سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

حذف سابقه تماس در سروش

حل مشکلات با کمک رایانه               

حذف سابقه تماس در سروش یکی از چالش های بزرگ کاربران سروش می باشد که ما در همراه رایانه به آن پرداخته ایم . تلفن ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بصورت شبانه روزی  از طریق تلفن ثابت و بدون کد ، پاسخگوی مشکلات شما در زمینه سروش و سایر برنامه ها می باشد . شما می توانید خدمات پشتیبانی سروش را از طریق کارشناسان همراه رایانه دریافت کنید .

 

حذف گزارشات تماس سروش

 

 

حذف گزارشات تماس سروش

حذف گزارشات تماس سروش

بهتر هست هنگام استفاده از قابلیت تماس صوتی سروش ، در نظر داشته باشید که در حال حاضر ، سروش به شما امکان حذف تاریخچه و گزارشات تماس را نمی دهد ! یعنی تمام تماس های شما در لیست تماس های سروش باقی می ماند . که متاسفانه این مساله ، خیلی ها را دچار مشکلات عدیده کرده است .

حل مشکلات با کمک رایانه

اما در صورت اضطرار و نیاز مهم به حذف سابقه تماس سروش یک راه وجود دارد . هرچند که راه منطقی نیست ولی خوب در مواقع ضروری ، تنها راهی هست که باعث حذف گزارشات تماس سروش می شود .

در ادامه با ما همراه باشید تا تنها راه حذف سابقه تماس در سروش را به شما آموزش بدهیم .

ممکن است مطالعه مطلب برداشتن آخرین بازدید در سروش نیز برای شما مفید باشد و یا در صورت عدم دریافت کد فعال سازی سروش حتما مطلب چرا سروش کد نمیده را مطالعه نمایید . 

 

تنها راه حذف سابقه تماس سروش

همانطور که گفتیم متاسفانه برنامه سروش در حال حاضر امکان و قابلیت حذف سابقه تماس را به شما نمی دهد . ولی با این وجود شما می توانید در صورت اجبار و نیاز ضروری به حذف گزارشات تاریخچه تماس ، اقدام به حذف اکانت سروش نمایید . 

درست هست که باعث حذف تمامی اطلاعات شما می شود و کار منطقی به نظر نمیرسد ، اما در برخی مواقع ممکن است این راهکار برای شما کار راه انداز باشد .

تیم همراه رایانه همواره مشکلات و مسائل اپلیکیشن های مورد نیاز شما را بررسی میکند و در صورت پیدا شدن راهکار برای انها ، از طریق سایت همراه رایانه و یا کانال همراه رایانه در ایتا و یا سایر برنامه ها ، ن را به اطلاع شما می رساند .

در صورت پیدا شدن راه کار های جدید و یا اضافه شدن قابلیت حذف سابقه تماس سروش،  از طریق همین صفحه آن را به اطلاع شما می رسانیم . همچنین با یادداشت شماره هوشمند ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ و تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با آن ، می توانید آخرین راه کار ها و اخبار برنامه ها را از کارشناسان همراه رایانه دریافت کنید . 

 

آخرین نسخه سروش پلاس را از طریق صفحه دانلود سروش پلاس نصب نمایید و برای دسترسی به نسخه وب سروش و آموزش کار با سروش وب این مطلب ر ا بخوانید . در صورت تمایل به اطلاع از قابلیت ها و امکانات آن حتما به صفحه امکانات سروش سری بزنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “حذف سابقه تماس در سروش

  1. من سعید نجفی هستم می‌خوام در سروش پلاس شرکت کنم و یکی از ادمیناش باشم

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام داخل سروش پلاس کامنت بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *