ، به طور پیش فرض صفحه گفتگوها باز است . در این صفحه افرادی که با آن ها چت یا گفتگویی در سروش داشته اید و یا لیست کانال ها و گروه هایی که در آن عضو هستید قابل مشاهده است .

یکی از امکاناتی ک برنامه سروش پلاس برای کاربران در نظر گرفته است ، امکان ارسال پیام های متنی و صوتی ست . شما در این بخش به راحتی می توانید با مخاطب مورد نظرتان ارتباط داشته باشید .

 

 بخش گفتگوها در سروش

بخش گفتگوها در سروش

اگر تمایل به برقراری تماس صوتی و یا تصویری دارید مانند زیر عمل کنید :

وارد صفحه چت خود با مخاطب مورد نظرتان شوید و برای برقراری تماس صوتی ، روی آیکون تلفن در بالای صفحه کلیک کنید .

برای برقراری تماس تصویری ، مانند تصویر روی آیکون دوربین کلیک کنید .

 

آموزش تماس صوتی و تصویری در سروش

آموزش تماس صوتی و تصویری در سروش

اگر قصد تشکیل کانال و یا گروه را دارید کافی ست روی علامت پلاس ( + ) در پایین صفحه کلیک کنید و در صفحه جدید ، برروی گزینه گروه و یا کانال جدید بزنید و با انجام ادامه مراحل ، به راحتی کانال و گروه تشکیل دهید .

 

ایجاد کانال و گروه در سروش

ایجاد کانال و گروه در سروش

در قسمت پایین همین صفحه لیست مخاطبینی که حساب کاربری سروش پلاس دارند ، نمایان شده است .

**ویترین

امکانات ویژه برنامه سروش پلاس دربخش ویترین وجود دارد که قسمت های مختلف آن به شرح زیر است ؛

پیشنهاد فیلم

بر روی نمایش همه در قمسمت فیلم و سریال کلیک کنید و با توجه به سلیقه شخصی خود ، فیلم و یا سریال مورد علاقه تان را تماشا کنید .

 

آپشن پخش فیلم در ویترین

آپشن پخش فیلم در ویترین

کارتونک

بر روی بخش کارتونک کلیک کنید و به تماشای کارتون ها ی زیبا و انیمیشن های پر طرفدار بنشینید .

 

قسمت بخش کارتون در سروش

قسمت بخش کارتون در سروش

برترین ها

در قسمت برترین ها ، لیست کانال هایی مشاهده می شود که سروش پلاس آن ها را معرفی کرده است . 

وارد کانال های شوید و با خیال راحت از آن ها خرید کنید .

 

قسمت برترین ها در ویترین سروش

قسمت برترین ها در ویترین سروش

لیگ برتر 

اگر جزء کاربرانی هستید که به ورزش فوتبال علاقه مندید ، برای چک کردن آخرین اخبار و اطلاعات فوتبالی در ایران ، سری به لیگ برتر برنامه سروش بزنید .

 

گزینه لیگ برتر در ویترین

گزینه لیگ برتر در ویترین

فیلم و سریال

با انتخاب گزینه فیلم و سریال ، فیلم مورد نظرتان را پیداکنید و از تماشای آن لذت ببرید . در قسمت بالای این صفحه بخش فیلم و سریال و کودک وجود دارد که با انتخاب آن ها فهرست مورد نظر برایتان نمایان می شود . همچنین می توانید ژانر مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید .

 

آپشن فیلم و سریال در ویترین

آپشن فیلم و سریال در ویترین

سبک زندگی

همانطور که از نامش مشخص است ، هر آنچه که شما برای بهبود و کیفیت زندگیتان نیازمندید ، در قالب بخش های مختلف در اختیارتان قرار می دهد .

 

قابلیت سبک زندگی در ویترین

قابلیت سبک زندگی در ویترین

بخش های مختلف آن عبارت است از :

  • آشپزی
  • مد وهنر
  • عاشقانه
  • مراقبت و زیبایی
  • تندرستی و سلامت

 

آموزش سبک زندگی در سروش پلاس

آموزش سبک زندگی در سروش پلاس

پخش زنده 

در قسمت پخش زنده سروش پلاس می توانید به راحتی به صورت زنده برنامه هایی که در شبکه های تلویزیون درحال پخش است ، مشاهده کنید . با این قابلیت سروش به راحتی در هرجایی که هستید ، می توانید با برنامه های تلویزیون سرگرم باشید .

 

قابلیت پخش زنده در سروش پلاس

قابلیت پخش زنده در سروش پلاس

بخش های مختلفی که در قسمت پخش زنده وجود دارد به شرح زیر است ؛

  • سراسری
  • پخش زنده فوتبال
  • برنامه های پیشنهادی
  • کانال های سیما ( شبکه های استانی )
  • رادیو

 

قابلیت پخش زنده در ویترین سروش پلاس

قابلیت پخش زنده در ویترین سروش پلاس

بازی و سرگرمی

وارد قسمت بازی و سرگرمی شوید . همانطور که میبینید در این بخش یه عالمه کانال وجود دارد که با آن ها می توانید ساعت ها سرگرم شوید و از مشکلات روزانه خود فاصله گرفته و اوقات فراغت خود را پر کنید .

 

بازی و سرگرمی در ویترین سروش پلاس

بازی و سرگرمی در ویترین سروش پلاس

کودکانه

بخش کودکانه سروش پلاس ، به راحتی می تواند کودکان شما را سرگرم کند . وارد این بخش شوید . همانطور که مشاهده می کنید هر آنچه که فرزند شما برای سرگرمی نیاز دارد، در این قسمت موجود است  . انیمیشن های زیبا ، نقاشی و کاردستی ،بازی های مهیج ، برنامه کودک های پرطرفدار و….

 

قسمت کودکانه در ویترین سروش

قسمت کودکانه در ویترین سروش

اخبار 

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که اخبار مهم سیاسی اقتصادی را دنبال می کنید ، سری به بخش اخبار بزنید . در این  قسمت بخش های مختلفی وجود دارد که به سادگی به رفع نیاز های کاربران می پردازد . امروزه دیگر کمتر کسی به سراغ روزنامه ها رفته و برای کسب اطلاعات و اخبار مهم روز آن ها را خریداری و مطالعه می کند .

 

قسمت اخبار در ویترین سروش

قسمت اخبار در ویترین سروش

سروش پلاس قابلیت اخبار و کسب اطلاعات را در اختیار شما قرار داده است . بخش های مختلف اخبار راعبارت اند از :

  • خبرگزاری
  • اقتصاد
  • اخبارغیر رسمی
  • سیاست
  • اخبار استان ها

 

کانال ها و بخش های مختلف اخبار در ویترین

کانال ها و بخش های مختلف اخبار در ویترین

زنگ مدرسه

بخش زنگ مدرسه را می توان یک شاهکار بزرگ تلقی کرد . ممکن است شما هم از این بخش مهم در سروش پلاس اطلاعی نداشته باشید . جالب است بدانید که سروش پلاس برای کاربران خود این بخش مهم را درنظر گرفته تا به بهبود کسب علم و دانش کمک کند .

وارد بخش زنگ مدرسه شوید و به یادگیری دروس مختلف در پایه های مشخص شده بپردازید . آموزش های قرار داده شده در این بخش به صورتی کلیپ وفیلم بوده و برای کودکان جذاب  است .

درپایین قسمت زنگ مدرسه ، گزینه آموزشی وجود دارد که شامل کانال های آموزش زبان انگلیسی ، هنر نقاشی و کاردستی ، آموزش کامپیوتر بازار کار می شود . همچنین در بخش کانال های آموزشی یازده پایه تحصیلی نیز موجود می باشد .

 

قسمت آموزشی زنگ مدرسه در سروش

قسمت آموزشی زنگ مدرسه در سروش

رادیو پلاس 

رادیو همیشه برای ما یاد آور خاطرات قدیم بوده است و حالت نوستالژیک دارد .در بخش رادیو پلاس سروش می توانید کانال های مختلفی مشاهده کنید که محتوای آن برگرفته از شبکه های رادیویی تلویزیون است .

برای مثال وارد کانال رادیو آوا شوید و موزیک های زیبای وطنی را دانلود و گوش کنید یا اگر علاقه مند به اخبار اقتصادی یا سیاسی هستید ، وارد بخش رادیو گفت وگو و رادیو اقتصاد شوید .

این بخش از ویترین نیز جزء پر طرفدار ترین هاست .

 

کانال های رادیویی در ویترین سروش

کانال های رادیویی در ویترین سروش

صبحانه کتاب 

اگر به کتاب و کتاب خوانی علاقه دارید ، بنر صبحانه کتاب را لمس کنید و وارد کانال آن شوید . همانطور که مشاهده می کنید این بخش به معرفی کتاب های جذاب پرداخته و لینک کتاب های صوتی نیز در این کانال ارائه شده است . همچنین می توانید برخی از کتاب ها را خریداری کنید .

 

معرفی و دانلود کتاب در سروش پلاس

معرفی و دانلود کتاب در سروش پلاس

مذهبی

سروش برای کاربرانی که مذهبی هستند این بخش را در نظر گرفته است و در این قسمت کانال های مذهبی پر طرفدار وجود دارد. کانال های از قبیل کانال رسمی مهدیه تهران ، آیه های آرامش ، رادیو ظهور ، روضه خانگی و….که با انتخاب آن ها می توانید به رفع نیاز های خود پرداخته و اطلاعات مذهبی خود را بالا ببرید .

 

کسب اطلاعات مذهبی در سروش پلاس

کسب اطلاعات مذهبی در سروش پلاس

خدمات مدیران کانال ها

بخش خدمات مدیران کانال ها برای شما قابل رویت است . روی گزینه مشاهده بزنید و وارد این بخش شوید .

 

خدمات مدیران کانال ها در سروش

خدمات مدیران کانال ها در سروش

مدیران سروش پلاس خدماتی را تحت عنوان خدمات عمومی ، تبلیغات و پرداخت ، برای کاربران سروش پلاس در نظر گرفته اند که شامل گزینه های زیر است ؛

  • بات انتقال ( از تلگرام به سروش پلاس )
  • انتقال مالکیت
  • تیک آبی
  • تبلیغات پلاس
  • ویترین ( غیر فعال )
  • پین بالای چت ( غیر فعال )
  • پست چین
  • کانال پرداخت درون برنامه ای
  • فعال سازی پرداخت درون کانالی

 

خدمات ارائه شده در ویترین سروش

خدمات ارائه شده در ویترین سروش

پر فروش هفته

سروش پلاس برای خرید های اینترنتی کاربران نیز چاره ای اندیشیده است و در قسمت پرفروش هفته کانال ها و فروشگاه های اینترنتی قرار داده است . وارد کانال ها شوید و با خیال آسوده خرید کنید . شاپ های مختلف پوشاک و کیف و کفش و لوازم خریداری شده شما را به صورت رایگان درب منزلتان تحویل می دهد .

 

پر فروش های هفته درج شده در ویترین

پر فروش های هفته درج شده در ویترین

آماده ماجراجویی هستی ؟

قسمت مهیج ویترین سروش پلاس را مشاهده کنید با کلیک بر روی مشاهده بازی ها . همانطور که می بینید تعداد بسیار بالایی بازی در این بخش وجود دارد . بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید .

 

ماجراجویی در ویترین سروش

ماجراجویی در ویترین سروش

ورزشی ها

با انتخاب کانال مرتبط با ورزش مورد علاقه تان ، و عضو شدن در آن ، به صورت روزانه اخبار و اطلاعات ورزشی را دنبال کنید و از آن ها بهره مند شوید .

 

اطلاعات ورزشی در ویترین سروش

اطلاعات ورزشی در ویترین سروش

تبلیغ گسترده

چنانچه صاحب فروشگاه ها و کانال های فروش کالا هستید و یا خدمات متفاوتی در سروش ارائه می دهید ، قطعا برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارید . با ورود به این بخش به راحتی می توانید کانال مدنظرتان را انتخاب کنید و به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید .

 

آپشن تبلیغ گسترده در ویترین

آپشن تبلیغ گسترده در ویترین

سروش پلاس

در این بخش که قسمت آخر ویترین به حساب می آید ، خدماتی ست که سروش پلاس برای کاربران خود درنظر گرفته است . هر سوالی در زمینه سروش پلاس دارید ، می توانید از طریق عضویت در کانال های این بخش ، آن ها را حل کنید .

 

بخش سروش پلاس ویترین

بخش سروش پلاس ویترین

کانال های بخش سروش پلاس عبارت است از :

  • مدیریت محتوا
  • تبلیغات پلاس
  • سرآمدان
  • اخبار رسمی سروش پلاس
  • نسخه بتا سروش پلاس
  • استیکر
  • قالب کاربری سروش پلاس

تا اینجای مطلب شما را با امکانات ویژه ویترین آشنا کردیم .اگر در بخشی از آن سوال یا مشکلی داشتید ، کافی ست با مشاوران همراه رایانه در ارتباط باشید . برای ارتباط با مشاوران ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت شماره گیری کنید .

**تماس ها

وقتی وارد بخش تماس ها می شوید ، تماس های صوتی و تصویری شما با مخاطبینتان نمایش داده می شود .

دو گزینه در بالای این صفحه وجود دارد ، تماس های اخیر و مخاطبین

تماس های اخیر 

در این بخش لیست تمامی تماس ها قابل مشاهده است . با استفاده از گزینه جستجو در بالای صفحه می توانید تماس مورد نظرتان را سرچ کنید .

 

لیست تماس های برقرار شده در سروش

لیست تماس های برقرار شده در سروش

مخاطبین 

وقتی وارد بخش مخاطبین می شوید ، با تصویری مانند تصویر زیر مواجه می شوید . در این صفحه گزینه های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب به شرح آن ها می پردازیم :

 

مخاطبین در سروش پلاس

مخاطبین در سروش پلاس

آیکون علامت سوال 

با کلیک کردن بر روی این آیکون راهنمای تماس پلاس برای شما باز می شود . این صفحه پاسخگوی سوالات شما راجب تماس در سروش پلاس است .

 

آیکون علامت سوال در مخاطبین

آیکون علامت سوال در مخاطبین

آیکون ذره بین 

بر روی آیکون ذره بین کلیک کنید و نام مخاطب مورد نظرتان را در آن تایپ کرده و سرچ کنید .

 

جستجو در مخاطبین سروش

جستجو در مخاطبین سروش

آیکون مخاطب 

اگر می خواهید با فردی که شماره آن را در گوشی خود ذخیره ندارید ، تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنید ، کافی ست روی آیکون مخاطب بزنید وشماره فرد مورد نظر را به راحتی سیو کنید .

 

افزودن مخاطب در سروش پلاس

افزودن مخاطب در سروش پلاس

همه مخاطبین 

با فعال کردن گزینه همه مخاطبین لیست مخاطبین سیو شده در گوشیتان ، نمایان می شود .

 

مشاهده همه مخاطبین

مشاهده همه مخاطبین

فقط سروشی ها 

با لمس گزینه فقط سروشی ها ، آن دسته از مخاطبین شما که کاربر سروش پلاس هستند ، نمایش داده می شود .

 

مشاهده کاربران سروشی

مشاهده کاربران سروشی

مخاطب مورد نظر را از لیست فقط سروشی ها انتخاب و روی نامش کلیک کنید .

همانطور که مشاهده می کنید ، گزینه های پیام ، تماس صوتی و تماس تصویری ، زیر نام آن ها نمایان می شود .

**پست چین

این قابلیت چهارمین گزینه در نوار منوی سروش پلاس است . همانطور که از نام آن می توان حدس زد ، موضوعات مورد علاقه کاربران را جمع آوری نمودند و در قسمت پست چین جای داده اند .

 

قابلیت پست چین در سروش پلاس

قابلیت پست چین در سروش پلاس

در قسمت پست چین محتوای دل خواه شما شبیه به پست های زیبای اینستاگرامی نمایش داده می شود . اگر می خواهید از این قابلیت استفاده کنید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

آموزش استفاده از پست چین

در این قسمت مطلب آموزش صفرتا صد قابلیت پست چین را برای شما بازگو کرده ایم .

  • ورود به صفحه پست چین

همانطور که می بینید در این بخش گزینه هایی به شرح زیر وجود دارد :

  • محرم
  • خبری
  • ملی
  • ورزشی
  • بانوان
  • آموزش و فناوری
  • شعر و ادب
  • خرید آنلاین
  • سرگرمی

برای استفاده از گزینه های پست چین کافی ست روی موضوع دلخواه کلیک کنید و سپس گزینه ورود به پست چین را لمس کنید .

 

ورود به بخش دلخواه پست چین

ورود به بخش دلخواه پست چین

ویژگی های پست چین

وقتی وارد پست چین انتخابی خود می شوید ، همانطور که مشاهده می کنید ، پست های مرتبط به همراه کپشن هایشان نمایان می شود .

در بالای هرپست یک آیکون سه نقطه وجود دارد و یک گزینه دنبال کردن .

با لمس گزینه دنبال کردن ، شما عضو کانالی می شوید که آن پست از داخلش دست چین و انتخاب شده است . یعنی وقتی وارد قسمت گفتگوها شوید ، خواهید دید که کانال جدیدی به لیست کانال های شما اضافه شده است .

 

آیکون های پست چین

آیکون های پست چین

اما اگر روی آیکون سه نقطه کلیک کنید ، می بینید که منویی برایتان باز می شود . (مانند تصویر )

 

منوی کاربردی در پست ها

منوی کاربردی در پست ها

با توجه به نیاز خود می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید .

نکته جالب در قسمت پست چین ها این است که با زدن فلش زیر هرپست ، می توانید آن را با مخاطبین سروشی خود به اشتراک بگذارید و یا با انتخاب آیکون ذخیره ، آن پست را ذخیره کنید .

 

ذخیره و اشتراک گذاری پست ها

ذخیره و اشتراک گذاری پست ها

خروج از بخش پست چین

ممکن است بخواهید از این موضوع انتخابی خارج شوید و بخش دیگری را برای مطالعه انتخاب کنید . برای این کار کافی ست روی آیکون سه خط بالای صفحه کلیک کنید و به صفحه قبل یعنی صفحه اولیه دست چین برگردید و موضوع خود را تغییر دهید .

 

خارج شدن از قسمت پست چین

خارج شدن از قسمت پست چین

**حساب من

آخرین گزینه در منوی سروش پلاس ، گزینه حساب من است . با قرار گرفتن در این صفحه به راحتی می توانید تنظیمات برنامه سروش پلاس خود را باب میلتان تغییر دهید و تغییرات را در حساب کاربری سروش خود اعمال کنید . تمامی تنظیماتی که هر کاربر نیاز دارد در برنامه سروش خود اعمال کند ، در این صفحه وجود دارد .

گزینه های صفحه حساب من به شرح زیر است :

آیکون مداد 

این آیکون مخصوص ویرایش نام و مشخصاتی ست که در هنگام ورود به برنامه ثبت کرده اید . بر روی آن کلیک کنید و نام خود را تغییر داده و سپس روی علامت تیک بالا بزنید .

 

آیکون مداد در بخش حساب من

آیکون مداد در بخش حساب من

آیکون فلش 

اگر می خواهید حساب کاربری دیگری اضافه کنید بایستی روی آیکون فلش کلیک کرده و گزینه افزودن حساب کاربری را لمس کنید و سپس با ادامه مراحل اکانت دوم خود را بسازید .

 

لمس آیکون فلش در حساب من

لمس آیکون فلش در حساب من

کیف پول آپ 

با فعال سازی این بخش به راحتی می توانید از خدمات کیف پول آپ بهره مند شوید و خریدتان را بدون وارد کردن اطلاعات بانکی انجام دهید . چنانچه برنامه آپ را روی گوشی خود نصب ندارید ، سریعا اقدام به نصب این اپلیکیشن کنید وعلاوه بر خدمات کیف پول ، در قرعه کشی های دوره ای آپ نیز شرکت کنید .

 

کیف پول آپ در سروش پلاس

کیف پول آپ در سروش پلاس

حالت شب 

حالت شب برای تغییر رنگ پس زمینه سروش پلاس است . با کلیک بر روی آن صفحه سفید سروش پلاس را به صفحه سیاه تغییر دهید و بالعکس . رنگ صفحه برنامه سروش را با توجه به روز و شب بودن تغییردهید .

 

حالت شب و روز در سروش

حالت شب و روز در سروش

پیام های ذخیره شده 

در قسمت پست چین ، اگر دقت کرده باشید زیر هر پست چند آیکون وجود دارد . یکی از آیکون اولی مربوط به ذخیره شدن پست هاست . پست هایی که ذخیره کرده اید را به راحتی در این قسمت ببینید .

 

پیام های سیو شده در سروش پلاس

پیام های سیو شده در سروش پلاس

مخاطبین 

بر روی گزینه مخاطبین کلیک کنید ولیست مخاطبان سیو شده در گوشی خود را که کاربر حال و یا گذشته سروش پلاس هستند مشاهده کنید .

البته لازم به ذکر است با کلیک بر روی گزینه همه ، می توانید تمامی مخاطبین را دیده و افرادی که سروش پلاس را نصب ندارند ، به نصب این برنامه پر طرفدار دعوت کنید .

 

لیست مخاطبین در سروش پلاس

لیست مخاطبین در سروش پلاس

تنظیمات 

بخش مهم و اصلی صفحه حساب من ، گزینه تنظیمات است . وقتی آن را انتخاب می کنید ، وارد صفحه جدیدی می شوید . قسمت بالای صفحه باز شده ، نام و مشخصات اکانت شما قابل رویت است که  برای تغییر آن ها  بایستی از طریق همین بخش عمل کنید .

 

تنظیمات در سروش پلاس

تنظیمات در سروش پلاس

اما در قسمت بعدی این صفحه منوی تنظیمات برای شما باز شده است که شامل گزینه های مهم و کاربردی ست . در این مطلب با گزینه های تنظیمات حساب من سروش پلاس بیشتر آشنا می شوید .

 

بخش های تنظیمات در سروش

بخش های تنظیمات در سروش

۱ – اعلان ها و صدا ها 

در این بخش می تواند هر گونه هشدار یا اعلان های مربوط به برنامه سروش را طبق خواسته خودتان ، فعال یا غیر فعال کنید .

۲ – حریم خصوصی و امنیت

چنانچه قصد دارید امنیت اکانت خود را بالا برده و بخش های خصوصی سازی آن را تنظیم کنید ، بایستی وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید .

در جریان باشید که همراه رایانه قصد دارد به زودی مطلبی جامع در مورد بالا بردن امنیت سروش ارائه دهد. چنانچه برای امنیت سروش پلاس دچار مشکل شدید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

۳ – داده ها و ذخیره سازی 

همانطور که از نامش مشخص است ، این بخش برای مدیریت فضای حافظه سروش پلاس است . تنظیمات آن را با توجه به سلیقه و وضعیت برنامه و گوشی خودتان اصلاح کنید .

۴ – تنظیمات گفتگو

با مشاهده قابلیت های بی نظیر بخش تنظیمات گفتگو ، صفحه چت سروش پلاس خود را زیباتر کنید و تنظیمات ظاهری مورد نظرتان را اعمال کنید .

۵ – دسته بندی گفتگو ها

دسته بندی گفتگوها جهت منظم نمودن بخش گفتگوهای سروش پلاس است ،در این قسمت می توانید دسته بندی های گفتگو را طبقه بندی کنید و یا اینکه گزینه های دیگری اضافه کنید .

۶ – دستگاه ها 

بخش کاربردی و مهم تنظیمات سروش پلاس ، گزینه دستگاه هاست که نشان دهنده دستگاه های فعال است . اگر کسی وارد اکانت شما شود و به اصطلاح شما را هک کند ، در این بخش نشان داده می شود .

۷ – زبان

زبان برنامه سروش خود را در این قسمت می توانید تغییر دهید .

دعوت از دوستان

این گزینه درسروش پلاس برای دعوت ازدوستان طراحی شده است ، می توانید مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید تا پیام دعوت به سروش پلاس به همراه لینک دانلود برای او به صورت پیامک ارسال شود .

 

دعوت کردن دوستان به برنامه سروش

دعوت کردن دوستان به برنامه سروش

پشتیبانی

بخش پشتیبانی  در هر برنامه ای ، بسیار کاربردی و مهم است . سروش پلاس نیز مانند تمامی برنامه قسمت پشتیبانی دارد که شامل موارد زیر است :

  • سوالات متداول
  • ارسال ایمیل
  • کانال راهنما پلاس

برای ارتباط با پشتیبانی و حل مشکلات خود در انتها مطلب به طور کامل صحبت می کنیم .

 

پشتیبانی سروش پلاس

پشتیبانی سروش پلاس

برای آشنایی با ویژگی های بیشتر برنامه سروش پلاس ، مطلب پشتیبانی سروش پلاس را لمس کنید و از خواندن آن لذت ببرید .

درضمن اگر قصد دانلود آن را دارید ، به صفحه دانلود سروش  وارد شوید و آخرین نسخه آن را به صورت مستقیم دانلود کنید .

کلام آخر

همانطور که می دانید اپلیکیشن سروش پلاس ، یک پیام رسان داخلی ست که ما در این مطلب امکانات آن را به طور تصویری و کامل درج کرده ایم . 

ممکن است با خواندن مطلب فوق در رابطه با امکانات سوالی داشته باشید و یا یکی از قابلیت ها را در نسخه سروش خود نداشته باشید ، برای راهنمایی بیشتر می توانید با مرکز مشاوره تلفنی همراه رایانه تماس بگیرید .

راه ارتباط با همراه رایانه از طریق شماره هوشمند کشوری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ و تنها با تلفن ثابت امکان پذیر است .

کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشند . 

مطالب پیشنهادی

چرا سروش کد نمیده 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “امکانات سروش پلاس

  1. سحر گفت:

    سلام ا وقتی که سروش رو بروز رسانی کردم دیگه نمیتونم اسکرین شات بگیر از صفحات سروش، چیکار کنم😓
    خب مشکل منو حل کنید
    چیکار باید کنم تا بتونم عکس از صغحه سروش بگیرم

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام برنامه رو یک بار حذف و دوباره نصب کنید احتمالا باگ نرم افزاریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *