اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

زمان استوری و استاتوس واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاع از زمان استوری و استاتوس واتساپ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت ( شماره مشاورین همراه رایانه ) را مطالعه کنید تا با کارشناسان ما در جهت اطلاع از زمان استوری و استاتوس واتساپ در تماس باشید .

روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و آپدیت های آن ، برنامه واتساپ نیز رو به پیشرفت و توسعه است . واتساپ قابلیت های بسیاری دارد از چت و گفتگو در گروه و انجمن بگید تا تماس تصویری و صوتی و گذاشتن استوری !
بله درست شنیدید ، واتساپ یک پیام رسان همه کارست ! این نرم افزار تمامی قابلیت هایی که انسان برای گفتگو به آن نیاز دارد را در خود جای داده است مثل گذاشتن استوری و استاتوس .
در صورتی که قصد دارید با پشتیبانی واتساپ در ارتباط باشید ایتدا پست پشتیبانی واتساپ را مطالعه کنید .
موضوع امروز این پست وبلاگ زمان استوری و استاتوس واتساپ است . در این پست یاد می گیریم که استوری گذاشتن در واتساپ به چه شکل است و چه شرایطی را می پذیرد . با همراه رایانه همراه ما باشید .
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در واتساپ مانند اینستاگرام می توانید استوری های خود را از کاربران به خصوصی پنهان کنید ، برای استفاده از این آموزش هاید کردن استوری واتساپ را مطالعه کنید .
در ادامه قابلیت استوری و استاتوس واتساپ را بررسی کرده و درباره زمان و مدت آن نیز گفتگو می کنیم .

 

 

استوری و استاتوس واتساپ

استوری و استاتوس واتساپ

استوری و استاتوس واتساپ

واتساپ مثل اینستاگرام از ویژگی استوری و استاتوس برخوردار است . نام دیگر این داستان ها ، وضعیت برای شماست . استاتوس ها می توانند فیلم ، عکس و یا حتی متن و لینک های سایت و یا گروه شما باشند .
اگر استاتوس واتساپ را درج کرده اید و با قادر به نمایش دادنش نیستید ، حتما مقاله آموزش پست مشکل عدم نمایش استاتوس واتساپ را مطالعه کنید .
وضعیت ها تنها به مدت ۲۴ ساعت قابل نمایش هستند . یعنی چه ؟
به عبارت دیگر بعد از این که کاربر مورد نظر استوری خود را درج می کند ، این وضعیت تا ۲۴ ساعت بعد ماندگار بوده و پس از گذشت یک شبانه روز استاتوس ما حذف می شود .
در صورتی که از واتساپ های فرعی استفاده کنید ، می توانید داستان هایی که طی کمتر از ۲۴ ساعت توسط کاربر پاک شده است را ببینید .
برای کسب اطلاعات بیشتر از واتساپ های فرعی و قابلیت های اون با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

محدودیت زمان استوری و استاتوس واتساپ

محدودیت زمان استوری و استاتوس واتساپ

محدودیت زمان استوری و استاتوس واتساپ

اگر جزو اون دسته از افرادی هستید که برای اولین بار قصد دارند در واتساپ استاتوس بگذارند ، احتمالا از این قضیه کاملا نا آگاه هستید ! در واتساپ تنها می توان به مقدار ۶۰ ثانیه استوری گذاشت و اگر ویدئو شما بالای یک دقیقه باشد به صورت نصفه آپلود می شود .
حال اگر قصد گذاشتن یک ویدئو بالا تر از ۶۰ ثانیه را دارید تکلیف چیست ؟

بیایید تا بهتون چند راهکار مفید و سریع آموزش دهم .

۱ . استفاده از واتساپ های فرعی

واتساپ های فرعی مثل واتساپ جی بی و یو واتساپ به شما این امکان را می دهد تا ویدئو خود را به صورت کامل آپلود کرده و منتظر بمانید برنامه آن را به ویدئو های کوتاه ۶۰ ثانیه تقسیم کرده و به اشتراک بگذارد .

 

۲ . استفاده از برنامه های ویرایش ویدئو

از آنجایی که حداکثر مدت ویدئو های استاتوس لازم است یک دقیقه باشد ، ویدئو های بلند خود را می توانید با استفاده از برنامه های مکمی مثل کپ کات ، اینشات و غیره برش داده و به تیکه های کوچک تبدیل کنید و در آخر آن را آپلود نمایید .

 

۳ . تیکه تیکه گذاشتن ویدئو ها

اگر حافظه دستگاه شما پر شده است و کار کردن با نرم افزار های کمکی برایتان سخت و دشوار است لازم است خودتان به صورت دستی ویدئو ها را تکه تکه بگذارید .

با انجام این سه روش محدودیت زمان استوری و استاتوس واتساپ را دور بزنید و استاتوس های مورد نظر خود را با دوستانتان به اشتراک گذارید . اگر در انجام مراحل بالا به مشکل خوردید با پشتیبانی واتساپ در تماس باشید .

 

 

خلاصه مطلب

واتساپ از ابتدای انتشار نسخه های اولیه با قابلیت استوری همگام شده بود ، این برنامه می توانست تنها به مدت ۳۰ ثانیه ویدئو ها را نمایش دهد و به هر فیلم تنها ۳۰ ثانیه مهلت دفاع می داد !
در این پست به زمان استوری و استاتوس واتساپ پرداخته ایم . آموختیم که پیام رسان واتساپ طی آپدیت های متعدد حال می تواند تا یک دقیقه ویدئو ها را آپلود کند و یه مدت ۲۴ ساعت نیز نگه دارد .
راهکار هایی را فراگرفته اید که به شما دور زدن محدودیت زمان استوری و استاتوس واتساپ را آموزش می دهد . همراه رایانه همیشه و هر کجا سعی در حل مشکلات شما دارد .
اگر با مطالعه مطلب زمان استوری و استاتوس واتساپ به مشکل خورده اید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان بخش پشتیبانی واتساپ شما را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *