آیفون, اندروید, دانلود, دانلود اندروید, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

آموزش نصب واتساپ بیزینس

حل مشکلات با کمک رایانه               

آیا شما هم دنبال آموزش نصب واتساپ بیزینس می گردید؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا به پشتیبانی واتساپ متصل شوید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم برقراری ارتباط از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید تا به پشتیبانی همراه رایانه متصل شوید و آموزش نصب واتساپ بیزینس را یاد بگیرید .

کیفیت و سرعت بالا دو ملاک مهم برای استفاده از یک پیام رسان و تبدیل شدن به آن پیام رسان مححبوب شماست . واتساپ از این دو ملاک بی بهره نیست و علاوه بر آن تمامی پیام های رد و بدل شده در این برنامه به صورت رمزنگاری شده هستند .

در این قسمت قصد داریم به شما آموزش نصب واتساپ بیزینس را ارائه کنیم . با همراه رایانه همراه باشید . در ضمن جهت ارتباط با پشتیبانی فقط کافیست به روی پشتیبانی واتساپ در ایران کلیک نمایید .

یکی از نسخه اصلی واتساپ ، واتساپ بیزینس است  . این نسخه قابلیت های بسیاری دارد که موجب شده بسیاری از اشخاص به جای واتساپ اصلی این پیام رسان استفاده کنند .

برای آشنایی کامل و جامع با واتساپ بیزینس کافیت پست واتساپ بیزینس چیست و چه مزایایی دارد را مطالعه کنید تا با تمامی کارکرد ها و فواید این برنامه آشنا شوید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

برخی از کاربران واتساپ معتقدند این برنامه به روی گوشی های هوشمندشان نصب نمی شود ! در ادامه نحوه نصب واتساپ بیزینس را آموزش می دهیم که بتوانید به راحتی از این نسخه تجاری واتساپ استفاده کنید .

 

 

گام به گام آموزش نصب واتساپ بیزینس

 

گام به گام آموزش نصب واتساپ بیزینس

گام به گام آموزش نصب واتساپ بیزینس

برنامه واتساپ از نسخه های مختلفی برخوردار است ، به عنوان مثال کسانی که فروشگاه دارند و یا صاحبان کسب و کار به حساب می آیند از واتساپ تجاری ( بیزینس ) ، افرادی که به تم های مختلف و سفارش یازی برنامه علاقه دارند واتساپ های فرعی رو انتخاب می کنند .

تا حالا به این فکر کردید که کسی غیر از شما روی اکانتتونه و میخواد از حساب شما سو استفاده کند ؟ همراه رایانه پستی آموزش با موضوع چجوری بفهمیم واتساپ هک شده قرار داده که تمامی نکات هک شدن واتساپ را ریز به ریز برایتان بازگو می کند !

در صورت هک شدن اکانت واتساپ بیزینس می توانید پست رفع هک واتساپ را مطالعه کنید . 

در ادامه این پست وبلاگ گام به گام آموزش نصب واتساپ بیزینس را آموزش می دهیم . توجه داشته باشید برنامه واتساپ بیزینس در ایران فیلت.تر است بنابراین از یک فیل.ترشک.ن قدرتمند و پذسرعت در جهت دانلود و مراحل نصب برنامه استفاده کنید .

  1. به فروشگاه Play و اپ استور و یا فروشگاه های معتبر تلفن همراهتان مراجعه نمایید .
  2. در بخش جستجو عبارت “واتساپ تجاری” را تایپ و جستجو کنید .
  3. پس از پیدا کردن فایل برنامه آن را دانلود و سپس نصب کنید تا بتوانید به اپلیکیشن دسترسی داشته باشید .
  4. واتساپ بیزینس را باز کنید و در کادر جاری شماره تلفن خود را درج کرده تا کد ورود را دریافت نمایید .
  5. حال نوبت به نام و حوزه حسب و کار شماست آن را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا اکانت ساخته شود .

اکنون شما صاحب یک حساب تجاری واتساپ هستید !

اگر از دو سیم کارت استفاده می کنید و قصد دارید برای هر یمک از آنها اکانت واتساپی تهیه کنید بهتر اس که حتما سری به پست ثبت دو شماره در واتساپ بزنید .

چنانچه موفق به نصب برنامه نشدید مبحث بعدی برای شما جوابی مفید و حاوی راهکار های ارزنده است . برای تماس با همراه رایانه کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس ( بدون کد و پیش شماره ) بگیرید .

 

 

بررسی مشکل نصب نشدن واتساپ بیزینس

 

بررسی مشکل نصب نشدن واتساپ بیزینس

بررسی مشکل نصب نشدن واتساپ بیزینس

با آموزش نصب واتساپ بیزینس همراه ما باشید . برخی از کاربران واتساپ گله مندند که چرا نمی توانند به راحتی واتساپ بیزینس را به روی تلفن هوشمندشان نصب کنند . برای این کار لازم است بفهمید که چه دلایلی مانع نصب واتساپ بیزینس می شود و سپس به حل آن بپردازید .

 

  • ضعیف بودن اینترنت

اینترنت خود را تغییر داده و از یک پایگاه داده معتبر و پر سرعت دیگر استفاده کنید . همچنین می توانید تنظیمات داده های خود را بازنشانی کرده و بعد از یک خاموش و روشن مجدد مشکل ضعیف بودن اینرنت را برطرف کرده و واتساپ تجاری را نصب کنید .

 

  • کم بودن فضای حافظه

اگر حافظه دستگاه شما پر باشد برنامه قادر به نصب شدن نمی باشد و چه بسا با مشکل دانلود فایل رو به روست . بنابراین لازم است حافظه دستگاه خود را کمی سبک کرده و سپس واتساپ بیزینس خود را نصب نمایید .

 

  • ضعیف بودن فیلت.رشک.ن

یکی از مواردی که مانع آموزش نصب واتساپ بیزینس می شود ضعیف بودن فیل.ترشک.ن است . چرا که واتساپ بنا به دلایلی در کشور ما مسدود یوده و با آی پی ایران سازگاری ندارد بنابراین کاربر مجبور می شود برای استفاده از این برنامه آی پی خود را تغییر دهد .

به همین جهت برای نصب و استفاده از واتساپ تجاری باید آی پی دستگاه خود را تغییر بدید .

 

  • قدیمی بودن فایل دانلودی

یکی از دلالی که برنامه واتساپ بیزینس به واسطه آن نصب نمی شود، قدیمی بودن فایل دانلودی آن است .

برخی از افراد برای نصب یک برنامه در صورتی که فایل قبلی آن را داشته باشند دیگر نسخه جدیدی از برنامه را دانلود نمی کنند و این کار کاملا اشتباه و غلط است ، چرا که فایل قبلی قدیمی شده و قابل استفاده نیست .

به همین دلیل لازم است همیشه از بروزترین نسخه برنامه استفاده نمایید .

 

  • سازگار نبودن با سیستم عامل

آخرین دلیل یا تقریبا میشه گفت کمیاب ترین آن این است که برنامه واتساپ بیزینس به دلیل ناسازگار بودن با سیستم عامل کاربر نصب نمی شود . قبل از نصب یک برنامه لازم است ابتدا نسخه دانلود آن را با سیستم عامل خود مقایسه کرده و بفهمیم که آیا با هم سازگار هستند یا خیر ؟

در صورت سازگار نبودن آن ، نسخه قدیمی و یا جدید تر واتساپ بیزینس را نصب کنید .  

چنانچه با مطالعه آموزش نصب واتساپ بیزینس قادر به نصب آن نبودید و یا رهکار های موجود حل مشکل نصب نیز به کارتان نیامد کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا به پشتیبانی واتساپ متصل شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *