اندروید, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب, واتس اپ

زبان واتساپ چگونه فارسی می شود

حل مشکلات با کمک رایانه               

زبان واتساپ چگونه فارسی می شود ؟ با آموزش فارسی کردن زبان واتساپ با ما همراه باشید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید (  تماس با موبایل ممکن نیست ) چنانچه موفق به برقراری تماس نشدید از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای پاسخ به سوال زبان واتساپ چگونه فارسی می شود ، کمک بگیرید .

واتساپ یک پیام رسان بین المللی خارجی ست که تا به اکنون کاربران آن به بیش از دو میلیارد رسیده اند . اگر به دنبال یک پیام رسان پر سرعت با امنیت بالا می گردید حتما واتساپ برای شما گزینه بسیار مناسبی ست .

پیام رسان واتساپ قابلیت های بسیاری از جمله تماس صوتی و تصویری ، چت محرمانه و گذاشتن داستان و غیره را عرضه کرده که موجب شده کاربران بسیاری را جذب خود کند . این قابلیت ها همگی در آخرین نسخه واتساپ گنجانده شده است .

برای دانلود و داشتن همه قابلیت های واتساپ با کیفیت بالا لازم است آخرین و بروزترین نسخه واتساپ را دانلود و نصب نمایید . برای آموزش نصب واتساپ کلیک کنید .

پشتیبانی واتساپ درایران برای اولین بار عرضه می شود ! برای ارتباط با پشتیبانی واتساپ تنها کافی ست کلیک کرده و راه های ارتباط با پشتیبانی و حل مشکلات واتساپ را آموزش ببینید .  

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه قصد داریم به سوال زبان واتساپ چگونه فارسی می شود پاسخ دهیم ! با همراه رایانه همراه ما باشید ، تنها کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

 

 

پاسخ زبان واتساپ چگونه فارسی می شود

از آنجایی که واتساپ یک پیام رسان بین المللی ست لازم است زبان های بسیاری را پشتیبانی کند تا همه کاربران بتوانند از آن به سادگی استفاده کنند .

برای آموزش تغییر زبان برنامه واتساپ دیگر نیاز نیست به دنبال گشتن در منابع و سایت های مختلف باشید فقط کافی ست سری به پست تغییر زبان واتساپ از همراه رایانه بزنید تا با مطالعه و انجام گام به گام راه های آن زبان برنامه واتساپ خود را تغییر دهید .

در این بخش از پست زبان واتساپ چگونه فارسی می شود ، آموزش کامل آن را ارائه می دهیم . توجه داشته باشید برای رسیدن به یک کیفیت بهتر و نتیجه مطلوب کافیست واتساپ خود را آپدیت نمایید .

۱ . در ابتدا فیل.ترش.ن خود را وصل کرده و برنامه واتساپ خود را بروزرسانی کنید .

۲ . اکنون پیام رسان واتساپ را باز نمایید .

۳ . از بخش Settings  وارد منوی تنظیمات برنامه شوید .

۴ . حال نوبت به آن است که از گزینه App language زبان فارسی را انتخاب کنید .

زبان واتساپ شما با موفقیت فارسی شده است .

توجه : برای فارسی کردن زبان واتساپ به این که زبان گوشی هوشمند فارسی باشد اصلا نیازی نداریم . بنابراین اگر در فارسی کردن زبان واتساپ خود با خطا و ارور مواجه شدید و یا آموزش فوق برای شما قابل هضم نبود با ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

اگر از طریق نرم افزار نتوانستید زبان برنامه واتساپ را تغییر دهید ، تنظیمات گوشی رو خود را تغییر دهید .

برای این کار وارد Settting  گوشی همراه شوید و General management  را انتخاب کنید ، سپس به بخش Laguage روید و زبان فارسی را لمس کنید .

در صورتی که زبان فارسی در میان زبان های درج شده وجود نداشت به روی Add Language کلیک کرده و به دنبال آن زبان فارسی پیدا و انتخاب نمایید .

 

 

کلام آخر

اگر قصد دارید از برنامه واتساپ استفاده کنید و نگران انگلیسی بودن زبان آن هستید با همراه رایانه همراه باشید تا به راحتی آموزش فارسی کردن زبان واتساپ را یاد بگیرید .

بسیاری از کاربرانی که از زبان انگلیسی سر رشته ای ندارند نگرانم این هستند که اگر بخواهند از برنامه واتساپ استفاده کنند چگونه باید روش کارکرد آن را یاد گرفته و با زبان انگلیسی سرو کله بزنند .

همراه رایانه اینجاست تا نگرانی شما را برطرف کند ! شما می توانید با تبدیل زبان انگلیسی واتساپ به فارسی مشکل کار با آن را حل کنید و دیگر دست به دامن کسی برای آموزش و استفاده از این پیام رسان نشوید .

مرکز مشاوره تلفنی همراه رایانه اولین پشتیبانی واتساپ در ایران است که تمامی مشکلات و نیاز های شما در استفاده از این برنامه را حل کرده و موجب می شود تا کاربر با خیالی راحت و آسوده به پیام رسانی مشغول شود .

برای ارتباط با پشتیبانی واتساپ و رسیدن به سوال زبان واتساپ چگونه فارسی می شود کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت ( بدون کد و پیش شماره ) با همراه رایانه تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *