شبکه های اجتماعی, ایتا, همه مطالب

طریقه استفاده از ایتایار

حل مشکلات با کمک رایانه               

با معرفی یکی دیگه از قابلیت های مفید و کاربردی از پیام رسان ایتا در خدمت شما عزیزان هستیم با آموزش طریقه استفاده از ایتایار .

پیام رسان ایتا یکی از پلتفرم های داخلی و قدرتمند است که توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند . در این مقاله قصد داریم یکی از قابلیت های مهم ایتا را به کاربرانی که کانال یا سوپرگروه در ایتا دارند ، معرفی کنیم .

این قابلیت مهم و کابردی ایتایار نام دارد . برای اطلاعات دقیق و کاربردی راجب طریقه استفاده از ایتایار با ما همراه باشید .

ایتا یار

ایتا یار

ایتایار چیست ؟

ایتایار دستیار هوشمند شما در پیام رسان ایتاست و مانند یک ربات عمل می کند و در مدیریت کانل ها و سوپر گروه ها به شما کمک می کند .

آن دسته از کابرانی که کانال و سوپر گروه در ایتا تشکیل داده اند ، برای سهولت در مدیریت کانال و یا سوپرگروه ها می توانند از امکانات ایتایار استفاده کنند . کافی است تنظیمات مورد نظر را در ایتایار بنا بر نیاز خود اعمال کنید ،  و تماشاگر عملکرد و خروجی قابل تحسین آن باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

لازم به ذکر است که ایتایار یکی از زیر مجموعه های ، مجموعه ایتا می باشد که توسط خود سازندگان ایتا طراحی شده و تحت پشتیبانی برنامه ایتا قرار دارد .

ما در این متن آموزشی شما را با امکانات ایتایار و همچنین طریقه استفاده از آن آشنا می کنیم . شما در این مطلب آموزش کامل ورود به ایتایار و استفاده از امکانات آن را بصورت متن ، آموزش تصویری و کلیپ آموزشی ایتایار را دریافت میکنید .

امکانات ایتا یار

همان طور که مطالعه نمودید ایتایار از جمله امکانات کلیدی و پیشرفته برنامه ایتا می باشد که سازندگان ایتا آن را در اختیار کاربران خود قرار داده اند . در این بخش قصد داریم  امکانات ایتایار و طریقه استفاده از ایتایار را  بصورت کامل و تصویری به شما معرفی کنیم .

امکانات ایتایار

امکانات ایتایار

شما با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود تا به راحتی از ایتا یار برای مدیریت حرفه ای کانل و سوپرگروه خود استفاده نمایید .

در صورتی که در مورد هر کدام از بخش های این مطلب و یا ایتا سوال یا مشکلی داشتید ، کارشناسان ما در بخش پشتیبانی ایتا ، پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان بصورت شبانه روزی از طریق چت ایتا و تلفنی می باشند .

جهت ارتباط با کارشناسان ما کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید . از سرتاسر کشور و بدون کد

همچنین می توانید به کانال همراه رایانه در ایتا مراجعه نمایید .

امکانات ایتایار به شرح زیر است

 

حذف بر اساس تعداد مشاهده با کمک ایتایار

چنانچه تمایل دارید پیام یا فایلی که در گروه خود قرار می دهید ، پس از تعداد مشاهده مشخصی پاک شود ، به کمک ایتا یار می توانید بدون هیچ زحمتی و فقط با تنظیم آن اقدام به حذف پیام ها کنید .

به عبارت ساده تر ایتایار کانال شما را مدیریت کرده و پیامی که در گروه قرار داده اید بعد از تعداد مشاهده مدنظرتون توسط ایتایار حذف می شود .

این قسمت بسیار مناسب است برای کسانی که از راه تبلیغات در کانال خود در ایتا درامد کسب میکنند . با کمک این قابلیت شما میتوانید تبلیغات کانال خود را بر اساس میزان بازدید مدیریت و قیمت گزاری کنید .

پیشنهاد می شود مطلب درآمدزایی از ایتا را در سایت همراه رایانه مطالعه نمایید .

حذف زمان بندی شده در ایتا

شما می توانید ایتایار خود را طوری زمان بندی کنید که پیام ها و فایل های گروه یا کانال بعد از مدت مشخص شده حذف شود . به طور مثال تنظیمات به گونه ای باشد که پیام های بعد از مدت یکماه حذف شود .

ایتایار پیام ها را بعد از یکماه پاک می کند . بدین صورت با کمک ایتایار از پر شدن حافظه واشغال فضا با پیام ها و فایل های قدیمی ، جلوگیری می کنید .

این قابلیت هم همانند قابلیت حذف بر اساس تعداد مشاهده ، فوق العاده پرکاربرد برای مدیریت تبلیغات در کانال می باشد . همچنین به شما کمک میکند تا مطالبی که نیاز نیست به صورت دائمی در ایتا نگه داری شود را در زمان های مورد نظر و منتخب شما بصورت خودکار حذف کنید .

ارسال زمان بندی شده با ایتایار

در برخی مواقع نیاز هست شما در ساعت های خاصی یک اطلاع رسانی مهم را در کانال بصورت مرتب داشته باشید ! ولی ممکن است به دلیل مشغله زیاد ، برخی روزها فراموش کنید و پیام مورد نظر را در کانال ارسال نکنید .

در اینجا ایتا یار این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است که پیام های خود را بصورت پیشنویس در ایتا یار ذخیره کنید و سپس طبق زمان بندی مشخص در کانال بصورت خودکار ارسال شود .

یعنی مدیران می توانند پیام های خود را در حالت پیش نویس قرار دهند تا ایتایار در موعد مقرر مطالب و یا فایل ها را در گروه یا کانال منتشر کند .

از این قابلیت می توانید برای مدیریت ارسال پیام های روزانه مثل سلام صبح بخیر ، شب بخیر ، یاداوری ها ، تبریک مناسبت ها ، احادیث روز و … استفاده کنید .

 

مدیریت متمرکز در ایتا یار

شما در ایتا یار به راحتی می توانید پست های حذف شده ، ارسال شده ، مطالبی که در حالت پیش نویس قرار دارند و … به صورت مجزا و مرتب مشاهده کنید و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید .

ایتایار در حافظه خود تمامی اطلاعات را نگهداری و مدیریت می کند .

 

درج زیر نویس و امضای ثابت با ایتایار

یکی از امکاناتی که ایتایار در اختیار شما عزیزان قرار داده است ، درج زیر نویس و امضای ثابت است . بدین صورت که شما متن ، ایموجی ، لینک ویا هر آیتمی که مدنظر دارید را در ایتایار تنظیم می کنید و آن به صورت خودکار زیر تمام مطالب و پست ها آن را درج می کند .

این کار هم برای مدیریت حرفه ای مطالب فوق العاده کاربردی می باشد .

 

تعیین زیر کاربر در ایتایار

ایتایار می تواند برای کانال و سوپر گروه شما چندین زیر کاربر انتخاب کرده و میزان اختیارات آن ها را تعیین کند و به عبارتی در فعالیت های مثمر ثمر کانال سهیم باشد .

 

طریقه استفاده از ایتایار

ما در مطلب بالا شما را قابلیت ایتایار یا دستیار هوشمند شما در ایتا آشنا کردیم و حالا شما میدانید که ایتایار چه قابلیت ها و امکاناتی دارد و چه کمکی می تواند به شما در مدیریت کانال داشته باشد .

در ادامه می خواهیم طریقه استفاده از این قابلیت ها و امکانات مهم در ایتایار و ایتا را به شما آموزش دهیم تا با کمک آنها بتوانید کانال و فعالیت خود در ایتا را مدیریت کنید .

ما طریقه استفاده از ایتا یار را  برای شما عزیزان با درج تصاویرو به صورت کلیپ های آموزشی و گام به گام دراین اموزش داده ایم . برای فعال کردن ایتایار خود ، با همراه باشید .

 

دانلود ایتایار

دانلود ایتایار عملا غیر ممکن است و این حرف دقیقی نیست ! چرا که ایتایار یک اپلیکیشن نیست که بتوان آن را دانلود کرد ، بلکه ایتا یار یک سامانه  تحت وب است .

 

آدرس سایت ایتایار

یعنی برای استفاده از خدمات ایتایار بایستی به آدرس سایت ایتایار مراجعه کنید برای این منظور کافی است تا بر روی عبارت آدرس سایت ایتایار کلیک کنید .

با ورود به صفحه اصلی ایتایار ، بایستی شماره همراه خود را وارد کنید ، در مرحله بعد ،  پیامک تائید دریافت شده در پیامک های گوشی سازنده کانال را وارد کرده و به صفحه اصلی پنل پیشخوان ایتا یار وارد شوید .

سایت ایتایار

سایت ایتایار

ثبت نام در ایتایار

برای استفاده از خدمات ایتایار باید ابتدا در سایت eitaayar.ir ثبت نام کنید .  پس از وارد شدن به سایت ایتایار ، در قسمت راست تصویر ، شماره تلفن خود (سازنده کانال )  وکلمه امنیتی مشاهده شده را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید .

همانطور که مشاهده می کنید پیامی از طرف ایتایار به شما ارسال می شود . که حاوی نام کاربری ، کلمه عبور و…. است .

ورود به ایتایار

ورود به ایتایار

نام کاربری ، کلمه عبور و کد امنیتی را وارد کنید  و سپس بر روی کلمه ورود کلیک کنید

اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید تصویری همانند تصویر زیر برایتان نمایان می شود .

امکانات ایتا یار

امکانات ایتا یار

همانگونه که مشاهده می کنید در سمت راست تصویر، لیست امکانات ایتایار وجود دارد که ما در این پست به شرح آن ها می پردازیم .

 

رابط برنامه نویسی ایتایار api eitaayar

یکی از قابلیت های کلیدی پلتفرم ها ، داشتن رابط های کاربری برنامه نویسی می باشد . رابط کاربری یا اپلیکیشن ای پی آی  application api در حقیقت یک راه اتصال سایت ها و برنامه های دیگر به برنامه هست .

رابط های کاربری برنامه نویسی اختیارات محدود و کنترل شده ای را به برنامه نویسان برای تولید ربات ها و برنامه های کنترل کننده می دهد .

رابط برنامه نویسی ایتا eitaa api

رابط برنامه نویسی ایتا eitaa api

برای استفاده از امکانات رابط کاربری برنامه نویسی نیاز به دانش برنامه نویسی api می باشد که بزودی آموزش های لازم در این زمینه بر روی سایت همراه رایانه قرار میگیرد .

افزودن کانال جدید در ایتا یار

قبل از شروع هر گونه فعالیت در ایتایار بایستی ابتدا کانال یا سوپر گروه های خود را در پنل ایتایار خود ثبت کنید . برای انجام این کار با ما همراه باشید .

نکته مهم : شما بایستی حتما ابتدا آی دی ربات ارسال کننده پیام ایتا را در کانال خود عضو کرده و به مدیر ارتقا دهید .

ای دی ربات ارسال کننده ایتا @sender می باشد .

ابتدا روی گزینه افزودن کانال جدید در پیشخوان ایتایار کلیک کنید .

افزودن کانال به ایتایار

افزودن کانال به ایتایار

بعد از وارد کردن مشخصات و زدن دکمه ثبت می توانیم اسم کانال را در لیست مشاهده نماییم .

مدیریت کانال در ایتا

مدیریت کانال در ایتا

طریقه استفاده از ارسال پیام زمان دار در ایتایار

خوب همونطور که در بالا گفتیم ، یکی از امکانات ایتایار ارسال پیام زمان دار در ایتا به کمک ایتایار است . ما در ادامه نحوه ارسال پیام در ایتا یار را به شما آموزش میدهیم .

برای ارسال پیام از طریق ایتایار از منو پیشخوان ( منو مشکی سرنگ سمت راست) بر روی پیغام جدید کلیک کنید .

با کلیک برروی پیغام جدید تصویر زیر باز میشود که در ادامه نحوه پرکردن فیلد های ارسال پیام در ایتایار را به شما یاد می دهیم .

ارسال پیام از ایتایار به کانال ایتا

ارسال پیام از ایتایار به کانال ایتا

 

طریقه نوشتن پیغام در ایتایار

همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید در قسمت پیغام میتوانید متن پیام مورد نظر را تایپ کنید و در بالای آن در قسمت آپلود فایل می توانید عکس یا فایل مورد نظر را جهت ارسال ضمیمه پیام خود کنید .

تاریخ و زمان ارسال در ایتا یار

در قسمت تاریخ و زمان ارسال میتوانید زمان مورد نظر برای ارسال پیام پیش نویس را مشخص کنید . بعد از اتمام کار ، پیغام شما در قسمت پیشنویس ها و در صف لیست انتشار ایتایار قرار گرفته و در موعد مقرر به کانال یا گروه شما ارسال میگردد .

طریقه استفاده از حذف خودکار در ایتایار

در قسمت حذف بعد از ، میتوانید مشخص کنید که پیام ارسال شده بعد از چند ساعت یا چند روز به صورت خودکار حذف گردد . در صورتی که در این قسمت چیزی ننویسید ، پیام دائمی بر روی کانال باقی میماند و حذف نمیگردد .

حذف در صورت تعداد بازدید در ایتایار 

در این قسمت شما می توانید مشخص کنید که پیام های ارسال شده توسط ایتایار در صورت  رسیدن به یک مقدار خاص از بازدید ، حذف گردد که این مورد برای کاربرد های تبلیغاتی بسیار مناسب می باشد .

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا به راحتی بتوانید از ایتایار برای مدیریت بهتر کانال خود استفاده نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید .

 

آموزش های کاربردی موبایل و کامپیوتر

نحوه اتصال ایتا و بله 

بروز رسانی ایتا

پخش زنده در ایتا

مشکل کار نکردن کیبورد

پروژه رایگان اکسس

تنظیمات کانال در ایتا 

آموزش ساخت کانال در ایتا

مشکل پرینتر

حذف پیغام ویندوز اکتیو

غیر فعال کردن ویندوز دیفندر

مشکلات ویندوز

اخبار ورامین

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *