آیفون, اندروید, دانلود, دانلود اندروید, دسته‌بندی نشده, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب, واتس اپ

مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاعات بیشتر درباره ی مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی ، باشماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ،بدون کد و پیش شماره از طریق تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید و با کارشناسانه  به صورت شبانه روزی در همراه رایانه حضور دارند ، در ارتباط باشید .

کاربران اگر که به تلفن ثابت دسترسی ندارند با لمس و مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه ، به راحتی از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده و جواب سوالات متنوع خود را دریافت کنند .

برای ارتبات با پشتیبانی کافیست روی کلمه پشتیبانی واتساپ کلیک کنید .

واتساپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیامرسان برای کاربران است . این اپلیکیشن با داشتن قابلیت رمزنگاری ، تماس تصویری و صوتی باعث جلب توجه کاربران شده و بسیاری از افرار اقدام به نصب این برنامه میکنند ولی گاهی ممکن است این کاربران به مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی روبه رو شوند . این مشکل باعث نارضایتی و صرف نظر کردن کاربران از نصب این برنامه میشوند .

همراه رایانه در این مطلب علت مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی را برای شما عزیزان مطرح خواهید کرد . کاربرانی که به این مشکل مواجه شده اند به شما پیشنهاد می کنیم تا انتها مطالب این پست از همراه رایانه را مطلعه کنند زیرا جویای مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی خود می شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

با ما همراه باشید …

 

علت مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی

 

علت مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی

علت مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی

شاید سوال ( چرا اپلیکیشن واتساپ روی گوشی نصب نمیشه ) در ذهنتان ایجاد شده باشد . سردرگوم و پریشانید که چرا این مشکل به وجود آمده و دنبال علت آن میگردید .

هدف همراه رایانه برطرف کردن مشکل شما است . با مطالعه این پاراگراف علت مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی خود را پیدا خواهید کرد .

مشکل نصب نشدن واتساپ بر روی گوشی چند علت دارد که شامل :

 

۱- پر بودن حافظه دستگاه

یکی از دلایلی که ممکن است برنامه روی گوشی شما نصب نشود پر بودن حافظه داخلی موبایل است . زمانی که گوشی شما حافظه کافی برای نصب واتساپ نداشته باشد ، امکان نصب بر روی سیستم وجود ندارد . اگر در هنگام نصب برنامه حافظه گوشی شما پر باشد با ( خطایی رخ داده است ) مواجه می شوید .

 

۲- نسخه قدیمی سیستم عامل

نسخه قدیمی سیستم عامل گوشی ممکن است باعث خطا دادن در نصب برنامه واتساپ شود .

 

۳- محدودیت های شبکه

برای دانلود اپلیکیشن واتساپ نمی توانید از فروشگاه های داخلی همچون بازار ، مایکت و … اقدام به دانلود کنید .

 

۴- داشتن نسخه قدیمی برنامه

اگر شما از منابع نامعتبر اقدام به دانلود واتساپ کرده اید ، با خطای نصب واتساپ روبه رو می شوید زیرا ممکن است شما متوجه قدیمی بودن نسخه دانلود شده واتساپ نشده باشید  . این کار باعث به وجود آمدن مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی شما کاربران میشود .

چنانچه با مشکل دانلود نشدن فایل در واتساپ را داشتید ، می توانید به صفحه مشکل باز نشدن فایل در واتساپ مراجعه کنید .

حل مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی

 

حل مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی

حل مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی

تا کنون متوجه علت مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی شده اید . حال باید راه حل های این مشکل را بی آموزیم .

برای دانستن راه حل مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی کافیست این پاراگراف را تا انتها مطالعه کنید .

حل مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی عبارت اند از :

 

۱- حافظه داخلی

همانطور که می دانید زمانی که حافظه پر باشد هیچ گونه برنامه یا فایلی روی گوشی ذخیره نخواهد شد . اکنون برای ذخیره شدن برنامه واتساپ ابتدا باید فایل های اضافی از حافظه را پاک کنید تا فضای کافی برای نصب این برنامه به وجود بی آید .

 

۲- به روز رسانی سیستم

ابتدا اطمینان حاصل فرمایید که سیستم خود به روز است و سپس اقدام به دانلود برنامه واتساپ کنید .

 

۳- محدودیت های شبکه

ابتدا از منابع معتبر دانلود کنید زیرا این برنامه تولید داخلی نیست و برای دانلود آن باید از گوگل پلی ، اپ استور و… فایل اصلی دانلود کنید تا به مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی روبه رو نشوید .

 

۴- نسخه جدید برنامه

همانطور که در مطلب بالا توضیح داده ایم شما باید نسخه جدید واتساپ را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید زیرا در این فروشگاها جدید ترین نسخه اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار می دهند .

 

در پایان

در این پست از همراه رایانه آموختیم که زمانی به مشکل نصب نشدن واتساپ روی گوشی  مواجه شدیم چه راه حل هایی را دنبال کنیم تا این مشکل را رفع کنیم .

و چنانچه با خواندن مطالب مشکل شما حل نشد کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در این زمینه راهنمایی کنند .

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *